Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #96030:
Reči o unifikácii sú v súčasnosti bludom. Vozidlá sa nakupujú aj so servisom na dlhé roky, firmy majú konsignačné sklady, prípadne servisné strediská, takže firma nemusí vrážať vlastné peniaze do zásob náhradných dielov. Samozrejme, že nie je potrebné mať po 2 ks z každej značky (už preto, že väčšia zákazka znamená väčšinou aj lepšiu cenu) ale mať Mercedes a Sor nie je žiadny, ale absolútne žiadny problém.
Reply on: S499.1023 #96023:
moj subjektivny ale nekvalifikovany odhad hovori to iste ? Tu aquila nieco zadrel, lebo hadzala spinu na mesto (casto opravnene) a vsetci si myslia ze je to pravda.

Re #96024 S499.1023: Ja by som bol velmi spokojny keby DPB kupil 100 Čitár z toho 75 Capašity na L21,63,93,83,39/31,.... Ale ak si zoberem, ze za tu istu cenu by mohlo byt 110-120 SORov, tak pri dnesnom marazme vo vozidlovom parku, treba ist racionalne.

Re #96026 S499.1023: ? 9,5 za 4,5mel, tak 18,5 za 9... ? Aj tak o vsetkom rozhodne tenďer.

Re #96027 810zssk: Ja uz som nadtym rozmyslal dlhsie. Vo forme dohody DPB a JCDecaux vyhlasenim tendra pre slovenske radia, ktore by zabezpceili pristresky technicky, platili by polplatky SOZA, DPB by hocikedy mohol vstupit do vysielania v pristreskoch s info. Kazdo denne by si vsak radia mohli pripisat tisice posluchacov, co by im zdvihlo podiel na trhu, takze by sa im to oplatilo.

Re #96045 intony: preco??? http://www.tbus.org.uk/citaroSzeged.jpg
Reply on: enumaelish #96048:
a kade chces viest trat?
Takže trocha to zhrniem, ktoré električkové trate by sa mali čo najskôr realizovať, v nasledujúcom poradí:
1.Šafárikovo nám.-Mlynské nivy-Ružinov
2.Dúbravka-Patrónka-Hl.st.
3. Štefánikova
Reply on: 810zssk #96054:
Vtedy by sa spravila reorganizácia, redukcia, bola by tam iba jedna linka, ako linka 8 v Brne ? Ale stavať trať iba po Patrónke je iba polovičatým, nie veľmi účinným riešením.
Reply on: Ike #96053:
ak by sa k tomu dorobila ešte trať na Štefánikovej, a postavila sa trať v Petržalke, tak môžeme 83 zrušiť a v plnej miere nahradiť električkami.. 95 tak isto.. a máme kopu ušetrených autobusov..
Reply on: intony #96056:
tiez si myslim a badam ze cela lamacska prazska a tak su vyrazne odbremenene od dopravy a tiez hocikam kam idem do mesta (vyuzivajuc IAD) vzdy pouzijem obchvat - nech zbytocne neupchavam mesto...
cize podla mojho nazoru je tangenta zbytocna a eliny mozu premavat s asfaltovym zvrskom v bus pruhu... MHD ako MHD...
Reply on: Ike #96053:
myslím, že o tangentu sa vedú ešte spory, keďže obyvatelia domov na Jaskovom rade a v jeho okolí nechcú tunel pod ich domami.. Takže to bude asi ešte na dlho..
a presne ako povedal intony- bude to pre IAD, takže je to dosť nezmyselná investícia..
Tá električková trať z Hl.st. do Dúbravky by bola oveľa lepšou investíciou..
Reply on: Ike #96053:
Priorita by mala byť jednoznačne koľajová doprava, nie nejaká tangenta, ktorá zas len IAD.
Reply on: Ike #96050:
Fakticka poznamka: to parkovisko nie je pre Radio Expres, ale pre celu budovu, kde su aj priestory Expresu..
Reply on: enumaelish #96048:
V momente ked by si nieco taketo postavil musis zabezpecit aby na tam konciace linky chodili len a jedine obojsmerne elektricky, co moze narobit problemy.
Reply on: Ike #96050:
Keby som mal viest eliny z hlavnej stanice podla tr3mpa, tak potom by bolo riesenie nasledujuce...

1. upravit svetelnu krizovatku na sokolskej
2. viest eliny z hlavnej stanice cez krizovatka sokolska kazdy smer do bus pruhu... celu prazsku a brniansku viest eliny v bus pruhoch
3. krizovatku patronka prekonat tiez v bus pruhoch
4. upravit Lamacsku tak, aby tu existovali po oboch stranach bus pruhy a v nich by boli zapustene aj kolaje
5. viest tak trat az na M.Sch. Trnavskeho

otazne je ci by to bolo dobre do buducnosti... a aky by to malo dopad na vybudovanie napr severnej tangenty...
Reply on: AAA #95995:
este nikdy ho revizor pred tym nechytil.Ale ked si vybavujes elektr.tak vsetky udaje maju v pocitaci,co nechcela ,,mila teta" v kancelarii akosi pochopit.A nechcela mi ukazat ani doklad,ked ho revizor číslo 22...chytil.
Reply on: stevo #95997:
Ako si to prosim Ta riesil???
Reply on: enumaelish #96048:
"nejake parkovisko" patri Westend Toweru a nejako je vecne plne 🙂 potom je tam "nejaky priestor" ktory patri pomocnej skole 😉 tam vyustenie elektricky nebude mozne... tam dalej uz duplom nie, lebo to dalsie parkovisko je parkovisko pre radio expres a dalej je tam predajna FIAT...
Reply on: Ike #96041:
Priamo na Dúbravskú cestu. Keď pozreš na mapu od marian555, tak cez to parkovisko by mohla ísť. Parkovisko je aj tak nejaké tie metre pod úroveň Patrónky, takže v podstate by na Brnianskej zaliezla pod zem a úrovňovo by vyliezla na Dúbravskú cestu. Tie dve prudké zákruty k Dúbravskej ceste nevadia? Preto som navrhoval trať už od začiatku Dúbravskej cesty pre plynulosť. Len neviem zas ako by to prijali tí čo potrebujú výjsť autom z tej oblasti ?
Reply on: Ondro #96015:
Nerátam samozrejme s tým, že sa tam budú otáčať staré T alebo Kačice ale ale obojsmerné moderné električky. Čiže by tam bolo možné vybudovať hlavovú konečnú v priestore ako je zastávka SAD. Viem, že je tam dáke parkovisko. Vôbec celkovo to betónové teleso označované ako prístrešok by zaslúžilo prebudovať. Jednak je to významá zastávka a prestupný uzol medzi SAD a MHD smeron na západ.
Reply on: NN #96013:
Hlavne by tak bolo možné sa zbaviť doterných odparkovaných áut v rannej špičke na Obchodnej! ?
Reply on: Ike #96044:
? Jaj, fakt, ja som ešte stále niekoľko hodín dozadu ?
Reply on: 810zssk #96030:
Keď je reč o unifikácii, prichádzajú do úvahy dve možnosti: SOR alebo Citelis...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.