Nie, odbockou za Filialkou, ktoru ZSR planuje v najblizsich 10 rokjoch postavit, tak ako planuje zdvojkolajnit cestu do Kitsee, urobit krizovatku a zachadzku pri letisku. ?
Ešte raz vravím, že minimálne v Dúbravke a a Ružinove pôjde o dva súbežné systémy, dve súbežné koľajové trate.
Je to to isté, akoby si zrýchlodrážnil električku, zredukoval stanice na tri a linky 20, 22, 34, 83 by robili doplnkový systém ku NDS a zároveň obsluhu MČ.
Prečo by má doplnok robiť súbežný, v určitých ohľadoch takmer rovnocenný systém? Nesúhlasím.
Nech sa teda aspoň tam využije električkový koridor. A obsluha Mlynskej doliny a Slávičieho údolia sa dá ešte aj teraz vyriešiť za omnoho menší obnos financií, ako nová "podzemnica".
Mestskou supravou z Petrzalky na Hlavnu stanicu? Kade preboha? Cez Racu, ty generalny demagog povereny zastupovanim troch demagogov chodiach na vase schodze?
Nebude dovod pre taku intenzitu na hlavnu stanicu, lebo:
1. cast vypravovanych ZSSK vlakov prejde na Filialku (Hl.st a filialka maju byt vyznamom rovnocenne)
2. cast vypravovanych vlakov bude koncit az na Petrzalskej stanici
3. na Hl. stanicu sa dostanes mestskou supravou
Takze dopravna potreba sa rozlozi na tri miesta s dosledkom nizsich prepravnych narokov.
Zial, zatial nic. Ale nepredpokladam ze o nieco menej ako ty v mojom veku. Porovnavas nieco co sa zatial neda porovnat. Apropo, uspechy v zateplovani, bezpecnosti a podobne ti NEDAVAJU monopol na pravdu v oblasti dopravy.
Nám. hraničiarov nie je iba linka 88, ktorá by mala mať svoje využitie aj potom, ale aj linky 95 (!), 83, na Bosákovej aj 78.
A som zvedavý, či po výstavbe NDS v trase Janíkov dvor - Trnavské mýto ostatne napríklad aj taka linka 68 v súčasnej podobe...
Nie novy subezny system. Budoval by sa NS MHD. Existujuca elektrickova siet by mala ine urcenie - obsluhu danej mestskej casti. Preson v ramci mesta na dlhe vzdialenosti zase NS MHD. To je jeho ucelom a principom...
intony