Asi si myslia, že výrobcovia sleduju aj imhd ? . Plný súhlas vyberať si bude môcť dopravný podnik v prvom rade z vozidiel na ktoré im príde ponuka od zástupcov v tendri a určite design bude hrať najmenšiu rolu. A aj keby to vyhral vyrobca x tak tu bude vela ludi smutnych a bude to kritizovat, ze nevyhral vyrobca y. Asi nevie ešte nikto ake referencie sa budú vyžadovať od prihlásených uchádzačov?
O objektivite už ani nesnívam u DPB. Keď už nízkopodlažáky sa nekúpia, tak neviem od koho zoberú busy. Jedine, žeby SOR ne-zištne zareagoval a vyrobil vysokopodlažného klbáča. Nič iné ma nenapadá. Ešte, žeby došlo k tzv. reunionu Ikarusu a vyrobili by nám dáke Ikáče 280 alebo 283 ? ? ? však čo iné tú prežilo a prežije okrem nich taký čas? Asi nič. (mám na mysli z autobusového parku)
to...to...to ako sa stalo??? Však to fakt...ale šlo by to len cez odstavnú koľaj pre jednu T3 čo tam stojí ako rezerva. Na druhej strane neviem o debilovi čo by to robil
Keď už chcú k tendru pristupovať tak zodpovedne ako avizujú,dávam im do pozornosti VOLVO radu 7000.Jedná sa o úplne nízko-podlahové vozidlá.(tak 12m.ako aj 18m.) Cena by mohla byť zaujímavá,nakoľko sú z wroclawskej produkcie.(to keď sa dozvie Záhradkár,že ide o polský bus,tak neviem...) Osobne si myslím že by bola zachovaná určitá kontinuita po IK.radu 400 a nie sú tak hnusne masove ako napr.Citelis.
Určite by sa mali aspon v BA odprezentovať na nejakých test-jazdách.(nech je aspoň zachovaná objektivita)
Ticho, nič si nevidel, nepočul, nečítal. Všetko sa Ti iba zdá... Foka aj Tvoja myseľ budú zmazané ihneď po ďalšom pozretí, to je iba matrix... ?
Čo niektorí neurobia pre dobrú fotku. Môžeš hádať, aké sú možnosti v koľajovej sieti BA prejsť na protismernú koľaj.
Ja by som najradšej uvítal v BA, ak by sa malo jednať o sólo vozy, určite Setry 415 NF (3-dverovú verziu). Šiel som aj Citarom a podobnými západoeurópskymi vozidlami, ale Setra na mňa najviac zapôsobila. Len škoda, že cena nie je taká, aká je cena napríklad Slintelisu
Mike
Čo niektorí neurobia pre dobrú fotku. Môžeš hádať, aké sú možnosti v koľajovej sieti BA prejsť na protismernú koľaj.