Vo väčšine slovenských miest fungujú linky odvšadiaľ všade len kvôli blbosti a/alebo pohodlnosti dopravcu a/alebo objednávateľa. Ale inak skutočne nevidím jediný dôvod, prečo by v BA alebo hocikde inde na Slovensku neboli pomienky na prestupný systém. Napríklad hneď vedľa v Čechách máš podobných systémov docela dosť a nezdá sa mi, že by české a slovenské mestá boli až tak urbanisticky odlišné.
A teba aj S499.1023 prosím, prosím, PROSÍM neťahajte sem politiku. Už tu fakt nechýba nič iné než vojna medzi ficovcami a dzurindovcami...
enumaelish: pripustam, ze v mnohych veciach mas pravdu, ale ziadam ta aby si prestal pisat dookola tieto prispevky pretoze sa cyklis a v podstate uz pises to iste dookola, mnohych z nas z toho uz bolia oci ?
aha takze 5 ludom 52 tyzdnov po 5 pracovnych dnoch s pracovnou dobou 8 hodin staci aby sa rocne vymenili potahy na vozoch 416 klbovych vozoch.
No to by slo. Keby dielensky v DPB aj nieco robili a nehrali karty ci nepozerali TV.
Predstav si ze dpb ma vlastne calunictvo aj sa menia ale to nezalezi na vodicovi ale na majstrovi v dielni lebo take srandy sa robia na P2. A pokial nieje voz z 1.DPA tak sa vsetky nevimenia iba tie najviac zaspinene a vymena vsetkych sedaciek v ik435 trva cca 5 hodin 4-5 ludom mam to oskusane us viackrat
Tie logá sú hnus už len z toho princípu, že zvyšok autorov ostatných návrhov sa musel trápiť so zakomponovaním symbolu mesta a prepojením na staré logo DP aby mohli postúpiť a hentí hajzlíci si to obišli a vyšli z toho najlepšie. Dovolím si s istotou tvrdiť, že tí traja dostali od DPB info, že nemusia to dodržať a majú to vo vrecku. Určité dáki známi niekoho z DPB alebo pod. Je to svinstvo prvej triedy. Nové logo ozaj naznačilo smerovanie DP a to nie cestou obnovy vozového parku a skvalitňovania služieb ale KLAMSTVA a PODVODU, ktoré hento logo v sebe nesie, ničomu inému to logo symbolom nieje!!! ? ? ?
Kukni sa kde je MHD v Žiline a kde je naša. Na dopravu hlavného mesta je to čo tu máme hanba. Keď sme si tu my manuálne cvakali lístky v tých označovačoch čo boli na rozlúčke Ik 280 tak oni tam veselo cvikali lístky v tom čo my teraz a aspoň sa mi tam nikdy nestalo, že by tam označovač nefungoval. Všetko dokážeš kritizovať, ale môžeš, vieš, máš argumenty, žiješ dlhšie, proste máš tromfy v ruke všetky. Ale čo je na našej MHD dobré? Stojí totálne za nič! Jediné čím sa ako prvý a posledným znakom kvality vie DPB a jeho fan club oháňať je MODERNÝ PRESTUPNÝ SYSTÉM KTORÝ FUNGUJE VŠADE V MESTÁCH VYSPELÝCH KRAJÍN. Len zaujímavé na tom všetko je, že len Blava má tento systém, inak linky odvšadiaľ všade fungujú vo zvyšku miest na Slovensku, lebo podmienky tam skrátka na takú MHD založenú na prestupoch niesú a niesú ani v BA, len tu sa to ignoruje. V článku k rozlúčke s Ik 280 bola aj kritika na expresné linky, ktoré Ikarusy hradili a poskytovala sa týmito linkami náhrada za chýbajúci nosný systém. Tieto linky zmizli, ostalo tu po nich torzo zo 117 a 112, totálne smiešne intervaly pre zosmiešnenie tejto filozofie expresných liniek. Expresné linky zmizli a nosný systém sa neobjavil. Čo nahradilo všetky tie expresné linky spĺňajúce aj kritérium pre názov odvšadiaľ všade?
je mi jasné, že sa ti páči predošlá vláda. Ale 8 rokov ich bohate stačilo, pochop, že nastal čas na zmenu. Ak sa ti dačo ľúbi čo predošlá vláda a to čo kysne v BA spravilo tak začni menovať, možno sa ti aj zasmejú. ?
Re #95292 S499.1023: Re #95291 S499.1023: Tak ja niesom normálny, tak nediv sa ? ale k veci. Teda zostav rebríček kvality MHD z tých miest (okrem Vysokých Tatier) ktoré sú tu na imhd.sk... Mne osobne čo prekážalo na MHD v Žiline bolo to obdobie okružných liniek, ktoré je našťastie fuč. Jediné čo by mali v Žiline odstrániť je to cestovanie do 5 zastávok a nad 5 a dať prestupnú tarifu. Ak by k tomu pridali obmenu trolejbusového parku, tak niet čo vytknúť. Okrem toho, starostlivosť o vozidlá tam je o dosť lepšia.
A neviem akym sposobom je ta latka uchytena, ale ak je to robene klasicky calunickym sposobom tak tepovanie bude ovela jednoduchsie ako davanie dolu a pranie. Aj ked menej ucinne.
len tak aby sa mal predstavu o cenach http://www.calunnictvo.sk/sluzby.htm
Samozrejme, keby DPB mal čalunicku dielnu s jednym/dvoma pracovnikom, dokazal by si lacnejsie obhospodarit a ponuknut sluzby aj inym DP.
Re #95324 stevo: Sedacky z latky su zasrane.
Riesenie? Vymenit latku, pripadne aj penu.
Supermegahyper sedacky ktore nepotrebuju udrzbu nenajdes stevo.
Amos, tepovanie coho? tej latky? tak hadam do pracky, ale>
cenu metra takej latky tipujem na 100,- a povedal by som ze tak dve sedacky z toho vystrihnes. cena peny myslim takmer zanedbatelna. Zda sa mi, ze za vymenu peny a latky na 40 sedadlach ik435 by som zaplatil cca 2000,- koruniek. Vyvedte ma z omylu.
To nie je taka katastrofalna cena, aby sa po niekolkych rokoch prevadzky vymenili aj vsetky potahy. Ale samozrejme, proti praniu a znovanalepeniu nenamietam, ale to by sa muselo robit pravidelne, lebo hentie cierne vzadu v ik435 uz asi pracie prasky nezvladnu.
a najlepsie sedacky su laminatky s primontovanym drevom, na to lep pena, a oblepene potahom, na opretie a pod prdel.
Ja neviem. Ako nevravim, ze BA sedacky su ciste, ale zeby som sa stitil sadnut. Ved nato nesadam holou kozou a oblecenie pravidelne menim a perem.
Faktom vsak je, ze keby sa niekto rozhodol rozrezavat sedacky v Ik400 tak mu este podakujem. Potom by ich DP hadam menil.
Inak naposledy nove potahy dostala 4808. A zevraj vymena potahov zalezi cisto natom ako velmi "majitel" vozidla tlaci na veduceho, dielne aby to vymenil. Takze apelujem na vsetkych vodicov, masirujte hlavy vsetkym komu treba. Mozno by stacili nazaciatok tie sedacky poriadne vytepovat.
Takze dnes naposledy jazdili vsetky vozy so starym logom, od zajtra by mali jazdit prve strasidla s novym logom Nevie niekto ktore vozy ako prve dostanu nove logo pocas dnesnej prvej vlny prelepovania?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.