Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #97462:
vravim, ty mas asi zdvojene myslenie.
Bud chces metrobusy alebo linky bez prestupovania. Oboje mat nemozes.
Ak sa na Bosakovu potiahnu linky 11,12,13 a 14 tak pre ludi z L95 prestupujucich na elektricky na Safku sa nic nezmeni a pre ludi z L84, 99 prestupujucich na L95 aby mohli dalej prestupit na elektricky sa to vyrazne zlepsi.
Jediny zadrhel je pre ludi prestupujucich z L95 a L78. Aj ked ta sa moze potiahnut cez Landererovu most Apollo na Farskeho.

Inak ked chces metrobusy, akym systemom podla teba funguje dnesna L95, L93/94, L68?
Reply on: Kami #97461:
Nech sa ale potom dakto nediví prečo sú trolejbusy v sedle práznde.
Reply on: Ámos #97460:
Lenže čo sa tou električkou zmení k lepšiemu? Akurát to, že ešte aj na Šafko budem musieť prestupovať. Akoby nestačilo, že už ľudia z Ovsišťa potupne prestupujú na takú smiešnu vzdialenosť.
Reply on: enumaelish #97459:
preco? Lebo pri elektrickej trakcii cim viac jazdis, tym je to lacnejsie. Plus ide aj rovnomernost, najnizsie prevadzkove naklady mas pri rovnomernom intervale (dvojnasobne to platilo pri starom systeme platieb za elektrinu, dnes si dohodnes co ci najviac vyhobuje). Naopak autobusom je to prakticky jedno. Preto je vyhodnejsie ponechat elektricky a trolejbusy v lepsom intervale aj v sedle a radsej obmedzit autobusy.
Reply on: enumaelish #97457:
Lebo chces metrobusy pricom zmena v Petrzalke ti vadila a nie si snou spokojny. To nejako nejde dohromady...
Reply on: AAA #97447:
Nestačilo by jednoducho urobiť zvlášť interval pre dobu od 8:00 po 12:30 čiže sedlový a poobede zas špičkový interval. Napríklad na väčšine liniek by stačil v sedle interval 15minút okrem teda 201,202 a 208 a v popoludnajšej špičke by bol 10 alebo 12 minút. Určite nemôže byť dopyt po trolejbusovej doprave rovnaký v sedle ako poobedňajšej špičke? Alebo to čo sa vzťahuje na busy neplatí na trolejbusy a ani na eliny, kde poobedňajší špičkový interval neexistuje?
Reply on: AAA #97447:
Áno, ak by bola 206 celodenne s 12 min. intervalom, tak sóla by boli na zváženie.... aj keď 212 je dosť vyťažená už od Nem. Kramáre smer mesto, a taktiež od Záhradníckej smer centrum.

A čo sa týka 203 a 207, tam je treba obnoviť tiež intervaly v pôvodnom stave, ale určite nie kĺbaky na 207.
Reply on: Ámos #97434:
Prečo? Na základe čoho tak súdiš? Buď vyrívaš len tak na prázdno a zúfale sa snažíš vynútiť si pozornosť alebo o čo ti ide?
Reply on: kecho #97431:
No ale večer na 95 je teda narvané. Mám na mysli čas od 18:00 do 19:30.
V CapaCity som ešte nešiel. Zaujimalo by ma či neni problém jeho nízke položenie na cestách. Vraví sa, že naše cesty nie sú moc prispôsobené na nízkopodlažné autobusy. V Solarise je to podľa mňa ok. Ale CapaCity je fakt pekný bus. Dúfam, že ich kúpia v dostatočnom množste, ak sa osvedčia. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Môj názor na CapaCity: vozidlo sa mi zdá byť celkom svižné, i v stúpaní. Vnútorný priestor skvelý - nenašiel som jediné miesto, kde by som mal problémy s umiestnením nôh (odskúšal som všetky podozrivé s výnimkou jedného). Zaujímavé a asi dosť ojedinelé je riešenie zadného priestoru á la rohový gauč - hoci neviem, či je aj parktické. Len medzi kraj tohto gauča a poslednú **** sedačku by som dal nejaký dekel, aby sa tam dal odložiť batoh či taška.
Jediné, čo na to vozidle je zlé, ba priam zúfalé, je zatváranie dverí na fotobunku. Na to, aby bolo použiteľné v Bratislave, by sa najprv museli výrazne zahustiť intervaly. Okrem toho fotobunky fungovali dosť odlišne - kým v zadných dverách bolo možné stáť tesne pri fotobunke a dvere sa zatvorili, v tretích dverách bol potrebný asi trištrtemetrový odstup.
Reply on: Solider #97445:
a nestacilo by L207 len znizit ten 15min interval??? Nech si chodia na L212 sola, keby tam bol interval 7,5min v spicke, by to mozno bolo aj lepsie ?
Reply on: Solider #97443:
Rano 5.30-7.30 je L212 celkom vytazena, najma okolo Kramarov... niekedy mam pocit ze ti ludia by sa do sola urcite nezmestili, ale ono je to plne hlavne na trase SAV - Kramare, a ked predtym pride nejaka L206, 204, 209 tak to moze byt aj dost prazdne aj rano... dalsi vytazeny usek je od Trhoviska po centrum - obzvlast nakupy chtive babky, zase v inom case, a specificky su dochodcovia, ktori by sa sice zmestili mozno do sola, ale urcite klb pre nich lepsi - vzhadom na miesta na sedenie a aj ich rychlost pohybu a potrebny priestor...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #97326:
Asi si osvojil jeho odborný názor:-)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #97316:
Ad 97301 – nečítal som príspevky, nemal som na paralelné monológy Marcellloooa a zvyšku sveta náladu ani čas.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #97144:
Mohol by. Dôvodom sú
- prestávky v práci (§ 91 ZP)
- striedanie služieb
- iné povinnosti pokladníka (napr. pripraviť tržbu a doklady na odvoz stanoveným vlakom)
- nekonkurovanie predajniam DPB (hlavná stanica a Vinohrady)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #96746:
3) Odpoveď pozri v #96317.
Reply on: ivanbuto #97444:
Ak sa raz vráti 206 do normálneho intervalu, tie sóla by tam možno aj stačili. A klobásy dať možno radšej na 208.
Reply on: Solider #97445:
Určite nie.
Reply on: ivanbuto #97444:
Podľa mňa by ich bolo lepšie nasadiť na L207.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement