Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enge2 #143057:
no nepovedal si mi žiadnu novinku ? o linkách 27,28,67,104 viem veľmi dobre. Žeby som niekedy chodil z Dúbravky do Petržky práve L104 a prestupom na L47 alebo L56 domov?! ? okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84. K tej tvojej Rusovskej ceste ti poviem toľko, že je to fajn pre ľudí čo bývajú na Belinského alebo Hálovej, lebo to majú bližšie, ale takí ľudia čo bývajú na Wolkrovej alebo Vlasteneckom nám, príp. Jungmannovej by ťa kopli vieš kam ? keby si im povedal, že choďte pešo na Rusovskú cestu. Ešte mi povedz odkiaľ si využíval spojenie na Nám. hraničiarov, to ti tam vypadlo. Z Ovsišťa tam chodí L88, L68 stojí na Starohájskej 200m od zastávky 83+88+92+95 a keby ti to stále nebolo dosť tak L84/99 na Farského + prestup na L95 a si na Nám.hraničiarov, tak neviem čo ti tu prekáža, resp. na čo si sťažuješ. Ďalej nerozumiem prečo by mali od Jungmannovej chodiť 500m na električku keď zastávka má byť pri Chorvátskom ramene ako ho križuje Rusovská cesta.

Ak považuješ za nevhodné správanie opisovanie faktov, že cestujúcich nepotešíš odkazom "šlapte si ďalšie metre na inú zastávku" alebo, tým, že niečo bolo inak ako píšeš, tak nemáme sa o čom rozprávať! A ďalej : ty konkrétne to nebudeš ale spomínam si veľmi dobre ako tu boli pindy na návrh rušenie zastávky Chlumeckého, ako bola vzbura, keď som písal o tom ako by sa mali zastávky v KV upraviť do rozumnej vzdialenosti, lebo raz by to mali odtiaľ o pár metrov ďalej, raz odtiaľ! Takto sa doprava v tomto meste nevyrieši NIKDY, lebo sa používa dvojaký meter. V pondelok sa paranoid zobudí, bude chcieť zastávky každých 200m a druhé ráno to bude 400m. Takisto ako sa postupovalo v prípade linkového vedenia : ušetrilo sa na Petržalke, lebo linky odvšadiaľ všade boli neprípustné a keď sa to isté pýtalo spraviť aj s električkovými linkami, už to bolo nepriechodné... ? preto aj celá MHD stojí za riť, lebo Petržalské linky chodia v celkom slušných intervaloch zatiaľ čo zvyšok chodí 10-12-15-20-30min a električkou niekam ísť tak to je už cez pracovný deň o nervy dakedy a cez víkendy sa oplatí vyhýbať sa električke.
Reply on: Ike #143069:
Tuším som prvý tento rok nie?? 😃 😃
Reply on: luky133 #143064:
kandiduješ na post najhodnotnejší príspevok roka? ?
Reply on: Martin Fundárek #143056:
Len či to v tom Rotsteine nebolo naopak - najprv rozlámanie vlakov, potom zlom frekvencie. A aj keby nie, tak to neznamená, že by človek okrem Hore-/Dolehronca musel v tej riti sveta zhniť hodinu (nepoznám aktuálny GVD, vychádzam zo situácie pred pár rokmi a z premisy, že Zločinecká GVD nezlepšuje (s výnimkou spojenia odkiaľkoľvek do Viedne).
Reply on: Martin Fundárek #143055:
Však to je typická du.nč.ovská metóda - mapa (najlepšie Google maps), cestovný poriadok a už obracia smer otáčania zemegule...
Reply on: 810zssk #143053:
Nejaké dodržiavanie grafikonu, nízka návratnosť vozidiel, šetrenie nafty, dodržiavanie percenta organizovanosti v KSS a ĽM...
Reply on: no.ev.di. #143052:
Keby si to svoje ZBOHOM konečne raz dodržal, myslím, že by som nebol jediný, kto by ti bol veľmi povďačný.
Ináč zase asi nejaký debil parkuje na zastávke Matejkova... Vidieť, že si MSP neplní svoju úlohu... Avšak nemôžem to potvrdiť na 100% lebo vidím len z okna časť zastávky avašak ak vidím čo i len kúsok 25Trky, to znamená, že niečo stojí, resp. robí sa v zastávke a teraz som videl temer celú 25Tr. ?
Reply on: ivanbuto #143059:
Zdá sa mi, že cp.sk resp. http://bid.cp.sk konečne pružnejšie reagujú na zmeny. 156-ka tam tuším pribudla v 1. deň premávky, čo je v ich prípade úspech.. Ale na CP od imhd to zďaleka nemá...

