Čo tam po 70.000,-! Ale tie státisíce, ktoré niekto zarobí na vytlačení nových tlačovín od lístkov, cez hlavičkové papiere, výrobu pečiatok, úpravy software a tak daľej a tak furt...
Tak to aj ma byt - napr. v Pezinku (kde bude takto fungovat aj prestup na smer Modra a pod.). V zasade to pripomina petrzalsky system - prides nosnou linkou a prestupis na doplnkovu. Az na to ze pri primestskych spojoch ma fungovat navaznost.
"Ako som ti uz spominal, vlak je kapacitnejsi, no v BA nie je doriesenych zopar prestupnych uzlov... U ludi z BH existuju uz ake take prestupne relacie (napr z MA na Patronke, zo SC/PK na Bajkalskej), ktore by sa nahradenim busovej dopravy zeleznicnou zrusili, co by nebolo velmi vhodne..."
V tomto musím uznať, že máš pravdu. ?
"Takisto je vyhodou busoveho spojenia variabilita trate...alebo to ze bus sluzi ciastocne ako MHD. Krasny priklad je Velky Biel - celkom velka vidiecka obec, kde premavaju autobusy dvoma cestami s pocetnym mnozstvom zastavok. Kebyze sa uplne zrusia, tak stanica je na jednom konci obce, a to by si potom obyvatelia casti Maly Biel museli pekne poslapat (zrusit spojenie -> to je krok spat, nie?)"
Toto by sa dalo riešiť nadväzným spojením. Proste po príchode vlaku by išiel autobus a rozviezol ľudí tam, kam treba. ?
z tej fotky je jasne vidno, že celý účel toho strieborného podkladu bol, aby prekrýval ten starý znak/logo..
čo je totálna hlúposť, vôbec ten starý znak nemuseli prelepovať. Nové logo na priehľadnej fólii mali nalepiť na iné miesto.. tam, kde má logo aj pražský DP...
810zssk