jasne lebo ked to opres s IGK tak nemas potom ako vodic ziadne problemy. Ani natahovanie sa s policajtami, poistovnami pripadne platenie spoluucasti, a stratu hodnoty vozidla tiez nemas. Takze sa vsetci vodici IGK hrnieme do nehod.
ale ano kazde peniaze teba zarobit. Ale tie cierne sa nedania.
Opat sa tvaris ako majster sveta a ides tvrdit ze cierne peniaze sa nijak firme nevyplatia. No bohuzial, pravdu nemas.
to je snad samozrejme. Raz ked to nie je opravnená odpočitateľna položka, tak inak ako do zisku to ist nemôže.
Teda môže, z čiernych penazí ktoré ma každa firma.
Treba si naštudovať daňové zákony. Nemôže, pretože by tým dochádzalo ku kráteniu dane z príjmu. Ja jazdím na služobných autách od revolúcie prakticky nonstop.
No je. Keďže onedlho nastane skoro komplet výmena klbákov a ostane len pár najzachovalejších Ik435, TAMBUSOV a potom najnovšie CNGčkované Karosy B741, tak už existuje šanca, že bude jednotný náter aspoň medzi autobusmi. Síce SOR B 9.5 a Ik4xx nebudú nikdy v červenom,že? Plánuje sa sa vyradiť aj dačo z tých prvých CNG B741 Karos?
Správne, podpor to, nech majú 5 a 6 áut ty myslivec ? vďaka takým magorom čo musia mať na každého člena rodiny auto je situácia taká aká je. IAD by mali z teba radosť.
Detail : Ty s obľubou tiež kafreš do všetkého, aj tam do čoho ťa nič nieje. Kto je tu kretén?! ?
Samozrejme, ze moze. Ale okrem zaplatenia benzinu musi odviest vsetky prislusne dane a odvody, kedze sa jedna o mzdovy prijem. A dokonca ak by ti darovali benzin, tak sa jedna o naturalny prijem a z jeho hodnoty musia odviest dane a dovody.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.