Osobne by som im tam ziadnu linku ani nezaviedol - jednak porusuju Prepravny poriadok a jednak sa vsadim, ze ani desatina z nich nema nikdy platny CL ?
Neviem čo je rasizmus na tom keby sa separovali neprispôsobiví "ľudia" od slušných ľudí. Tam spadajú rómovia a aj nerómovia. Ja v autobuse nikdy nekričím, ak sa s niekým bavím, tak aby to bolo medzi nami a nie divadlo pre ostatných a nenapádam nikoho. Očakávam, že takýto prístup zvolia aj ostatní civilizovaní ľudia. Osobne neviem pochopiť, že niekoho hanba nefackuje mať rozhovor s niekym cez celý autobus, ja by som sa cítil ako debil. Raz som mohol byť svedkom celkom zaujímavej debaty ako jeden chlapík ešte s dvoma známymi riešil to, že či je otcom dieťaťa jeho bývalej, alebo nie, a že na nejaký test pôjde aj ona, či on a nech sa do nich nestará jej matka a zvyšok cesty sa chlapík doslova "prepixoval" až do cieľa svojej cesty.
P.S.: Poraď mi ako využiť L93 keď nastupujem na Hrobákovej alebo Romanovej a potrebujem ísť na ŽST Petržalka alebo idem z Ovsišťa na ŽST Petržalka. Viem, že sa dá ísť na L68, ale cez víkendy si radšej pohnem zadkom a stihnem L99, ktorá má len 3 min dlhší interval a navyše ma tam odvezie bez prestupu, pri ktorom ani neviem ako dlho by som čakal.
Na transparentu může být napsáno cokoliv (zkratku OEM jistě znáš) ale je to naprosto bez diskuse Emtrest.
Jinak tedy z profilu firmy (120.000,- CZK s.r.o., v OŘ mají akorát nějaké opravy spotřební elektroniky) vidím, že to bude pěkný tunel...
Hlavne na tych mikroBUSE transparentoch je vsetko vidiet aj zozadu a to uz nevravim o LCD BUSE ? Nevraviac v pripade narvanosti nevidis nic ani na teplomeroch ? Urcite sa jej potom podakuju nevidiaci, ci turisti, co vedia, ze maju vystupit, ked budu pocut Postova, ale ako sa to pise netusia...ale hlavne, ze teta bude spokojna ?
s tym samotnym lamacom by som si niekedy nebol tak isty, stara pani z HZDS naslubuje hory doly, da nejaku tu zehlicku alebo iny predmet pre babicky a hop sup mas z toho 50% ucast ? .
to bude urcite nejaka babicka, ktora je nervozna aj ked suchne list, preco nekrici aj na OCL, ze to pipanie po vlozeni listka je hlucne?? alebo na revizorov ked im pipaju stroje na elektricenky? ?
sprostost bratislavskych ludi nema niekedy hranice ? ☠
Cesty linkou 99 sa stávajú čoraz, (ako by som to slušne opísal?!) viac na prd. Pomaly každá 2-3 moja cesta čo s tým idem je sprevádzaná nejakým smradľavým indivíduom alebo hlučnými a vulgárnymi ľuďmi (sú to vôbec ľudia). Prirodzene všetky tieto osoby vystupujú a nastupujú na zastávke Kopčany-sídlisko a niekedy aj Závod Matador. Najlepšie by bolo keby L99 minimálne na Kopčany-sídlisko prestala zastavovať a tiež skrátiť premávku L80 po Kúpalisko Matador. Neviem prečo by sa mali slušní ľudia voziť v autobuse s takýmito kreténmi, čo je ich správanie na pokraji tomu aby vznikla linka podobná tej čo premáva z Luníka IX.
Tá pani má asi prah citlivosti ako pes, keď jej hlásiče vadia ? podľa mňa práveže hlásenie zastávok je nevýrazné, tiché a miestami nejasné. Najviac sa mi páči ako to vyhlasujú v Žiline. Tam to majú v praxi oveľa skôr ako u nás, nestretol som sa s vozidlom, ktoré by nevyhlasovalo zastávky a taktiež zreteľnosť a hlasitosť bola na potrebnej úrovni.
