Asi si myslia, že výrobcovia sleduju aj imhd ? . Plný súhlas vyberať si bude môcť dopravný podnik v prvom rade z vozidiel na ktoré im príde ponuka od zástupcov v tendri a určite design bude hrať najmenšiu rolu. A aj keby to vyhral vyrobca x tak tu bude vela ludi smutnych a bude to kritizovat, ze nevyhral vyrobca y. Asi nevie ešte nikto ake referencie sa budú vyžadovať od prihlásených uchádzačov?
O objektivite už ani nesnívam u DPB. Keď už nízkopodlažáky sa nekúpia, tak neviem od koho zoberú busy. Jedine, žeby SOR ne-zištne zareagoval a vyrobil vysokopodlažného klbáča. Nič iné ma nenapadá. Ešte, žeby došlo k tzv. reunionu Ikarusu a vyrobili by nám dáke Ikáče 280 alebo 283 ? ? ? však čo iné tú prežilo a prežije okrem nich taký čas? Asi nič. (mám na mysli z autobusového parku)
to...to...to ako sa stalo??? Však to fakt...ale šlo by to len cez odstavnú koľaj pre jednu T3 čo tam stojí ako rezerva. Na druhej strane neviem o debilovi čo by to robil
Keď už chcú k tendru pristupovať tak zodpovedne ako avizujú,dávam im do pozornosti VOLVO radu 7000.Jedná sa o úplne nízko-podlahové vozidlá.(tak 12m.ako aj 18m.) Cena by mohla byť zaujímavá,nakoľko sú z wroclawskej produkcie.(to keď sa dozvie Záhradkár,že ide o polský bus,tak neviem...) Osobne si myslím že by bola zachovaná určitá kontinuita po IK.radu 400 a nie sú tak hnusne masove ako napr.Citelis.
Určite by sa mali aspon v BA odprezentovať na nejakých test-jazdách.(nech je aspoň zachovaná objektivita)
Ticho, nič si nevidel, nepočul, nečítal. Všetko sa Ti iba zdá... Foka aj Tvoja myseľ budú zmazané ihneď po ďalšom pozretí, to je iba matrix... ?
Čo niektorí neurobia pre dobrú fotku. Môžeš hádať, aké sú možnosti v koľajovej sieti BA prejsť na protismernú koľaj.
Ja by som najradšej uvítal v BA, ak by sa malo jednať o sólo vozy, určite Setry 415 NF (3-dverovú verziu). Šiel som aj Citarom a podobnými západoeurópskymi vozidlami, ale Setra na mňa najviac zapôsobila. Len škoda, že cena nie je taká, aká je cena napríklad Slintelisu
Papyr