Reply on: Marcelllooo #96843:
Metro je ekonomicka sprostost z dovodu, ze nikde by nebola jeho kapacita neplnena.
V ostatnych veciach jednoducho klames.
Pravdepodobne pracujes niekde v oblasti kde by mal byt tunel ZSR.
Ale OK preco nemat oboje.
Ak tvrdis ze stat zaplati a ZSSk bude za statne prevazdkovat, tak nech sa vybuduje tunel a na trase ZST Petrzalka(aj tam byvaju Petrzalcania aj oni si zasluzia kapacitnu dopravu) - Slovany jazdi ZSSK s lahkymi elektrickymi jednotkami a nech sa postavi elektricka cez Stary most (ten sa musi rekonstruovat tak ci tak) na Janikov Dvor. V oblasti, kde sa budu trate krizovat sa postavi prestupny terminal a ludia si uz vyberu, co bude lepsie a efektivnejsie. Cim budu chciet viac jazdit.
Ako sa hovori ovca cela aj vlk syty. Dohoda po ktorej tak prahnes, racionalne riesenie,...
Re #96849 Marcelllooo: Stary most je na pokraji zivotnosti. Rekonstruovat ho proste treba! Uz to pochop.
Re #96854 Marcelllooo: hm L88 jazdi prave do oblasti ASMN kam ma jazdit tbou preferovane riesenie. Zato L95, L83 su natrieskane. Skutocne mas stale pocit, ze ludia chcu cestovat kam hovoris. Preco tam necestuju teraz?
intony
Ak je problém vybudovať obratisko na zelenej lúke, tak isto bude problém stavať NS MHD v Dúbravke, Karlovej Vsi, Ružinove, MHD by sa absolútne nemohla rozvíjať, nie to električková, ale ani trolejbusová (viď Staré grunty, Tichá, Vlárska), v tom prípade sme s MHD kompleten skončili
A budeme len do rozpade vesmíru vyčkávať na metro.
Kde by si chcel na Nám. hraničiarov stavať mestký park? Na tej ceste, kde by som územie degradoval električkou? Si normálny?
A kde patria električky? Prečo by Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli po výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.