PLYNAKY
Ad:busmechanik,d3k0,COLOR
Dakujem
Ad:Zolo
Nechcem zavádzať, iba tlmočím Je to pár mojich poznatkov a názory zopár busvodičov Ak máš nejaké "dobré info",budem veľmi rada
Všeobecne:
He, ja som dokonca zažila štúdiu, ktorá mala byť na princípe plynových bômb na streche a naftovej nádrže na obvyklom mieste, s prepínačom vovnútri, kde sa mal naftový pohon používať na prevádzku na periférii a plynový po centre mesta Hmmm..neviem si realizáciu dosť dobre predstaviť-mohlo to v praxi fungovať? A ak áno, aký druh plynu sa na to mal používať-CNG asi nie...hmmm...
Inak, už mám odpoveď na svoju otázku-včera mi spred nosa odchádzala 2601/74, takže som si vypočula CELÝ rozjazd a ubezpečila som sa, že prevodovka ostala automatická
Ad:busmechanik,d3k0,COLOR
Dakujem
Ad:Zolo
Nechcem zavádzať, iba tlmočím Je to pár mojich poznatkov a názory zopár busvodičov Ak máš nejaké "dobré info",budem veľmi rada
Všeobecne:
He, ja som dokonca zažila štúdiu, ktorá mala byť na princípe plynových bômb na streche a naftovej nádrže na obvyklom mieste, s prepínačom vovnútri, kde sa mal naftový pohon používať na prevádzku na periférii a plynový po centre mesta Hmmm..neviem si realizáciu dosť dobre predstaviť-mohlo to v praxi fungovať? A ak áno, aký druh plynu sa na to mal používať-CNG asi nie...hmmm...
Inak, už mám odpoveď na svoju otázku-včera mi spred nosa odchádzala 2601/74, takže som si vypočula CELÝ rozjazd a ubezpečila som sa, že prevodovka ostala automatická
Turbo
Vidim ze ti dochadzaju argumenty, tak zacinas byt nasinly. Ja som tuto debatu opat nezacal, to sa niekto spytal, preco mame tiscicku, tak som odpovedal. Okrem toho sa tu objavil zaujimavy mail "z Astry", ktori uz ma vypovedaciu hodnotu. V dnesnom modernom svete zozenies tramvaj siroku X metrov, dlhu Y metrov za cenu Z eur. A to plati na rozchod 1435 mm aj 1000 mm. Ake vseobecne nakadly? Definuj mi to, prosim. Navyse je to nonsens, co je na tisicku drahsie??? Ja by som povedal, ze je skor lacnejsia, kedze sa menej opotrebovavaju kolajnice v oblukoch. Cize netreba ich tak casto menit. To iste plati o okolkoch (len taka poznamka: Siemens Combino ma od vyroby mazanie okolkov, takze urcite by nam nefrezoval trate taka ako 38-micka alebo 104-ka). Oddeleny system nie je tak na pazu. Nayvse to, o com snivas nebude, vedom si to. Zeleznice ta nepustia na svoje trate, uz vonkoncom ti nedovlia postavat nove zastavky Kramare, Devinska Nova Ves - Sidlisko a pod. Na to velmi rychle zabudni. Tie tratťe su pretazene, aj keby som si odmyslel nakladnu dopravu, tak pochybujem, ze by ti to dovolili. Naco sa silou mocou tlacis do regionu, ked nemas ani MHD? (to co je sa za fungujucu MHD povazoavt neda, to je skor nefungujuca MHD). V Karlsruhe mali funkcnu MHD-cku, preto za zacali hrnut do regionu. U nas, v sucasnej situacii, pri sucasnych financiach (toto musis vidiet) je to absolutny nezmysel sa niekde tlacit. Urobme si poriadok najprv v meste, potom sa poozrime, co mozeme robit pre region. vyhadzovat peniaze do zmeny rozchodu - a to by boli znacne financie - by nam nic neprinieslo. Pozri sa ako dopadol Liberec. Najmensia prevadzka v Cesku a prevadzuku eliny na dvoch rozchodoch. Preco? Dosli im peniaze. Riadne sa na tom popalili. Keby tusili co vsetko to bude stat, tak by sa nikdy nepustili do tej zmeny. Toto mi asi tazko vyvratis. Pozri sa co im tam jazdi. Kadejake serble, dokonca aj T2R. To chces, aby sa v BA vyhodili prachy na taku blbost? Potom by sa zistilo ze nie su vozy. Podvozky uz nezozenies. A nakup novych vozov? Tak to ich mozem kupit rovno na 1000 ku a viacej + opravit trate. Ja neviem, d3k0, daj anketu o rozchodoch (ale aby ju zase niekto nemanipulovat, ako anketu o autobusoch, ze si?