jednoznacne suhlasim. Pre mna je vrchol najidealnejsich sedaciek do hromadnej dopravy prave typ z poslednych Karos s takymi vzormi, avsak aj ostatne karosacke. Latka je najvacsi humus aky sa tu nemal nikdy zavadzat. Hole drevo je pri nasich cestach adrenanin, no vzdy lepsie ako latka. Kto je este za latkove sedadla, toho by som kazdy den zobral na exkurziu po busoch a posadil by som ho do najspinavsich v ponuke az si rozmysli co obhajuje... ?
Rovnako. Okrem priestrannejsieho interieru u Solarisu prakticky niet rozdielov medzi Solarisom a Citybusom/Citelisom. Urcite nie, co sa tyka jazdnej dynamiky.
Neznášam slizkú koženku. Ja považujem za najlepšie riešenie(resp. najlepšie spomedzi zlých, pretože najlepšie je udržiavaná handrová sedačka) lamináty z T3, drevené sedačky z Düwagu/zubačky, plastové sedačky zo 6263 alebo niečo podobného (Papyr, nebi ma ? ? ? ).
Moze byt ja som to tam pocul a ten clovek mal oblek z kravatou ale to neznamena ze to je pravda sak kolky ludia tak chodia a robia sa odbornikmi do dopravy
...ale kto by potom namiesto neho sedel za volantom? ?
Re #95297 Jezo:
dobrý tip na prípravu ďalšieho prototypu pre BA od soru wink#
Re #95298 hoppusmark01:
len aby ho ako ZV potom nedali na nejakú L99 ?
ale keď má jazdiť po BA cestách, tak nech mu vyberú takú trasu, kde mu čo najmenej zničia podvozok, aby to DPB nedali k náhrade...
stevo