ako uznavam ze som napisal koninu a ze to nemalo hlavu a patu a ze som to myslel inak a nakoniec som sa vyjaril inak, ale uz vidim ako to budes spominat v kazdom mojom prispevku ?
V ČR je nespočet obcí, ktoré si zaisťujú nejakým obecným mikrobusom dopravu napr. z blbo položenej železničnej stanice (mali by chodiť pešo, však ? ?) a názov neriešia. Pre mňa za mňa aj DHD.
Dakujem za objasnenie.
Ale cisto hypoteticky, ako by sa nazyvala HD osob v obci... v tom pripade o MHD nemoze byt rec... sice taky pripad u nas nie je, ale teoreticky by mohol byt
čítam tvoju diskusiu s tu prítomnými. Z toho týpka čo ťa osočuje si nič nerob, mne to robí furt a robí to väčšine ktorí sa mu nepáčia, má protekciu proste. Máš ICQ alebo nejaký kontakt na teba? Rád by som s tebou diskutoval o MHD a pod. Dikes ?
to je stav bez Petrzalky. Jej postavenie navysi pocty vozov na linkach 1 a 2, ako aj skrati potrebny interval na linke 1.
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.
To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.
Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14 )
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Zatiaľ čo električky majú v úseku Líščie nivy - Miletičova nulový počet semafórov, po rekonštrukcii ich bude o 3 viac.
Z akého dôvodu musí byť električková trať ponovom v stredovom páse? Už akoby nestačili dve nové svetelné križovatky (Jegého-Záhradnícka, Líšie nivy-Záhradnícka), ale už aj odbočovanie zo Záhradníckej na Miletičovu bude riešené CSS. Všetky s "preferenciou", samozrejme
Čo v konečnom dôsledku prinesie rozšírenie Záhradníkej?
- zvýhodní sa IAD, aj keď na krátky čas, keďže ďalších áutomobilov pribudne akonáhle neaktívny vodiči zistia, že zápcha zmizla.
- predĺži jazdnú dobu električiek, kľudne poviem, že aj o 2-3 minúty.
To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Podľa toho, čo sa mi podarilo vygoogliť, síce firma neberie dotácie na samotnú prevádzku, vozdilá a trate sa však postavili za cudzie. A cestovné za 1,40 tiež nie je žiadna sláva, čo by som vzýval.
aj ja som bol prekvapeny, ale potom som zistil preco je tam rozdiel. Pri posilovych spojoch nepoznam prejazdy, tam je problem urcit pocet len podla poradi.
nedavno tu niekto uvadzal ze by sa Capacity nemohol uplatnit pri Slimaku (L50), no podla tohto clanku ma "velku otacavost" a zo zaberu to je tiez vidiet... takze by sa exprerimentalne aj dal vyuzit na L50 (druha vec je ze sa nepocita so zaradenim na druhu kolonu)
minusom by v tomto pripade zrejme bolo ze by sa na stanoviste nepomestili tri busy
apropo: nie su neake zabery z premavky, a hlavne pri otacani?
Allredo
minusom by v tomto pripade zrejme bolo ze by sa na stanoviste nepomestili tri busy
apropo: nie su neake zabery z premavky, a hlavne pri otacani?