Reply on: 810zssk #96030:
Reči o unifikácii sú v súčasnosti bludom. Vozidlá sa nakupujú aj so servisom na dlhé roky, firmy majú konsignačné sklady, prípadne servisné strediská, takže firma nemusí vrážať vlastné peniaze do zásob náhradných dielov. Samozrejme, že nie je potrebné mať po 2 ks z každej značky (už preto, že väčšia zákazka znamená väčšinou aj lepšiu cenu) ale mať Mercedes a Sor nie je žiadny, ale absolútne žiadny problém.
Ámos
Re #96024 S499.1023: Ja by som bol velmi spokojny keby DPB kupil 100 Čitár z toho 75 Capašity na L21,63,93,83,39/31,.... Ale ak si zoberem, ze za tu istu cenu by mohlo byt 110-120 SORov, tak pri dnesnom marazme vo vozidlovom parku, treba ist racionalne.
Re #96026 S499.1023: ? 9,5 za 4,5mel, tak 18,5 za 9... ? Aj tak o vsetkom rozhodne tenďer.
Re #96027 810zssk: Ja uz som nadtym rozmyslal dlhsie. Vo forme dohody DPB a JCDecaux vyhlasenim tendra pre slovenske radia, ktore by zabezpceili pristresky technicky, platili by polplatky SOZA, DPB by hocikedy mohol vstupit do vysielania v pristreskoch s info. Kazdo denne by si vsak radia mohli pripisat tisice posluchacov, co by im zdvihlo podiel na trhu, takze by sa im to oplatilo.
Re #96045 intony: preco??? http://www.tbus.org.uk/citaroSzeged.jpg