Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #95841:
ako uznavam ze som napisal koninu a ze to nemalo hlavu a patu a ze som to myslel inak a nakoniec som sa vyjaril inak, ale uz vidim ako to budes spominat v kazdom mojom prispevku ?
Reply on: intony #95837:
to je práve ten problém.. účel tej prestavby mal byť úplne iný..a to vytvorenie BUS-pruhov a reko električkovej trate...
Reply on: enumaelish #95839:
lenže ten týpek sa do toho aj vyzná a vie, o čom hovorí, narozdiel od niektorých novodiskutujúcich.. ?
Reply on: Ike #95840:
V ČR je nespočet obcí, ktoré si zaisťujú nejakým obecným mikrobusom dopravu napr. z blbo položenej železničnej stanice (mali by chodiť pešo, však ? ?) a názov neriešia. Pre mňa za mňa aj DHD.
Reply on: S499.1023 #95795:
Dakujem za objasnenie.
Ale cisto hypoteticky, ako by sa nazyvala HD osob v obci... v tom pripade o MHD nemoze byt rec... sice taky pripad u nas nie je, ale teoreticky by mohol byt
Reply on: Marcelllooo #95819:
čítam tvoju diskusiu s tu prítomnými. Z toho týpka čo ťa osočuje si nič nerob, mne to robí furt a robí to väčšine ktorí sa mu nepáčia, má protekciu proste. Máš ICQ alebo nejaký kontakt na teba? Rád by som s tebou diskutoval o MHD a pod. Dikes ?
Reply on: Kami #95829:
to je stav bez Petrzalky. Jej postavenie navysi pocty vozov na linkach 1 a 2, ako aj skrati potrebny interval na linke 1.
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.

To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.

Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14 😃 )
Reply on: hoppusmark01 #95836:
Nuž, ale Záhradnícka sa ide rozširovať práve kvôli tomu, aby IAD mala k dispozícii 4 pruhy...
Reply on: intony #95835:
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Reply on: kecho #95786:

Zatiaľ čo električky majú v úseku Líščie nivy - Miletičova nulový počet semafórov, po rekonštrukcii ich bude o 3 viac.
Z akého dôvodu musí byť električková trať ponovom v stredovom páse? Už akoby nestačili dve nové svetelné križovatky (Jegého-Záhradnícka, Líšie nivy-Záhradnícka), ale už aj odbočovanie zo Záhradníckej na Miletičovu bude riešené CSS. Všetky s "preferenciou", samozrejme

Čo v konečnom dôsledku prinesie rozšírenie Záhradníkej?
- zvýhodní sa IAD, aj keď na krátky čas, keďže ďalších áutomobilov pribudne akonáhle neaktívny vodiči zistia, že zápcha zmizla.
- predĺži jazdnú dobu električiek, kľudne poviem, že aj o 2-3 minúty.

?
Reply on: Ámos #95817:
No neviem, či by si obhájil 4 minúty na dnešnej L13... ? V praxi by to až také jednotné asi nebolo predsalen.
Reply on: S499.1023 #95830:
To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Reply on: Dlhe Diely MHD #95831:
ak stoji prave tento voz 12melonov (teda neaka lepsia vybava) tak je to cena v pohodicke
Re #95827 Ike: ten klb je velmi dobre prepracovany
Reply on: Allredo #95826:
Dnes som siel na DD s CapaCity a slabal jak blesk - hodil by sa na linku 32 😃 a 12 melonov za taky bus proste nekup to 🙂
Reply on: Sommelier #95828:
Podľa toho, čo sa mi podarilo vygoogliť, síce firma neberie dotácie na samotnú prevádzku, vozdilá a trate sa však postavili za cudzie. A cestovné za 1,40 tiež nie je žiadna sláva, čo by som vzýval.
Reply on: Ámos #95817:
aj ja som bol prekvapeny, ale potom som zistil preco je tam rozdiel. Pri posilovych spojoch nepoznam prejazdy, tam je problem urcit pocet len podla poradi.

Re #95818 Marcelllooo: sucasne linky maju urcitu vypravu
1 - 10
2 - 6
3 - 7
4 - 10
5 - 13
8 - 6
9 - 10
11 - 7
12 - 6
13 - 4
14 - 6
7/17 - ?
spolu = 85 + ?

navrhovane linky:
1 = L13 -> 4 vozy x 3 (lepsi interval) = 12
2 = L11 -> 7 x 3 = 21
3 = L12+14 -> 6+6 x 3 = 36
4 = L4 -> 10 x 3 = 30
5 = skratena L2 -> 4 x 3 = 12
spolu bez redukcie = 111
Reply on: S499.1023 #95816:
Môžem sa mýliť, zisťujem to, dám Ti vedieť. Moje informácie hovoria o inom, len sa k tomu musím dostať.

Re #95819 Marcelllooo: budeš si musieť zvyknúť ? Skoro nikto tu nemyslí nič v zlom.
Reply on: mimi #95805:
nedavno tu niekto uvadzal ze by sa Capacity nemohol uplatnit pri Slimaku (L50), no podla tohto clanku ma "velku otacavost" a zo zaberu to je tiez vidiet... takze by sa exprerimentalne aj dal vyuzit na L50 (druha vec je ze sa nepocita so zaradenim na druhu kolonu)
minusom by v tomto pripade zrejme bolo ze by sa na stanoviste nepomestili tri busy
apropo: nie su neake zabery z premavky, a hlavne pri otacani?
Reply on: Marcelllooo #95819:

1. V tych tvojich oficialnych materialoch mesta je tolko demagogie az hovadin ze celkom verim ze ta v nich cituju.

2. Moze, keby si hladal, najdes prepocty, ty matica.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.