Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #100012:
Problem je ze ten dospely clovek je tak povediac sprosty.


Na zaver len zopakujem dobre mienenu radu: najprv sa nauc co treba a az potom sa opatrne pridavaj do diskusie.
Inak tvoja nepodarena hra na "mudreho" vzdy vypali takymto sposobom a jediny na koho sa mozes hnevat si ty sam. Lebo nemas v hlave vsetko to, co by si tam mat mal.
Reply on: Solider #100010:
Presne tak, sopliak. Ked rozprava dospely clovek, mas byt ticho.

Na zaver len zopakujem dobre mienenu radu: najprv sa nauc co treba a az potom sa opatrne pridavaj do diskusie.
Inak tvoja nepodarena hra na "mudreho" vzdy vypali takymto sposobom a jediny na koho sa mozes hnevat si ty sam. Lebo nemas v hlave vsetko to, co by si tam mat mal.
Reply on: Marcelllooo #100008:
Tu je hneď jasné, že sa Ti poriadne prehrieva CPU.
Reply on: Marcelllooo #100007:
Keby som Ťa poznal viac ako len z Ikarusov, aj by som si otvoril hubu. Ale keďže si pošuk, ktorý nemá všetko v hlave v poriadku, tak Ťa nechám tak. Svoje masturbačné potreby si realizuj inde, čabraka.
Reply on: Ámos #100005:
jasne, ale najprv treba vyriesit nosnu dopravu (elektricku), potom doplnkovu. Este viac ako trolejbusy by z hladiska "visibility of network" urobila elektricka s urovnovym krizovanim a plnou preferenciou. Iste si pamatate na prispevky jedneho architekta co preferuje prave take riesenie. Vtedy by vodici IAD nielen videli siet (troleje), ale boli by MHD priamo obmedzovani. Lenze k tomu sme este v BA nedospeli.
A, kedze sa rata do buducnosti s inym NDS ako je elektricka, ani by to nebolo v Petrzalke mozne.
Reply on: enumaelish #99981:
Prud Petrzalka - Nivy - Filialka bude vyuzivat cca tretina Bratislavcanov a min. cca 40 percent Petrzalcanov.

Predstav si teraz tie casy po predzlzeni do DNV, Vajnor atd? Ved to bude vykonovo neefektivny system! Ake budu dosledky? Preferencia alternativ, hlavne IAD s dosledkami na ekologicku stabilitu, dopravnu stabilitu a aj socialnu stabilitu.

Problem s centrom nie je vobec ziaden - jednak centrum nebude taka atraktivna destinacia, jednak sa tam z kazdeho smeru bude dat dostat doplnkovou dopravou (v pripade Race elina, v pripade Petrzky trolejbus atd). A to nielen v jednom prude ale vo viacerych.

Re #99982 Martin: Trolejbus je o to variabilnejsi, ze je technicky aj financne (a to ako investicne tak i prevadzkovo) lahsie vybudovat novu trolejbusovu trat ako elektrickovu. Flexibilnejsi je o to viac, ze minimalne moze obist prtekazku, v pripade duobusu je to jasne - da dole palice a ide ako treba.

Elektricka je najviac zranitelnym systemom - staci ze sa pokazi jeden vozen a stoja vsetky dalsie vo fronte. Nemozes presmerovat ani obist, nehovoriac o tom, ze aj technicky je zranitelnejsia ako trat tak i vedenie.

Mna zaraza, ako niekto, koho sa to netyka silou mocou chce niekomu nieco vnutit aj ked to nechce, presviedca ho, ze to bude najsamfasa a pritom vie, ze to bude horsie ako dopravne, tak i urbanisticko-kompozicne. A paralela s matkou - ak ju chceme pouzit - ze to dieta je uz dospele a chce si svoj zivot zariadit samo podla svojho. A matka je ucnovkarska predavacka v obchode a syn vysokoskolsky vzdelany riaditel stredne velkej spolocnosti.

Ked poznate zlozenie projekcneho timu pracujuceho na trati do Petrzalky - predstavte jeho zlozenie. Potom mozeme posudit jeho kvalitu ludsku i odbornu.

Obavam sa, ze dostatocna nasratost sa na magostrate nenajde - ved ide o odstranenie stavebnej uzavery v okoli Chorvatskeho ramena.

