Preboha, clovek s uplne zakladnou logikou toto vie. Predsa v momente ked ti zacne na zastavke vyhravat totalne opacny styl ako mas rad tak ti to zacne liezt na nervy. A vacsina ludi taketo radio v prieskume NEUVEDIE.
Stalo sa vam niekedy nieco taketo,alebo podobne???
23.1.2008 syn dostal dop.list od pravnika na zaplatenie pokuty za jazdu bez platneho cestovneho listka.V liste bol uvedeny datum 13.12.2007,a linka cislo 23. V tomto case mal platnu elektricenku,ktorej platnost trvala do 10.1.2008.Po navsteve doplatkovej kancelarie,mi velmi ,,mila a ochotna" pani oznamila,ze listok o zazname z ,,ciernej jazdy",/na ktorom malo byt jeho rodne cislo a cislo OP/ nema v kancelarii,ale je u pravnika !?a nech zaplati 140 sk,lebo urcite nemal pri sebe elektricenku...A to najlepsie nakoniec: syn 13.12.2007 od 14.00-20.00 robil promo v tescu,co ma podlozene dokladom.
AKO JE TOTO MOZNE???
izolacna vzdialenost pri 600V je minimum, lebo za sucheho pocasia je prierazne napatie vzduchu asi 2,2kV/cm a za mokra pri nepriaznivych podmienkach sa rata asi 1kV/cm. V pohode je vsetko co sa prakticky nedotyka vedenia ?
Tento trolejbus je jedine elektricke Citaro na svete, to si DP Szeged vyrobil svojpomocne sam z autobusu Citaro, odstranenim dieselmotora a doplnenim elektrovyzbroje a elektrickeho motora Nieco take normy umoznuju sice v Madarsku a Polsku, ale nie v Cesku a Slovensku, takze na tento szegedsky experiment vsetci rychlo a kompletne ZABUDNITE
Och, som netušil, že ULF je nemoderný. Oni majú také obojsmerné električka aj svoje nevýhody (vyššia cena, omnoho menej miest na sedenie) a ja by som ich každopádne do BA kupoval len pár na zvládnutie výluk a nikdy by som nebudopval pravidelné úvraťové konečné. Budapeštiansky systém, kde slučka je sprosté slovo, ma nikdy neoslovoval.
nuz ani neviem, ci Citaro trolejbus existuje Prakticky dnes je k dispozicii z NP trolejbusov len 24/25Tr. Ostatne znacky vratane Solarisu Trollino este nemaju na Slovensku homologizaciu.
k tvojmu kvalifikovanemu odhadu som sa nevyjadroval, iba som konstatoval... z tohto hladiska som si ten podjazd este neprehliadol...
.
Ked to nie je problem, tak potom som len rad, lebo v buducnosti by tadialto mohla viest trolejbusova trat... ?
Blbost. Radio si akurat tak ziska image "vtierajuceho sa". Neexistuje radio ktore pocuva viac ako 30% ludi z coho vyplyva ze VACSINA bude nespokojna. Nevraviac o ludoch co maju pod oknom zastavku a tym chces cely den pustat hudbu. Mne staci ze ma v lete denne budi Tvarozkova.
Mne to netreba vysvetľovať. Ja som jasne napísal, že kvalifikovaným odhadom je tam dostatočná prejazdná výška aj pre najvyššie kamióny (koľko je povolené? 4,5 m?) aj v prípade inštalácie troleja. Na trolej potrebuješ 40 cm, izolačná vzdialenosť je pri 600 V neviem koľko ale veľa to nie je.
som nevedel ake nezvycajne zvuky, sak to je normalne, rovnake ti vydava aj ked zabacas trochu ostrejsie z Riazanskej na Kukucinovu, niekedy ked ti stoji IGK v krizovatke skoro az za prechodom ? (ti praska klb a mech)
... ,,teraz to ma 12 a viac rokov" ... ale sak to predsa nema tolko
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony