Si:
Vidim ze ti dochadzaju argumenty, tak zacinas byt nasinly. Ja som tuto debatu opat nezacal, to sa niekto spytal, preco mame tiscicku, tak som odpovedal. Okrem toho sa tu objavil zaujimavy mail "z Astry", ktori uz ma vypovedaciu hodnotu. V dnesnom modernom svete zozenies tramvaj siroku X metrov, dlhu Y metrov za cenu Z eur. A to plati na rozchod 1435 mm aj 1000 mm. Ake vseobecne nakadly? Definuj mi to, prosim. Navyse je to nonsens, co je na tisicku drahsie??? Ja by som povedal, ze je skor lacnejsia, kedze sa menej opotrebovavaju kolajnice v oblukoch. Cize netreba ich tak casto menit. To iste plati o okolkoch (len taka poznamka: Siemens Combino ma od vyroby mazanie okolkov, takze urcite by nam nefrezoval trate taka ako 38-micka alebo 104-ka). Oddeleny system nie je tak na pazu. Nayvse to, o com snivas nebude, vedom si to. Zeleznice ta nepustia na svoje trate, uz vonkoncom ti nedovlia postavat nove zastavky Kramare, Devinska Nova Ves - Sidlisko a pod. Na to velmi rychle zabudni. Tie tratťe su pretazene, aj keby som si odmyslel nakladnu dopravu, tak pochybujem, ze by ti to dovolili. Naco sa silou mocou tlacis do regionu, ked nemas ani MHD? (to co je sa za fungujucu MHD povazoavt neda, to je skor nefungujuca MHD). V Karlsruhe mali funkcnu MHD-cku, preto za zacali hrnut do regionu. U nas, v sucasnej situacii, pri sucasnych financiach (toto musis vidiet) je to absolutny nezmysel sa niekde tlacit. Urobme si poriadok najprv v meste, potom sa poozrime, co mozeme robit pre region. vyhadzovat peniaze do zmeny rozchodu - a to by boli znacne financie - by nam nic neprinieslo. Pozri sa ako dopadol Liberec. Najmensia prevadzka v Cesku a prevadzuku eliny na dvoch rozchodoch. Preco? Dosli im peniaze. Riadne sa na tom popalili. Keby tusili co vsetko to bude stat, tak by sa nikdy nepustili do tej zmeny. Toto mi asi tazko vyvratis. Pozri sa co im tam jazdi. Kadejake serble, dokonca aj T2R. To chces, aby sa v BA vyhodili prachy na taku blbost? Potom by sa zistilo ze nie su vozy. Podvozky uz nezozenies. A nakup novych vozov? Tak to ich mozem kupit rovno na 1000 ku a viacej + opravit trate. Ja neviem, d3k0, daj anketu o rozchodoch (ale aby ju zase niekto nemanipulovat, ako anketu o autobusoch, ze si?
Vidim ze ti dochadzaju argumenty, tak zacinas byt nasinly. Ja som tuto debatu opat nezacal, to sa niekto spytal, preco mame tiscicku, tak som odpovedal. Okrem toho sa tu objavil zaujimavy mail "z Astry", ktori uz ma vypovedaciu hodnotu. V dnesnom modernom svete zozenies tramvaj siroku X metrov, dlhu Y metrov za cenu Z eur. A to plati na rozchod 1435 mm aj 1000 mm. Ake vseobecne nakadly? Definuj mi to, prosim. Navyse je to nonsens, co je na tisicku drahsie??? Ja by som povedal, ze je skor lacnejsia, kedze sa menej opotrebovavaju kolajnice v oblukoch. Cize netreba ich tak casto menit. To iste plati o okolkoch (len taka poznamka: Siemens Combino ma od vyroby mazanie okolkov, takze urcite by nam nefrezoval trate taka ako 38-micka alebo 104-ka). Oddeleny system nie je tak na pazu. Nayvse to, o com snivas nebude, vedom si to. Zeleznice ta nepustia na svoje trate, uz vonkoncom ti nedovlia postavat nove zastavky Kramare, Devinska Nova Ves - Sidlisko a pod. Na to velmi rychle zabudni. Tie tratťe su pretazene, aj keby som si odmyslel nakladnu dopravu, tak pochybujem, ze by ti to dovolili. Naco sa silou mocou tlacis do regionu, ked nemas ani MHD? (to co je sa za fungujucu MHD povazoavt neda, to je skor nefungujuca MHD). V Karlsruhe mali funkcnu MHD-cku, preto za zacali hrnut do regionu. U nas, v sucasnej situacii, pri sucasnych financiach (toto musis vidiet) je to absolutny nezmysel sa niekde tlacit. Urobme si poriadok najprv v meste, potom sa poozrime, co mozeme robit pre region. vyhadzovat peniaze do zmeny rozchodu - a to by boli znacne financie - by nam nic neprinieslo. Pozri sa ako dopadol Liberec. Najmensia prevadzka v Cesku a prevadzuku eliny na dvoch rozchodoch. Preco? Dosli im peniaze. Riadne sa na tom popalili. Keby tusili co vsetko to bude stat, tak by sa nikdy nepustili do tej zmeny. Toto mi asi tazko vyvratis. Pozri sa co im tam jazdi. Kadejake serble, dokonca aj T2R. To chces, aby sa v BA vyhodili prachy na taku blbost? Potom by sa zistilo ze nie su vozy. Podvozky uz nezozenies. A nakup novych vozov? Tak to ich mozem kupit rovno na 1000 ku a viacej + opravit trate. Ja neviem, d3k0, daj anketu o rozchodoch (ale aby ju zase niekto nemanipulovat, ako anketu o autobusoch, ze si?
COLOR
Turbo: Fakt? No za tu cenu mohli mat reklamu lepsiu. A narazniky ostali bledomodre po reklame Ericsson. Vyzera to chujne.
Nema niekto info o vyluke pocas racianskych hodov (65 a pod.)?
7785+86 rozpojili a 7785 vcera aj dnes jazdi na 8
7301 este furt na 2
PePa vcera na 2, predvcerom na 5; Beus vcera na 5, predvcerom na 7
Nemozem si odpustit comment k 7112: Strasne sa mi paaaaaaaaaaci!!!!!! Bol som prvy civil (spolu s Matom) co sa nou viezol. Teda pokial nejaky iMHDak tam nebol pred nami. Ing. Polak a Parsaci ju uz dokoncuju. Aj zvukove hlasenie asi bude. #9767: Nechapem, pozriem sa co vlastne chces vediet
Zolo: Cauko. Pocul som od d3ka ze nie vsetkemu co povie Igor treba verit, vraj si mu to poslal, co je an tom pravdy? A ozaj, ak mame zle info o CNG, tak napis dobre
Pozdravujem Frenkyho