Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #96746:
3) Odpoveď pozri v #96317.
Reply on: ivanbuto #97444:
Ak sa raz vráti 206 do normálneho intervalu, tie sóla by tam možno aj stačili. A klobásy dať možno radšej na 208.
Reply on: Solider #97445:
Určite nie.
Reply on: ivanbuto #97444:
Podľa mňa by ich bolo lepšie nasadiť na L207.
Reply on: Solider #97443:
Niekedy stačí aj sólo, ale v zásade klobásy sú adekvátne.
Ako je to s obsadenosťou linky č. 212 cez pracovné dni? Je ten klobás, to čam jazdí, reálne zaplnený? Lebo občas mávam pocit, žeby tam celý deň stačili sólo vozy.

A inak tá 184 tiež nie je nejaká výhra. Koľkokrát som to videl, toľkokrát to bolo obsadené maximálne desiatimi cestujúcimi 🙂
Reply on: Marcelllooo #97425:
Tak to sa uvidí, čo si vybavia a čo nie, oni sú asi schopní začať stavať aj načierno.... každopádne ja som len upresňoval, že nič nie je zatiaľ schválené a povolné, napriek tomu, ako sa to možno v médiách prezentuje.
Reply on: Marcelllooo #97423:
Ten odkaz sa týkal problematiky linkového vedenia, konceptu nosných vs. vedľajších liniek... a niektorí Petržalčania dodnes nevedia prežuť reformu zo septembra 2005.
Reply on: Valec #97422:
Ohľadne monorailu, predpokladám, že to bola nejaká vsuvka akože vyznajúceho sa novinára.
Reply on: kecho #97373:
Tak tak..... inak zaujímavé, že napr. v USA, kde sa doteraz uplatňoval model doprava = rozširovanie ciest + všade parkovanie zadarmo, tak plochy na dopravu zaberajú oveľa viac miesta ako v Európe, hustota osídlenia/zástavby je často nízka, a zápchy ďaleko väčšie, a ešte sa zväčšujú. (Tento postreh bol myslený "obecne", aj v USA sú miesta, kde je to inak, napr. Portland v štáte Oregon.)
Reply on: Marcelllooo #97437:
Vysrať sa na Petržalčanov, s prepáčením, a vraziť miliardy na dopravu v iných mestských častiach, pretože Rovniakova Petržalka električku nepotrebuje, ale potrebuje metro, ale zároveň si vystačí s autobusmi do roku 2020 ?
Reply on: Emo #97429:
Keby si chapal to, co citas a navyse by si sa zaoberal problematikou v suvislostiach, vedel by si, ze tomu tak je. Je to prakticka skusenost, ktora potvrdzuje nazor VUD, ze autobusy by v Petrzalke do 2020 zvladli dopravu aj bez elektriciek, ci NS MHD...

P.S. Ja navyse presadzujem NS MHD vo finalnom variante v plytkom tunely a autobusy a trolejbusy ako doplnkovu dopravu....
Reply on: S499.1023 #97353:
To kríženie, o ktorom hovoríš, máš na mysli medzi trolejbusmi a električkami? Je pravda, že v smere na Trnavské mýto je toto asi najzraniteľnejší bod pre trolejbusy, aj keď počas dennej premávky často ani IGK tam rýchlejšie ako 25-30 nejdú, keďže sa postupne rozbiehajú od svetiel.

Niektorí naši vodiči sa boja aj kríženia rovného smeru s vychádzjúcou 210 z Legionárskej, ktoré ale znesie v rovnom smere min. 30, možno aj 40 a viac.... ale väčšina tam chodí tak do 20 myslím.
Reply on: Ámos #97346:
To čo zase napadlo Cíleka a magistrát? Poradie priorít v riešenie dopravných problémov v centre mesta by mala byť preferencia električiek v celom centre, ako aj funkčný systém parkovania a rozšírenie regulovanej zóny. A ak sa bavíme o zjednosmerneniach, poďme sa baviť aj o cyklistoch. Ale nie, my sa ideme baviť zase z pohľadu, kde sa dôraz kladie IAD.
Reply on: enumaelish #97420:
Ty trpis schizofreniou?
Reply on: S499.1023 #97375:
To Dunco by naozaj chcel metrobusy? A to mu nevadi, ze nadaval na sucasny petrzalsky system, ktory je systemom metrobusov, len sa tak nenazyva?
Reply on: Ike #96961:
"Digitálne transparenty najbližších odchodov takmer v každej stanici" - to básniš stále len o trati do Piešťaň ?
Reply on: enumaelish #97427:

Väčšina normálnych ľudí určite nechodí len na Šafko, ale cestuje ďalej - centrum, dúbravka, ružinov, piesky, rača... Takže ak sa to nepáči práve a iba tebe, asi máš smolu a ostatným je asi dosť jedno, či budú čakať na elinu, ktorou pôjdú ďalej v bode A alebo v bode B. Toť jedna vec a druhá - minule som išiel 95 zo Šafka cca okolo pol štvrtej v pracvoný deň a na Farského vystúpila z 95 asi polovica ľudí, z ktorých väčšia časť išla aj tak na zastávku 78/84/99, takže asi tak. A ešte jedna vec - pri tejto rýchlosti, kým sa začne aj reálne stavať, je dosť možné aj to, že železnice budú mať vybudovanú aj trať ŽSTPe-Filiálka a aj trať po Pe...
Reply on: Ike #96961:
Takže SL sú už out? SLOVAAAK... RAIL... SLOVAAAK...
Reply on: Marcelllooo #97423:
Keby si si prečítal aj celý článok, tak by si zistil, že tomu tak nie je. Citujem:

"Po vzoru některých německých měst (např. Mnichov, Berlín nebo Hamburk) připravuje ROPID hierarchizaci sítě autobusových linek, tedy systém páteřních linek s atraktivním intervalem, které by vhodně doplňovaly základní síť metra, tramvají a železnice."

To znamená, že ten "systém páteřních linek" je len doplnok k iným dopravným systémom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.