Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
1. Co tolko robia na tej K2G?

2. most Kosicka: mne sa zda ze na tomto projekte sa zacina setrit za kazdu cenu na ukor jeho uspesnoti, lebo rozdiel medzi svetelnou krizovatkou a kruhovym objazdom nie je pri nasej bratislavskej "tolerancii" v premvake az taky velky, ale dake mimourovnove prepojenie na Prievozsku by sa asi zislo.......ja osobne by som aj krizovatku Landererova/Kosicka riesil aspon v priamom smere z mosta mimourovnovo podobne ako Bajkalska/Prievozska, ale nie som dopravny inzinier, je to len nazor laika.......
a este aj nenapojenie pesich/cyklistickych tras priamo do sidliska mi dost prekaza, ale zasa ziaden z uz existujucich mostov to nema dobre premyslene

3. Dialnicne nalepky: neviem vynimky urcite nie su pre SAD, lebo BUSy ktore chodia do Malaciek po dialniciach maju tusim dialnicne znamky
a s tymi mostami, to by bolo dost zle....nie len kvoli MHD, ale ja napriklad my doma na malom auticku nemame dialnicnu znamku, lebo sa s nim chodi len po meste a nexapem na co by sme mali kupovat na jazdu po pristavnom moste. Inak toto spravili aj v nedalekom rakusku pri zavadzani dialnicnych nalepok a po roku upustili od spoplatnovanie "mestkych" dialnic......sorry za lahky off-topic.........
Mimochodom, asi všetkým lezie na nervy server Host, ktorý každú chvíľu nejde. Už mi dochádza trpezlivosť, takže ak sa do soboty táto situácia nezlepší, asi stránku presuniem na eGarden.cz. Všetky doterajšie adresy zostanú zachované. Vzhľadom na to, že bude treba uploadnuť 90 MB, nemôžem zaručiť, že sa mi to podarí ešte tento týždeň, ale posnažím sa, aby hej.
COLOR: Na jeseň?

Cookies: To sa potom spoplatnia aj diaľničné úseky Prístavný most, Most Lafranconi - Viedenská cesta? V tom prípade by to asi dopadlo dosť zle... A linka 21 môže zase chodiť cez Lamač - ako 92.
All: Ako asi viete majú sa spoplatniť aj dialničné úseky, hlavne v intraviláne mesta. Ak sa tak stane tak linka č. 21, ktorá premáva aj po krátkom úseku dialnice bude musieť byť asi odklonená. Neviem či sa v tomto prípade robia výnimky, ale ak nie tak DP bude musieť zakúpiť dialničné známky celej kólone, z ktorej je linka 21 vypravovaná. Vie niekto ako sa to bude riešiť?

VEC FILIÁLKA: čítam, že sa debata na túto tému dosť rozbehla. Bodaj by sa tak rozbehla aj jej výstavba. Lenže magistrát ani železnice, ktoré sú bez prúdu sa asi tak rýchlo nedohodnú. Najlepšie by bolo urobiť kompromis - stanicu zapustiť do zeme a nad stanicou vybudovať obchodné prevádzky a byty, ktoré tam chce mať mesto.
Táto trať by určite vyriešila mestskú dopravu a odlahčila tak električky do mesta. Ako? Podľa mňa netreba vyhadzovať peniaze na metro.
Všimli ste si niekedy detailnejšie zrenovovanú staru tržnicu? Nepripadá Vám ako krásna histrorická železničná budova? Čo tým myslím? Stačilo by ak by sa táto budova prerobila na tento účel pri rekonštrukcii Nám. SNP a k nej by sa pod úrovňou zeme priviedla železničná trať do Filiálky. Touto satavbou by netrebalo budovať žiadny nosný systém typu metro. Ľudia by sa priamo z vlakov vyvalili do centra mesta bez použitia MHD. Aj prognóza vývoja zamestnanosti hovorí, že centrum mesta bude mať vyše 100 000 pracovných miest. Prečo teda nedopraviť pracujúcich hlavne z blízkeho a vzdialenejšieho okolia mesta priamo do práce.
Tak co bude s K2G? Kedy bude chodit???
Dušan & bigmac

Dušan & bigmac

Prezradíme Vám malé tajomstvo a. s. RECAR:

Historické zázraky typu T3 dostanú nové reklamy:

7819+20 HC SLOVAN HARVARD Bratislava
7837+38 CITY POINT na Obchodnej...

