Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #95244:
Navyse, keby sa nainstalovalo nieco take ako je pri vchodoch do OC tak nie je vobec ziaden problem..
Reply on: S499.1023 #95236:
Vo vlaku je vacsia sanca ze to bude ciste, kedze je vacsia sanca ze prislusneho spoluobcana vyrazia.
Reply on: hoppusmark01 #95244:
ešte čo sa týka klímy, tak ak budú mať nové autobusy dopytové otváranie dverí, a bude sa využívať, určite sa tým zvýši účinnosť klimatizácie...
a ešte sa znížia náklady na časté opravy dverí...
Reply on: Martin Fundárek #95228:
Presne tak.. V Ikarusoch 400 mam vzdy taky blby dojem ked si sadam, v Karosach v pohode 🙂
Reply on: M.C. #95222:
Kabina je naozaj problem, ale riesitelny. Predne dvere to iste. A interier je dla mna uplne v pohode (az na harmoniku s dierou, ale to je opat riesiltene).. takze ked sa to doladi (upozornujem ze na skuskach bol len prototyp) tak by to mohlo byt fajne 🙂
Reply on: hoppusmark01 #95244:
takže navrhujem v prípade kúpy autobusov bez klímy odinštalovať klímu Záhradníkovi z auta(samozrejme ak ju má...čo si ale myslím, že má) ?
Reply on: Valec #95210:
Uz to vymenili 🙂
Reply on: stevo #95176:
presne tak.. ak by som si mal vybrať v lete ísť a-busom bez klímy a autom s klímou, vyberiem si jednoznačne auto..
Okrem toho netreba zabúdať, že až tak veľa BUS pruhov nemáme, a autobusy preto často stoja v zápchach spolu s autami.. A čo je pohodlnejšie, stáť v zápche v autobuse bez klímy alebo v aute s klímou?
Takže tá malá vzdialenosť medzi zastávkami zas až tak dobrý argument nie je, pretože tu máme aj zápchy, a takisto svetelné križovatky, na ktorých si autobusy často postoja..
Reply on: enumaelish #95238:
Jááj. A to, že v ZA je interval dlhší ako v BA aj s vynechaným spojom a za prestup sa platí pokuta, to vám nevadí ani jednému, čo?
Reply on: S499.1023 #95236:
vo vlaku sa za deň vymení menej cestujúcich ako v MHD.. čiže na jednu sedačku vo vlaku si za deň sadne menej ľudí, ako v autobuse.. a to má vplyv aj na čistotu tých sedačiek..
Reply on: enumaelish #95233:
V kapitalizme nejde vôbec o 14 cm, ale o cenu. Vždy a všade ide o cenu.
čo sa týka sedačiek, aj ja som ZA koženkové... Totiž presne ako tu už bolo písané, bezdomovcov je v MHD strašne veľa... a ako ich tak vídavam sadať si na čalúnené sedačky, je mi z toho zle..
Myslím, že je to sila zvyku, ľudia na Slovensku sú zvyknutí na starú špinavú koženku vo vlakoch, a preto ju už nechcú vidieť... Koženkové sedadlá v autobusoch budú však úplne nové, a ak sa budú aspoň občas udržiavať, určite nedopadnú ako tie vo vlakoch...

Možnosť plastových alebo drevených sedačiek neschvaľujem, vo Viedni sa do nových vozidiel dávajú len plastové, a z osobnej skúsenosti môžem povedať, že sa na tom dobre ničí chrbát..

Koženkové sedadlá majú prakticky rovnakú konštrukciu ako čalúnené, čiže je pod tým poťahom aj ďalšia výplň, takže by sa malo na nich sedieť rovnako pohodlne ako na čalúnených... Okrem toho ak by bola v autobusoch klíma, koženka sa určite lepiť nebude...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #95236:
Vo vlaku je výskyt jedincov druhu nullodomus foetidus výrazne nižší, zvlášť v jednotke ?.
Reply on: S499.1023 #95237:
Sorry. V ZA mám starých rodičov a tým tých 14 neprekáža vôbec a ani ja som si to nevšimol. To čo im prekáža keď dojdu sem do BA sú meškajúce spoje, alebo ich vynechávanie a tým pádom aj nefunkčné prestupovanie.
Reply on: enumaelish #95233:
14 cm je vo výške podlahy VEĽMI VEĽA a áno, hľadelo sa na to, nájdi si niekde v archíve noviny z toho obdobia.
Reply on: Martin Fundárek #95228:
Vo vlaku tiež necestuješ Bmee/Beer/Bpeer ani 1. triedou?
Tak v tom prípade drevené sedačky. Slizká koženka je fuj.
Reply on: Majo #95213:
Áno, samozrejme, v súčasnosti takáto legislatívna prekážka je. Ale keďže legislatíva vždy vývor nasleduje a nie predbieha, nevidím túto prekážku ako neprekonateľnú.
Reply on: Ondro #95224:
Do Ik4x5 si si mohol objednať motor aj prevodovku, akú si chcel. Modulárna konštrukcia týchto vozidiel dovoľovala prakticky neobmedzené kombinácie. U Karosy 7xx bol problém - rozhodne vtedy nebola motoricky lepšia a výber motorov bol obmedzený, keďže niektoré sa proste až do zdeviatkovania nezmestili.
Reply on: Ámos #95182:
? ? ? tak tých 14 cm ma teda pobavilo ? ? ? a chceš mi povedať, že v DPB hľadeli na toto? ? ? ? ? ? ? už som si prečítal Satiho príspevok pre teba a ak to tak fakt je tak Blava je dobrá žumpa, kam padne všetko čo ostane z dna autobusovej produkcie. ? ? nič nebolo lepšie v 2006 než Solaris na ktorý sa o rok hovorilo úplne inak, potom ostatné vozidlá vyrobené mimo ČR sú pridrahé pre BA, proti Citelisom sa vždy dakto postaví a vetuje akýkoľvek nákup. Takže ostáva len SOR. Nechcem predčasne SOR 18 odpísať ale odporúčam sledovať kam všade sa dostane. Či podnik prežije z chudobnej Bratislavy a SL, plus nejaké drobé dodávky doma a na SR ešte. Ak hej tak neni o čom...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #94936:
Veru hej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.