Socialistický realizmus je niečo iné ako Hotel Kyjev Ale rozhodne celý komplex (Prior + Kyjev) je charakteristickou architektúrou doby, v ktorej vznikol. Ja by som ho rozhodne nebúral. ?
ee. projektovat sa ma 1,5 roka pricom sa budu snazit cas skratit, potom tender 4-6 mesiacov a vystavba 2 roky.
Takze prva etapa bude ukoncena na konci roku 2010 tesne pred volbami.
A tá električka teda bude premávať na tom úseku spolu s vlakom na rozchode 1000mm a vlak na 1435, čiže bude vložená tretia koľaj pre elinu alebo bude mať 1435mm?
A čo keby sa tam nepostavilo nič charakteru "objektu" ale vybudovala sa tam zelená plocha a v nej obratisko pre električky? 11,13 a 14 by tak nemuseli točiť okolo Štúra a Šafa a keby sa stavala Petržalská električka a dala by sa na rozchod 1435mm mohla by tam končiť a bol by tam prestupný terminál medzi Petržalskou elinou a ostatnými električkovými linkami. Úsek kde by premávali eliny s 1000mm a 1435mm rozchodom by tam bol len od križovatky Jesenského po Kamenné námestie. Trať Štúra - Šafko by sa zrušila a po Jesenského by chodili 4 a 12 onojsmerne, čiže by šlo spojiť opäť 12 a 14 do bývalej 12. ?
Električka z Petržalky do centra Bratislavy a okolia je schvalená. , Podpísana zmluva a o 2 roky má byť dobudovaná spoločnosť Alfa 04. Na Bosakovej bude zrejme menšia stanica a s pokračovaním Dualnym systemom so železnicou. Ďalej ma pokračovať budovanie do Devinskej novej Vsi a Vajnor. kde je tiež predpoklad dualneho napojenia. Financovať sa bude projekt z daní Bratislavských obyvateľov.
Stará budova TESCA by mala podľa mňa zostať (má určitú architektonickú hodnotu), a "nová", teda druhá budova Tesca aj s Kyjevom by mali ísť dole.. a namiesto nich by sa tam malo postaviť niečo do maximálnej výšky 6 podlaží, keďže v CMO sa myslím že výškové budovy už ani nemôžu stavať a ani by sa nemali..
Ano aupark bol od zaciatku projektovany z vyskovou budovou. Avsak mala byt na druhej strane. Župan Bajan par dni pred opusteni starostovskej stolicky povolil stavbu aj napriek zamietavemu stanovisku hlavneho mesta.
Ale to neznamená, že teraz preto pôjde zeleň do kelu, nie? Čo sa týka Petrzkacity, tak neverím tomu ako väčšina vecí dopadla. Keď sa staval Aupark, tak sa počítalo s tým, že tam vyrastie aj tá výšková ohava? Keby aspoň vyzerala inak ako ostatné, lenže nevyzerá. Všetko lacný kvádrový tvar, tie isté okná. Výšková budova pri ASMN vyzerá ako z čias komančov, mám na mysli tie okná a obloženie z vonka. Žiadna budova okrem NBS a Kukurice nestojí za pozornosť. Som zvedavý s čím sa ráta na Kamennom námestí. Ak tam má vyrásť zas dačo krásne fádne tak radšej nech tam ostane to TESCO a socky okolo neho. Na to som si aspoň zvykol.
Mikimaus
Električky za Dunaj by mali v Bratislave jazdiť najskôr od roku 2011
http://bratislava.sme.sk/c/3727178/elektricky-za-dunaj-by-mali-v-bratislave-jazdit-najskor-od-roku-2011.html