V čom je L99 "kŕč"?!? Pre ľudí, ktorí nechápu jej významu?!? Predtým ako napíšeš nejakú tvoju neomylnú vetičku, mohol by si vysvetliť túto vec....Vieš vôbec prečo vznikla 99, a vieš na čo slúži?
99 je kŕč pre náplavy, ktoré nevedia prestupovať. Obdobne ako nedávno na nejakej diskusii škrečal Košičan, že v Bratislave nejazdí z letiska autobus do centra, takže museli ísť taxíkom .
JamaVOku:z dispečerskeho fora -ano ja , tak skusam nový fotak preto som tam bol , ale za dva roky čo fotím som videl a počul všeličo od vodičou ,ale toto teda nie ☺
Vaša ctená Spektabilita, nakolko nie som v tejto teme odbornik, tak nema co vysvetlovat.
ale laicky je mi jasne ze sucasne eliny by sa na zeleznicnych vyhybkach vykolajili (spominalo sa to tu)... dovi & dopo...
takisto sa domnievam, ze laminatky a T3 nejazdia pod rovnakym napatim... ale ty ako nominovany odbornik by si to mohol vysvetlit konkretnejsie... tak chyt sa temy
Tak intervaly sú druhá vec. Tiež som bol prekvapený dnes popoludní, keď som išiel 99 v úseku Švabinského - Hálova, že sme tam miestami boli štyria vo voze. ?
Tak 99 by bol kŕčom v ktorejkoľvek dobe, okrem toho nech mi nikto nepovie,že na celej trase treba interval 7,5 min v pracovný deň a 15min cez víkend! Dakde by sa na 99 zišiel interval cez víkend 12 minút, a nie všade tiež treba 7,5 min, ako napr. Ovsište - Farského, kde sa pridala 84 na túto trasu.
Ad Re #98553 Vladimír: Kde konkrétne bude pešia dostupnosť k Marcelllooonds lepšia ako k električke?
Ad Re #98555 Ike: Mohol by si nám, laikom ty, odborník (alebo minimálne spolupracovník s odborníkmi) popísať, aké konkrétne sú rozdiely v technológii napájania, rozchodu atď.?
Lebo čím ďalej, tým viac začínam mať ten dojem, že si presne ten istý typ odborníka, ako isté všeľudové masy vo Veľkej Británii, kvôli ktorým sa všetky novobudované električkové systémy volajú "Metrorail", "Metrolink" a podobne, hoci sa jedná o bežnú električku, pretože "Tram" je loser a out, má slabý centrálny komponent, je ekonomicky a dopravne neopodstatnená, nerešpektuje matice prepravných vzťahov a hlavne nevedie v plytkom tunelY.
A keďže aj tebe nejde v skutočnosti o žiadny "ľahký mestský vlak električkového typu" ale proste o to, že z akéhosi nám neznámeho iracionálneho dôvodu nenávidíš električky, tak ťa uspokojí súprava 2xT3 v plytkom tunelY okolo Fosterovej 14.
Pominiem tvoju obvyklú ignoranciu (tvoje limity ti jednoducho bránia prekročiť svoj vlastný tieň) a budem sa pýtať konkrétnejšie:
1) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke byť bezkolíznou?
3) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke v rýchlej preprave medzi zastávkami?
K bodu 2 som sa už pýtal konkrétnejšie, to si odignoroval, takže budeme opakovať otázku: PREČO bude pešia dostupnosť k MArcelllooonds v plytkom tunelY lepšia, ako pešia dostupnosť k električke, vedenej v TOM ISTOM koridore?
Stále bočíš od otázky, takže to dopoviem za Teba, áno?
Skrátka mi z toho vyplýva, že je po dopravno-organizačnej stránke úplne jedno či bude v trase petržalského koridoru NDS vedená ďalšia električková radiála alebo železničná trať. Ani jeden z Tebou menovaných parametrov to neovplyvní.
Je to chyba systemu, ktory sa realizoval a planuje v BA.
99 je najvacsii postmoderny krc v Petrzalke.
Re #98564 Vladimír: V 10-minutovej pesej vzdialenosti je mensia cast Petrzalky. Preto na cestovanie v Bratislave bol preferovanejsi trolejbus ako dalsi subsystem.
NS MHD v plytkom tuneli je cast systemoveho riesenia, ktory koresponduje s jednou trasou zamyslaneho povodneho metra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ik
A aké "širšie dopravné vzťahy" má riešiť L95?