cafte!
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
noo, akurat si idem domov zo Sjf STU a na racianskej nehoda. T6A5 ev.c. 79 ... sakra! zabudol som!, ale mala reklamu na eurotel, zvalcovala skodu feliciu pick-up. bolo to na prechode pred zastavku Ursinyho. stav vozidiel:
T6A5 - zodraty pas laku (uplne maly)
SKODA - predny lavy blatnik prehnuty, rozbite predne lave svietidla, odtrhnuty naraznik.
celkom rychlo to vybavili - dovalili sa doprevne nehody.... T6ka isla do depa (neviem preco, ved jej nic nieje). kedze konci spicka tak aj ine vozilda idu tam. konkretne ihned za nou bola jedna K2 (cislo som tiez zabudol). chcem pozdravit tu vodicku, ktora nas ochotne zobrala napriek tomu, ze isla prazdna jednosmerne smerom krasnany. skoda ze som akurat nemal fotak, ale jeden tipek to tam fotil - asi iba pre dokumentaciu cize tie foto sa neobjavia (zrejme).
na a ako sme isli, tak pred policajnou stanicou sme skoro zvalcovali dalsie auto! HEHE! (to by bola sranda, keby nam bol tiez vbehol na trat...)
TULENIQUE
Blizsie info o KT4 vid - http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/kt4/
tr3mp
ta cesta na mlynskych nivach je fakt dost rozbita a od cias ako spravili pri centre bottova plot sa tam vlak ani nedostane (este ze zelezniciari nezabudli niekde na nivach pri pumpe benzinol lokomotivu ;-)), takze podla mna by to mali zmenit. ale to asi bude stavba suvisiaca s vystavbou mostu kosicka ...
btw, bol som sa vcera pozriet v informacnom centre, ako som tu spominal. su tam taki dvaja ujovia, s ktorymi sa da celkom podebatovat, model mostu, nejake vizualizacie a kopa map. vsetky krizovatky kosickej na mestskej strane budu urovnove (tj. landererova, pristavna a mileticova). povodne mali ist mlynske nivy - prievozska podjazdom, ale to nebude. s landererovou - pristavnou mal byt pekny kruhovy objazd s akymsi znizenim atriom (ak to mozem takto nazvat) vnutri, kvoli problemom s pozemkami vsak bude len normalna svetelna krizovatka. podla vyjadrenia by krizovatky (samozrejme s vacsim poctom pruhov) mali stacit, neocakava sa velky narast dopravy ... je to asi na vasciu diskusiu ... inak o moste ma byt aj na inete otvorena do dvoch tyzdnov diskusia. pre mhd je samozrejme najzaujimavejsie, ze most je pripraveny na prevadzku trolejbusov. bohuzial zastavka nebude na pravom brehu v miestach byvalej vojenskej katedry, kde ma vyrast celomestske centrum (to je tam, kde je teraz odstavna plocha autobusov v petrzalke). vobec most je dost robeny najma pre auta, chodnik a cyklocesta sice po nom vedu, v petrzke ale len po hradzu a dalej ma clovek smolu, moze sa prechadzat po moste, ale do sidliska sa nedostane (priamo) ...
dufam, ze som sa moc nerozkecal ...