Re #99983 Martin: Tak to vas ucili na tej ekonomii bud zle alebo ste si z marginalneho predmetu odniesli menej nez dostacujuce mnostvo vedomosti. Prevaha ponuky prace nad dopytom sposobuje konkurenciu na strane ponuky, teda ludia su ochotny robit to iste za menej penazi. Disponibilna pracovna sila je negativnou externalitou s ktorou sa vyrovnava stat pomocou subvencnych opatreni (podpory atd.) a socialnym systemom. Ked sa chceme bavit na vysokej akademickej urovni, museli by sme mat predovsetkym potrebne vedomosti.

Re #99984 Martin: S tym by sa mozno dalo aj suhlasit. Z regionalneho hladiska vsak tato potreba uz je. Bratislava vsak predovsetkym nema potrebu a prostriedky na zle a nevyhovujuce riesenia, ktorym je elektricka do Petrzalky.

Relaciu Petrzalka - Nivy bude vyuzivat cca 40 percent Petrzalcanov. Vas rozum bude asi naozaj rozum sedliaka, ktory prisiel do velkeho mesta, ak by som mal pouzit Vasu hyperbolizaciu.

Re #99986 aNTI: Suhlasim, rozvoj cuklodopravy je velka rezerva Bratislavy.

Re #99987 enumaelish: Vidno, ze ta este caka vela rocnikov studia.

Re #99990 AAA: Rozvoj trolejbusovych liniek je minimalne o dva rady lacnejsi nez elektriciek. Financovanie je teda jasne - presmerovanim financovania a navyse s usetrenymi prostriedkami.

Samozrejme, ze t-bus riesi dopravu (pri spravnej organizacii) lepsie nez elektricka. To je preukazatelny a preukazany fakt.

Re #99996 S499.1023: Hlupost. Elektricka pred 15 rokmi mala priemernu rychlost o 10 km/hod vyssiu. Uvedena rychlost je vsak dosledok dopravnej siete navrhnutej tr3mpom za predpokladu zachovania casovej dostuonosti destinacii.
Reply on: Solider #99998:
Ked budes nieco vediet a nebudes sa len hrat na mudreho vsevedka, potom by sa ti to nestalo.
Reply on: Ámos #100005:
ano? ako je to mozne?
Reply on: 810zssk #100004:
ale riesi, bol tu o tom clanok. v trolembuse budes mat viac cestujucich ako v autobuse na tej istej trase.
Reply on: Marcelllooo #99979:
Trolejbus z dopravneho hladiska neriesi na rovine nic. Tym nepopieram jeho ekologicky prinos.
Reply on: Marcelllooo #99977:
Projekt elektricky do Engerau je pozitivny a dobry.
Reply on: eripmav #99916:
Z B A. To NIC nemeni na podstate mojho prispevku.
Reply on: Solider #100000:
Tvoj príspevok si cením v stotisícoch. ?
A 100-tisíci príspevok ?
Reply on: Ike #99973:
Musel, napríklad mňa 🙂
Reply on: Marcelllooo #99980:
Teba sa nikto nepýtal, expert z Fosterovej.
Reply on: eripmav #99989:
Áno, máš pravdu.... ale myslím si, že tu sa mu ten byt lepšie spláca, ako v Košiacich.
Reply on: Marcelllooo #99975:
Zase dokazuješ, že vôbec netušíš o čom rozprávaš. Cestovná rýchlosť okolo 30 km/h je veľmi vysoká a je rovnaká ako u plne segregovaných systémov typu metro. Cestovnú rýchlosť okolo 60 km/h dosahuje "ťažká" železnica (podľa lolodefinície) s veľkými medzizastávkovými vzdialenosťami. A hlavne - VŠETKY problémy, ktoré si tu vymenoval, má v OMNOHO väčšej miere ten tvoj slávny mestský vlak.
Reply on: enumaelish #99960:
Je jedno, či si zo Žiliny alebo z Martina. Proste si privandrovalec ale tváriš sa ako Bratislavčan. A ryješ do východniarov. Pritom stačilo aby armáda rozhodla inak a bol by si Košičan. A ako vidím tvoju extrémistickú povahu, tak by si bol práve ten, čo by nadával na sku*venú Bratislavu.
Reply on: mackensen #99948:
Však to, čo sa bude stavať, je ekvivalent Stadtbahnu - rýchlej električky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.