Nehistorické šerble z Kačičárne Vingálikovej:

7911 REDStar len perší vagon
7913+14 RAJO smotanový jogurt typu Maestro
Pri druhom produkte bacha na spotrebované
množstvo-hrozí riziko reaktívneho pohonu.
pokial sa ja pamatam na krizovatku elektriciek s vlakmi na kriznej nezdalo sa mi, ze by tade chodili elektricky pomalsie ako cez nejaku normalnu elektrickovu krizovatku - teda pomalsie ako normalne, ale nie krokom ... je ale pravda, ze v tom case som sa prave nesustredil na kvalitu kolajnic 🙂
ta cesta na mlynskych nivach je fakt dost rozbita a od cias ako spravili pri centre bottova plot sa tam vlak ani nedostane (este ze zelezniciari nezabudli niekde na nivach pri pumpe benzinol lokomotivu ;-)), takze podla mna by to mali zmenit. ale to asi bude stavba suvisiaca s vystavbou mostu kosicka ...
btw, bol som sa vcera pozriet v informacnom centre, ako som tu spominal. su tam taki dvaja ujovia, s ktorymi sa da celkom podebatovat, model mostu, nejake vizualizacie a kopa map. vsetky krizovatky kosickej na mestskej strane budu urovnove (tj. landererova, pristavna a mileticova). povodne mali ist mlynske nivy - prievozska podjazdom, ale to nebude. s landererovou - pristavnou mal byt pekny kruhovy objazd s akymsi znizenim atriom (ak to mozem takto nazvat) vnutri, kvoli problemom s pozemkami vsak bude len normalna svetelna krizovatka. podla vyjadrenia by krizovatky (samozrejme s vacsim poctom pruhov) mali stacit, neocakava sa velky narast dopravy ... je to asi na vasciu diskusiu ... inak o moste ma byt aj na inete otvorena do dvoch tyzdnov diskusia. pre mhd je samozrejme najzaujimavejsie, ze most je pripraveny na prevadzku trolejbusov. bohuzial zastavka nebude na pravom brehu v miestach byvalej vojenskej katedry, kde ma vyrast celomestske centrum (to je tam, kde je teraz odstavna plocha autobusov v petrzalke). vobec most je dost robeny najma pre auta, chodnik a cyklocesta sice po nom vedu, v petrzke ale len po hradzu a dalej ma clovek smolu, moze sa prechadzat po moste, ale do sidliska sa nedostane (priamo) ...
dufam, ze som sa moc nerozkecal ...
Chcem upozornit, ze na Kriznej BOLA regulerna kolajova krizovatka vlakov a elektriciek ! Dobre si ju vzhladom na svoj vek pamatam.

Mimochodom co vravite na kolaje na Mlynskych nivach smerom na Kosicku ? Myslim, ze by ich uz mohli povytrhat a spravit tam novy asfalt.. prospelo by to trolejbusom a autobusom okrem ineho.
tr3mp> vdaka za upozornenie, jasne ze nocak 3.20 letneho isiel o 2.20 zimneho. Cize uplynuly vikend chodili nocaky castejsie ako obycajne. Ale ako to bude na jesen, ked bude mat noc o hodinku viac? to nepojde medzi 1.05 a 3.20 (4.20) nic??? to bude dost dost zle.......


ako to bolo minuly rok?

a este by ma zaujimala kvalita elektrickovej trate na mieste krizenia sa s vlakovymi kolajami, predpokladam, ze eliny tade chodili tak krokom....
aach...tak krasne bola 7846 vnutri na bielo novo natreta a uz ju nejaki h....i pocmarali fixkami :-((((
tr3mp: Tie uzemne plany su fakt zaujimave, uz sa tesim ako to budem doma studovat 🙂

