ja viem ze je urcene pre dva, ale ako si spomenul, niekolkokrat denne sa tam stretnu hned tri, si spominam ako sa mal riesit problem pri zmene z kratkych vrakos...
otazne je ci by sa pomestili tie tri vratane skapaciny, vzhladom na jeho dlzku a sirku (teda + 10cm oproti B741)
pisem azda odveci? porusujem pravidla diskusie? co ti vadi...
riesim zakladnu vec a myslim ze nie je lepsie forum ako toto, kde by bolo dobre vydedukovat co z legislativneho hladiska MHD znamena... ci vies to vysvetlit?
Tak ma napadlo k Twin City: čo keby sa potiahla električková trať zo Šafárikovho nám. po Dostojevskom rade, krížom cez Twin City, tam pod zem, a spod zeme by vyšla na Košickej v stredovom páse a na Miletičke by sa napojila na Ružinovskú?
Totiž keď sa bude stavať Twin City a celé to obrovské územie bude vybagrované, je jedinečná príležitosť zaviesť sem kapacitnú koľajovú dopravu...
Pretože si myslím, že po postavení Twin City a ostatných projektov v tej zóne to doprava bez električiek nemá šancu zvládnuť...
no neviem asi som blby, alebo mam dejavú, ale mam taky pocit ze sa tu o preferencii hovorilo pred neakym casom... ?
je smutne ze sa takymto sposobom snazia odvratit podhlad od problematiky a prostrednictvom medii oblbuju substrat (ktory nema ani paru o rieseni dopravy a v tomto pripade preferencie) a chcu mu vnutit tu preferenciu ako novinku, pritom to uz malo davno fungovat
a Cilekovo vyjadrenie ma tiez pobavilo, chce nam tym naznacit ze si to vsimli az teraz? ? ?
znovu: i Viva la transporte en la ciudad Bratislava ? ?
Tým si sypú bobky do úst - inak by nebola tak dementne vyriešená nová Záhradnícka ulica, kde budú až tri CSS a ako poznám, na bratislavské pomery nebude žiadna preferencia ?
Zaujimava info v clanku ? :
Mesto chce odbremeniť cestnú dopravu a do budúcnosti uvažuje s preferenciou koľajovej dopravy. "Je zarážajúce, keď električky teraz jazdia o päť km nižšou rýchlosťou ako v roku 1987," pripomenul Cílek.
Sati