ako obesenca? ☠ to možno mala byť výstraha pre vedenie DPB ? nebolo by od veci sa nejak priblížiť k Záhradníkovi, získať časť z neho (vlas, nechet, kožu) a vyrobiť vodoo bábku a pokaždé čo zaklame alebo spraví dáky odrb, tak do neho vraziť dačo. Myslím, že by jeho životnosť od vzniku bábky skončila behom 3-4 týždňov ?
skús sa niekedy zastaviť na Ružinovskej alebo sa previezť na linke 50 v krátkej Karose, to je pískania. A kedysi nám takto po Ružinovskej tieto autobusy jazdili na nočných linkách. To bolo muziky.
Boha
Dnes ráno asi tak cca o 7:00 bol do tej cca 8:00 Ikarus 435 ale číslo neviem, ale viem že bol na 95. Bývam pri starom moste jak je TPD. A keď prišiel na zástavku alebo spomalil tak strašne mu vrzu-kaly brzdy ? - no hrozne. Potom jak už bolo tých 8:00 už nešiel ani raz, asi to už šofér nevydržal počúvať ? ?
ked uz tak tapes nad tym vanhoolom - je uz v seriovej vyrobe? Nie som si isty ale tusim tu niekto na margo VH vravel, ze ten 3-clankovy bus je zatial iba v pocte par kusov.
od toho je tu predsa možnosť kamerového systému vo vozidlách, ktorý ti umožní ako vodičovi pohľad ku všetkým dverám a do interiéru v celej dĺžke ? inak čo sa týka Van Hoolov tak ma vozidlo nesmierne oslovilo po designovej stránke, hlavne tým mierne zakloneným čelom (pripomína SOR, ale našťastie v lepšom prevedení a nie je celý predok šikmý, ladný oblúk práveže), že nevyzerá ako obyčajný kváder. Vadilo by keby v BA premával AG300, teda trojdverový klbák?
od pána F. o NDS snáď ani nič nové očakávať nemožno,
odznela novinka, že trasu električky cez Starý most údajne úmyselne nazvali dočasnou, aby nebol problém s územným plánom, a od začiatku sa chystali na legalizáciu v tichosti, ako výsledok realizácie,
Kratke Citelisy boli vždy 100 perc. nízkopodlažné ( tuším len staršie CITYBUSY mali pri 3.dverách 1 schod ) a iba staršia verzia kĺbových Citelisov bola 50 perc. nízkopodlažná, teraz už sú taktiež 100 perc. NP
ad Karosa: ano pamatas si dobre, este stale to aj plati
ad zvysok: vsak prave, nevieme ako je to vyriesene. Ale to nie je len o tom. Zober si v akom stave su nase zastavky. Do niektorych mam problem vojst uz len s obycajnym klbakom najma pre parkujuce auta (najma zastavky Podzahradna na strane kde je bankomat TB, tam lubia idioti zastavit tak ze tam nevojdem, alebo Luky V smer HlSt, takisto tusim Budatinska smer Jasovska na L98 - vo vsetkych takych pripadoch do zastavky nevchadzam a cestujuci musia tym padom prekonat vacsi vyskovy rozdiel co je niekedy utrpenie pre starsich). Potom dalej, ja osobne rad vidim na cely autobus vlastnymi ocami aby som vedel a videl ci hodla niekto vystupovat a uz v klbaku je to problem, ked je autobus plny, pripadne mi niekto stoji v tocni na strane dveri, vynikajuco mi tym cloni na 3. a 4. dvere. Ale to vlastne dokaze vyriesit aj fotobunka
co si posledne pamatam, tak Ty si mal Karosu
Moje pozorovania su take, da sa to pekne sledovat ked napadne sneh, ze ked toci do zakruty dlha Karosa, tak 3. naprava prejde v kolajniaciach 2. napravy, zatial co 3. naprava Ik 435 skutocne potrebuje vacsie nadbehnitie v zakrute, aby podobne presla.
Podobne, ked ide po ulickach stareho meste vlacik Presporacik, tak aj ked ma 3 vozne, tak vsetky uzke ulicky prejde bez problemov.
Neviem, ako je to vyriesene u 3 clankoveho Van Hoola, ale ak je porieseny podobne, ako Karosa, tak sa vodic nemusi vobec stresovat o 3. clanok, pretoze 3. clanok si neskrati polobluk zakruty ani o centimeter a krasne nou prejde tak, ako druha naprava prveho clanku.
Ani zo srandy. To uz vidim ako by tieto spoje mohli jazdit len na vybranych linkach, bolo by tam vela komplikacii - nadbiehanie, nezvycajny typ vozidla, nehovoriac o cuvani. A viem si predstavit zivo situaciu ked vypadne napr. z linky 39 nejaka karosa a "trojclanok" tam nebude moct ist kvoli ostrym zakrutam. Ako ked uz tak, my potrebujeme autobusy, ktore su schopne dostat sa vsade, uz Solaris je dost extrem do niektorych zakrut (uz som sa stretol aj s nazorom ze sa s tym jazdi najlepsie, ze je to len zvyk - ano, vidim to na obrubnikoch a na tych skrabancoch na autobusoch, obuchanych dolnych rohoch - a vlastne aj na odrazenych zrkadlach ako lahko si vodici "zvykaju"). Nechcem byt mudry ako radio, ale su podstatne vacsie mesta, ktore si poradili s kapacitou inym sposobom ako kupou tychto "trojclankov" - systemovejsim sposobom (hustejsia siet elektriciek atd). Tudy proste cesta nevede.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.