SOI nedáva vysoké pokuty príveže DPB by možno dostal tak do 1000€ a najvyšiu môže dať niečo cez 68 000€ čo taktiež nie je hodnota autobusu, ale tú dáva len pri neustálom porušovaní napr. tú dostával často SkyEurope.
Napr.: "Prvých dvanásť vozidiel prišlo súčasne s poslednou sériou Karos B 741, pretože Karosa v roku 1995 nemohla okamžite dodať väčšiu dodávku, a preto bol oslovený aj maďarský Ikarus." alebo "Nakoľko Karosa nebola schopná dodať v roku 1995 väčšiu sériu vozidiel, podnik sa rozhodol kúpiť Ikarusy 435, ktoré nakoniec zvolil aj v nasledujúcich rokoch." A za tým, že 5 dverí je totálna zbytočnosť si stojím. Je to každého osobný názor ale 5 dverí sa rovná menej sedadiel a radšej budem sedieť 30 min cestou ako stáť 30min a trmácať sa na kvalitných BA cestách za protihodnotu o pár sekúnd urýchleného výstupu a nástupu. 5-dverový Sor je zbytočnosť na väčšine liniek resp. ako sa tu spomínal 31-39 tam by sa oplatili...
jednu istotu máme - každý (blb) raz vo funkcii "dodýcha", keďže do tej funckie volí zastupiteľstvo, nemožno sa diviť úrovni vyvolených,
vylúčenia súbehov sú v princípe správne, niekedy by to bolo kontraproduktívne, prestavme si obsluhu do Devína bez súbehu, prestup pri Riviére za cenu nejakej novej otočky,
a aká je záruka, že po voľbách nevystrieda blba z KV-DD niekto z PB, La, Ru, alebo Pe, ktorý tiež bude potrebovať "svoju" priamu linku? jediná istota v prípade eliny je, že popri nej by rovnakú trasu bus nemal mať (aj keď ten súčasný cap aj toto dokázal poprieť)
Aké konkrétne traťové zabezpečovacie zariadenie uvažovala simulačná štúdia?
Samozrejme, že trojminútový interval v ROVNOBEŽNOM grafikone je bezproblémovo možný, čo však súbežná pravádzka električiek, zastávkových a diaľkových vlakov rozhodne nie je.
rečí sa vedú a chlieb sa je, aké je záruka, že racionalizácia prežije rok 2012?
ak sa o organizácii dopravy na Starom moste v priebehu pol roka objavia 3 - 4 informácie, z ktorých každá znamená vačšiu - menšiu zmenu predchádzajúcej "zaručenej" budúcnosti, prečo o vyjadrení pochybností nad prežitím súčasnej trasy jednej linky písať "bububu"?
po moste Apollo určite bude premávať viacero liniek, len či bude aj taká, aby vyhovovala "kritériám" spojenia Háje - AS MN?
Ja zopakujem svoju otázku - a načo by to bolo kua šotodobré, to zreteľné odlíšenie trakcií? To keď pôjde na 202 trolejbus, tak to bude T71 a keď tam pôjde autobus, tak to bude A71?
Ako som už raz bol povedal, rozlišovanie trakcie medzi T a A je nielenže zbytočné, ale aj vyslovene kontraproduktívne.
Praha že má stabilné označovanie? To, že každého pol roka jazdí tá isdtá linka niekam inam, je stabiltia?
Budapešť má stabilné označovanie? Práve dnes, keď po dlhých desaťročiach stability boli krátko po sebe dve megazmeny?
Inak si napísal krásny príspevok, v ktorom si nepovedal prakticky nič (oblastné označovanie nemusí byť zlé ale v podstate je to blbosť, je dobré mať oddelene označené trakcie, aj keď sú s tým problémy atď.).