Práve preto zatiaľ bohate stačí v Petržalke postavené to čo je. Všimni si ako sa obstaviava Einsteinova. A vôbec neviem čo tam koho môže napadnúť stavať furt do kelu?! Akoby zrazu vzrástla potreba kupovať nábytok v Atriu, alebo veci v Auparku. Dovtedy chodili ľudia s figovým listom a doma spali v krabici ne? ? Aupark vyzerá akurát tak dobre z predu a zo zadu to je blivajz. Keď už mal stáť pri Panónskej ceste namiesto Carrefouru a okolo Einsteinky sa malo postaviť zopár stavieb ale nie tak nahusto ako to ide od Starého mosta k Novému ?
my sme hovoril o Twin City... Kazdy projekt treba brat komplexne.
odporucam ti pockat si na karsny jarny den a ist do Sadu Janka Krala a potom do Auparku. Hadaj, kde bude natresk.
To je ako Bratislavcania roky nadavaju, ze v meste su len dve verejnosti pristupne plavarne. Ked sa otvorila tretia a stvrta tak sa neuzivili a museli sa zatvorit. Bratislavcan ma len plnu hubu reci, ale realne spravanie je ine.
Mňa nezastrašíš dupľom. Snáď si nemyslíš, že tu budeš bez opozície šíriť svoju demagógiu? Tu sa nerieši žiadne krytie adminom, tu sa rfieši to, že toto NIE JE tvoje fórum a ty tu nebudeš stanovovať pravidlá.
Ak sa hodláš zamerať len na Twin City a tam končíš tak prosím ale mňa NEOSLOVUJ! Čo si vôbec chcel dokázať? Mi povedz, že nič sa nepostavilo ešte zbytočne na zelenej ploche a úplne na nič - Kaufland, Lidli na Jiráskovej, Aupark sa tiež dobre sere do Sadu J. Kráľa, tam sa nemalo nikdy nič postaviť. Ak je pre ľudí Alpha-omega nakupovanie a trávenie času v nákupných centrách tak sú na veľmi nízkej úrovni. Smutné je, že niektoré veci čo prežili neviem koľko udalostí neprežijú bandu nenásytných kapitalistických slepých kuriew! ?
to nie je o investorovi, ale o ludoch. Lebo investor nebud vypustat splasky do ramena ani tam chodit hadzat plechovky.
Dnes je Chorvatske rameno plne odpadkov aj bez investorov, tak netrep!
Nie, nie je. Je to trend svetovy a to, ze sa v Bratislave zacal pouzivat, nie je nijaka novinka.
To, ze to preteba nie je zelen je tvoje pravo. V skutocnosti tam zelen je.
Mojim snom je mat byt pod rovnou strechou, ktoru si prenajmem a urobim si tam zelenu oazu ?
Ten model by som kydol do koša. Za pár rokov tam vďaka ten koncentrácii áut a ľudí ostane zo zelene veľké prt! A z Chorvátskeho ramena sa stane stoka. Povedzme si otvorene, že komu z investorov záleží na tom či tam bude voda a v nej labute a kačky tak ako to vždy bolo, alebo stoková voda a v nej plechovky a rôzne iné shity? ?
No tie vizualizacie tomu nenasvedcuju...
Ono dnes je trend cast zelene dat na strechy.
V kazdom pripade kvalitativny rozdiel stym co ponuka napriklad toto www.petrzalkacity.sk je obrovsky.
inak prečo sa vždy predá nejaký pozemok kde je zeleň alebo proste voľné priestranstvo kde sa dá obrazne povedané nadýchnúť? Roky stoja pri Trnavskom mýte kúpele Centrál a nikto sa to tam nehodlá asanovať a predať dakomu. Namiesto toho aby sa riešili staré nedostavané objekty a pozemky v centre kde sú ruiny, poprípade odpadisko sa predávajú neustále zelené priestranstvá a pod. JnT nám radšej zbúra PKO a pochybujem, že ich zaujíma to ako sa navýši doprava v danej oblasti, bohate tam stačí River Park čo onedlho bude. Už vidím ako všetcia "odborníci" dbajú o to aby to MHD zvládla ?
inak u TwinCity je zastavanosť pozemku skoro 100%.. čiže to územie bude bez akejkoľvek zelene.. nechápem, ako toto niekto mohol dovoliť.. už pri predaji pozemku mala byť podmienka, že tam musí byť minimálne 5-10% zelene..
Ja len viem čo môžem očakávať. Krásne priteplené úsmevy Andyho, Bruna a pod. s investormi ako si upravujú územný plán a spolu ako sľubujú, že to MHD zvládne. ?
Ale však si ma videl x-krát tak mi nemôžeš tipnúť ani 18 ? teda videl ale nevedel si o tom určite vôbec, tak ako aj Marcelllooo. Motali ste sa tam dvaja okolo mňa v Mercedese a ani ste si ma nevšimli. ?
to myslel asi 100tisíc za jedno parkovacie miesto.. to už je naozaj moc..
myslím si, že na riešení dopravy pri veľkých projektoch by sa mali investor a samospráva podieľať rovnakým dielom.. Pretože investície sú pre samosprávu prínosom, a príliš vysokými poplatkami môže investorov odradiť.. na druhej strane investor sa musí aspoň časťou podieľať na riešení dopravy..
Ale v prvom rade by sa malo angažovať mesto.. Práve mesto by malo vypracovávať dopravné štúdie k projektom a navrhovať riešenia (a prednostne riešiť MHD pred IAD).. ako bolo povedané v tej reportáži, mesto sa teraz len nečinne prizerá tomu, ako sa stavajú budovy, a po ich dostavaní, keď sa zistí, že doprava to nezvláda, tak sa maximálne rozšíri cesta,a to je všetko.. ?
enumaelish