Sú týmto ukončením spolupráce ohrozené aj včasné informácie o zmenách v premávke MHD (napr. ďalších nových linkách na Dlhé diely ? )?

Inak zaujímavý tento počin, určite to poznáte, free off-line JAVA aplikácia http://www.mhdvmobilu.cz . Píšu tam:

"Spolupráce ze strany dopravce (poskytovatele dat jízdních řádů) je jednoduchá a nenáročná. Stačí data posílaná e-mailem Chapsu pro systém Idos posílat v kopii i mně. Možnost zobrazení jízdních řádů v programu MHD v mobilu je jak pro dopravce tak pro uživatele zdarma."

Už len sa k tým dátam nejako dostať. ? Či tie by vám nepomohli?
Reply on: ivanbuto #143059:
Dať tam link aspoň na http://bid.cp.sk je asi sakramentsky zložité ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142995:
Nebudú, pretože aj podmestské nadvlaky sa posúvajú, dokonca rýchlejšie, než aktuálny dátum.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142951:
Kde sa čo mení k intervalu? Mení sa to od ničho k ničomu.
Príklad: minúty odchodov osobákov z BA hl.st. na Trnavu od 4-tej minulý GVD:
30,09,15,10,31,-,15,25,15,06,15,15,15 * 55,-,15,39,25,-,-,05
(* plus z N.Mesta 29) = 10 rôznych polôh
tento GVD:
30,40,17,10,54,-,17,25,17,05,17,15 *,15 *,05,17,29,34,-,-,15
(* plus z N.Mesta 44) = 10 rôznych polôh
Intervaly ako sviňa.
Hmm, takže DPB už nemá na svojom webe CP ("Not Found..."), a nie je tam ani vysvetlenie, ani poznámka, že kde sa dajú nájsť CP. Je to mysliteľné hlavnom meste nejakého iného členského štátu EU?
Reply on: 810zssk #143053:
No išlo o to jazdiť bez meškania (vtedy sa to dalo vzhľadom na hustotu premávky), slušné správanie k cestujúcim.... atď. Samozrejme, muselo sa to týkať všetkých vodičov na danej linke.
Reply on: no.ev.di. #143052:
chlapce rozmyslaj co hovoris o detskach jo? mne moze byt ukradnuta mhd a mozem si veselo jazdit autom 😉, ale snazim sa ked sa da ist radsej mhd a preto aj s kechovym napadom suhlasim.;-) btw. hovoris o navykoch ze ludia su na nieco zvyknuty ok aj my sme boli zvyknuty mat 3 linky 27, 67 a 28 a linka 28 tu chodila peknych cca 45 rokov este ako PO tusim tak neviem o akych navykoch teraz hovoris, ludia sa dokazali prisposobit a poviem ti ze ja som vyuzival spojenie na nam. hraniciarov a teraz mam nejake? nie tak chodim peso ? alebo autom a co som stale tu. Petrzalka sa rozrasta a zastavba je nova kade tade tak co? si mudry ako salamun, prelistuj si historiu mhd v bratislave odporucam ti knizky ako 100 rokov MHD v bratislave alebo elektriciek v bratislave, este ich mozno niekde zozenies a sam zistis ako kedysi linky chodili. a skoro som zabudol okrem troch liniek hore spomenutych tu bola aj L104 ako expresna alebo 27-S. s trasou Ovsiste - Hodzovo Namestie. vies co? som zvedavy na to ako budu cestovat ti tvoji cestujuci z jungmannovej ked budu musiet prejst k elektricke ktora pojde az 500 m od ich zastavky, jaj nepomestia sa a odpadnu im troska nozicky a mozno aj rucicky. pretoze by nebodaj museli z L88 prestupit ak by sa nechceli tlacit ak by tam boli kapacitnejsie vozidla. pre obyvatelov halovej a okolia je pre nich dostupna aj zastavka rusovska cesta kde stoji tebou spominana dvojica liniek 93,94 😉
a vies co by bolo najlepsie ? mozno rozdelenie linky 83 na 2 samostatne linky a to na 34 a 84 ak nechces menit trasu, posilova linka pre EU uz je tak by sa zabezpecil odvoz navacsieho poctu vlkov. neboli by az take meskania na linkach a hlavne by sa vyuzil prestupny tarifny system.
skus sa spytat takych obyvatelov Vychodneho, Rybnicnej ze ake to je prestupovat.
Sorry ale hlavne si over kto je tu pre teba decko a nauc sa spravat!!