Já bych jejich webové stránky moc neřešil. Koukal jsem osobně na transparent na zkušebním vozidle 3000 a má tam jasné napsané JKZ! Bohužel detail fotky nemám http://www.mhdfoto.cz/typy/sor-nb12/foto/5577/
ono osobne kaslat na tie miesta na sedenie, aj tak nikdy kvoli gerimafii nie su volne (vdaka Lidl ? ). Ono je totiz celkom zazitok vystupovat Pri Suchom mlyne ked ides medzi 8 a 9 napr z Tedomu ?
samostatný Lamač nebude, veľmi pochybujem, že by na referendum v BA prišlo aspoň 50% obyvateľov
Re #133682 luky133: "urýchli nástup, ale zníži počet miest na sedenie" - takže nič pre DD ?
Práve pre to ma znepokojuje fakt, že s NSMHD, resp. podzemnou dráhou sa uvažuje tak, že dosť to kopíruje trasu električky. Keď už by sa malo budovať niečo na báze podzemnej dráhy, rozhodne by to podľa mňa malo byť v takejto trase : Vrakuňa - P.Biskupice - Cint. Ružinov - Prievoz - AS - Kollárovo nám., alebo Americké nám. - Hl.st. - Kramáre - Patrónka - Vojenská nemocnica - TESCO Lamač - Dúbravka, teda tam kde zatiaľ ekologická doprava neexistuje a autobusová má silnú frekvenciu alebo trolejbusová nepostačuje a električkovú trať nemožno zaviesť. Navyše pri Cint. Ružinov alebo v tej oblasti by mohol byť terminák P+R+prímestské SL linky, tie by sa nemuseli trepať cez Prievoz na AS, ale ľudia by si hromadne prestupovali na metrolinku do centra, tak by okrem ľudí Vrakune, Ružinova a P.Biskupíc metro zaručene používali aj ľudia dochádzajúci zo smeru Šamorín, DS,...
je to asi z viacerých dôvodov,
1. ak by nemala trčať v zápchach s autami, musela by mať samostatný koridor, čo by to narobilo s autodopravou, je jasné,
ak by bolo dostatk miesta na samostatný koridor pre električku, asi už dávno by sa boli zriadili vyhradené bus-pruhy a k trčaniu v zápchach by nedochádzalo,
2. vedenie vnútornými pruhmi by bolo spojené s takmer neriešiteľným umiestnením nástupných ostrovčekov a dilemou priechodov pre chodcov - riadené vs neriadené a problematickými ľavými odbočeniami
3. vedenie vonkajšími pruhmi by bolo spojené s tolerovaním pravých odbočení a prípajaní čiastočným súbehom s líniou električky, najmä v miestach križovania s diaľnicou,
4. odbočenia z Popradskej na Vrakúnsku, z nej na Uzbeckú a ďalej na Kazanskú v parametroch vyhovujúcich pre električku by si vyžiadali veľké stavebné zásahy, tento úsek je ukážkou toho, koľko problémov môže neskôr narobiť jedno zbrklé rozhodnutie bez dostatočnej predvídavosti a nadhľadu,
5. samostatnú kapitolu by predstavovalo vybudovanie otočky,
6. ak by aj toto všetko už bolo "vyriešené", zostáva ešte určiť miesto napojenia na existujúcu sieť a priviesť trať na Gagarinovu, ani zdanlivo jasná trasa po Prievozskej nie je bez úskalí, odhliadnuc od projektu Twin City a jeho časových a priestorových faktorov, križovatka pri centrále VÚB musela prejsť "omladzovacou kúrou", ak by to malo byť napojené na Šaf. nám., Dost. rad by čakala opätovná prestavba, že by to "zamiešalo karty" na Šaf. nám. ani netreba zdôrazňovať,
napojenia v iných miestach skrývajú rovnaké alebo ešte väčšie úskalia, dôsledky na organizáciu dopravy a nároky na financie
3 dveřové 12 m Sory by snad měly do Prahy přijít od příštího roku. Pokud vím, požadavek Ropidu na 12 m autobusy jsou 3 dveře od 1.1.2010. Uvidíme.
Odbavovací systém ještě není úplně 100% jistý. Tady bych také nepředbíhal...
A klimatizace? Ta opravdu v nových autobusech i v tramvajích není, což považuji v 21. století za peachovinu. Faktem je, že VŘ na nové autobusy je tak variabilní, že když se rozhodne DP v roce 2012 odebrat třeba patrové Sory na vodík s klimatizací, bude je mít.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.