COLOR: Zlto-cierne evidencne cisla su normalne, cierno-biele pouziva iba Vozovna Krasnany po oprave mensich nehod, pretoze nemaju v zasobe tie zlte ev. c.
P.S. Ten mail, co si mi posielal minuly tyzden mi plz posli znovu, Outlook mi ho iniciativne zmazal 🙂
ufo: no mozno mas pravdu, jasne si pamatam na kolajnice kusok od elektrickovej trate, ale na krizovanie nie ...
objavil som celkom zaujimave veci, uzemne plany - obrazky .jpg, je to dost velke ale celkom zaujimave. v uzemnom plane noveho mesta sa napr. zo zeleznicnou stanicou filialka nepocita (aspon v tej variante, co tam je). zaujimava je aj elektrickova trat po spojnici tomasikovej s racianskou a predlzenie na opacnu stranu po tomasikovej. pekna myslienka je aj tunel od zvaraku na patronku (nie severna tangenta!) a dalsi od zvaraku ponad gardu na raciansku pri zst vinohrady. rozhodne si to pozrite.
ze ta filialka nemoze byt pod zemou je prekvapujuce, existuju predsa 3 varianty stanice (pod zemou, na zemi, zrusit) - preco by bol takyto variant vobec prerokovany?
Ten vlak, co skolil nas Sanos siel, tusim 90 km/h, takze tam sa naozaj nikomu tlacit nechcelo.
Inak, ak by niekto nevedel, v Presove sa krizi trolejbusova so zeleznicnou (zatrolejovanou, elektrifikovanou !!!) tratou na dvoch miestach.
Peter P.:diky za t.c. ozvem sa niekedy, ked budem mat trochu viac casu.

Podla mna by na flialke stacilo zrekonstruovat terajsiu budovu, vymenit potrebne kolaje, vybudovat ostrovne nastupiste,zatrolejovat aspon 4 kolaje a doprava by mohla fungovat.
V Semafore (casopis ZSR) som cital o projektoch s filialkou.Mala by mat 5 dopravnych kolaji a 1 vytaznu kolaj. Uprednostnena je povrchova varianta so zaustenim kolaji do budovi.Podzemna varianta by branila toku podzemnych vod z Karpat.ZSR ale narazaju na odpor magistratu. Co bude s tymto pozemkom by mal rozhodnut parlament.Dokonca aj HZDS(....) pripomienkovalo uzemny plan BA, aby sa tu vybudovala stanica so 6 nastupnymi hranami.
Uvidime, co prinesie buducnost.
V decembri od 3. do 7. by mala byt na filialke vystava historickych vozidiel ZSR-MDC.
Mam taky dojem, ze trat na Zahradnickej sa z elinami nekrizila, lebo uz bola zaniknuta ked sa postavili eliny do Ruzinova.
Meno (nick):   :)

Meno (nick): :)

cafte!
mam pocit ze nasu debatu niekto sledoval, lebo pri slimau sa opat objavuju vlaciky. do mlyna ich tam islo za posledny tyzden asi 5 (tri urcite - videl som ich). no mne navadia, iba raz v lete mi usla linka 5, lebo vlak bol extremne dlhy (cca 12 vagonov) a vsetci vieme ako sa tu vlecu (HAHA). dufam ze tu budu chodit pravidelne. a najlepsie by bolo, keby spravili tu stanicu...(ved vieme co myslim, nie?)
1. Dneska isla T3 s reklamou na British Council (tusim 7805-06) na linke 6
2. Dost ma to zaujima, ale vzdy sa zabudnem opytat: Preco maju niektore elektricky e.c. nalepene cierno-bielou kombinaciou a preco niektore zlto-ciernou? Za info diky...
tulenIQue: chcel by som ta poopravit, posledny nocak ide 3:20 letneho, co je o hodinu menej zimneho, nie viac. posun dopravy sa asi tykal spojov do mesta, ktore normalne odchadzaju okolo 2:45, kedze vsak takato hodina neexistovala, isli asi 1:45. a na stanicu prisli okolo 3:15 ... cize za pol hodinu ;-))
teraz som konecne dosiel na to, preco je medzi poslednymi dvoma nocakmi taka medzera ... aby nemuseli menit pri prechode na letny cas poriadok (keby bola mensia, nocaky by to nestihali) ;-))))
Tá vlečka viedla do bitúnku na Miletičke. Mimochodom, práve v miestach križovania so Záhradníckou hneď v prvý deň premávky sejmula súprava 7783+84 nejaký kamión. Vraj tie dva vozy neboli vtedy ešte ani na svojom štvrtom kole linky 12...
este by som rad doplnil tie otvaracie hodiny - most kosicka. v utorok je to otvorene urcite, ostatne dni len podla toho, co mi tam povedali ... takze keby tam nahodou nikto nebol, nenadavajte mi 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.