idem radsej spat ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142947:
Aha a zabudol som odpovedať na otázku ohľadne ČS: Dôvodom je rozdielna frekvencia a rôzne spádové územia. Cez tunel jazdí málo ľudí. Keď som tadiaľ išiel naposledy, boli sme v šukafóne štyria - fíra, gazda, ja a jeden šotouš z Čiech.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142947:
Krásne rozpísané podľa tabuľky CP a mapy... Inak na prd.
Prečo by sa mali trhať vlaky v Chynoranoch a nie v Topoľčanoch, v okresnom meste? V Chynoranoch nie je takmer nič okrem odbočky na Trenčín.
Podobné, ba ešte horšie je to s Jesenským. To je úplná diera a jediným dôvodom, prečo tam zastavuje rýchlik, je to, že sa tam pripája trať do RS.
Kežmarok - to je už ozaj zlý vtip. Prečo chceš vlaky do Plavča rozdeľovať? A v Kežmarku je na nejaké delenie sakramentsky málo placu, keďže sú tam všeho všudy tri koľaje.
Reply on: S499.1023 #143049:
Linku vzornej kvality si pamatam aj v Kosiciach. Tusimze L1, ked sa nemylim.
Reply on: S499.1023 #143049:
V com inak to sutazenie spocivalo? 🙂
Reply on: pressburger #143051:
spojenie Jungmannova/Hálova - Dvory žiadúce byť nemusí, avšak kapacitu na Jungmannovej/Hálovej nejakú treba zachovať. Teraz L83 už je celkom slušne naplnená na Nám. hraničiarov ráno (ak neveríš, choď sa ráno zviezť) a L84 pomáha udržiavať nejakú kapacitu na spoločnom úseku, to pochop. A nemyslím, že ľudia budú zrazu tak urgentne potrebovať L84 cez Einsteinku len preto, že tebe a pár deckám sa to páči. Pokiaľ viem, tak školy, pracovné miesta sa nikam nepresťahovali a ak trpíš syndrómom ako Slávik (celá Petržalka bude cestovať na Nivy), tak si nakresli mapku a hraj sa na nej. Chápem, že nové stavby na Einsteinke treba obslúžiť ale prečo na úkor už zabehaných zastávok, ktoré ľudia používajú cez desaťročia. Okrem toho nezaregistroval som, že by sa nejak ľudia hrnuli na Einsteinovu okrem gympla, Incheby a Auparku. Mimo tieto veci, tam nie je nič čo by v ľuďoch vyvolávalo hlad po novej linke v danej lokalite.

FAREWELL, DREAM ON!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.