Na križovatkách, ktoré sú zapojené v koordinácii ("zelenej vlne") a/alebo v pevnom cykle, mi pripadajú byť dopytové tlačidlá absolútne zbytočné, keď signálny plán križovatky sa nemení, akurát tá konkrétna zelená pre chodcov sa narozsvieti vždy, keď tam má "slot".
Takisto aj tu v Prahe ma irituje, že keď idem do Vystřeleného oka a idem od jednotky na Ohrade smerom k Husitskej, tak se križovatka nedá prekonať na jedenkrát, pretože jednak nesvieti Voľno pre chodcov vždy, keď by to bolo bezkolízne, jednak preto, že prioritou signálneho plánu je plynulý prejazd IGK, ktoré tam aj tak stoja v kolóne.
Chcem pochváliť imhd za novú anketu.. Dúfam, že DPB si jej výsledky všimne a bude to realizovať..
Ak by mal napr. niektorú linku prevádzkovať iný dopravca, bolo by to dobré na porovnanie kvality služieb(teda stavu, čistote vozidiel), aké sú v DPB a aké iného dopravcu.. Samozrejme by som poradil vybrať nejakého rakúskeho dopravcu, kde je kvalita viacmenej zaručená (viď Blaguss do Avionu a Tesca), ako nejakého lacného slovenského dopravcu s linkovými Vrakosami.. ?
Takže tématicky zamerané markízácke Teleráno na Ikarusy 280 máme už za sebou(ináč velmi fajn?), no a tam padla otazka od moderátora, že čo s 4947-kou, ktorá tam "vystupovala"? Odpoveďou od Záhradníka bolo, že zostane zachovaná ako historické vozidlo aj vzhľadom na to, že práve tento kus bol v spomínanej relácii Teleráno. Trošku kuriózne zdôvodnenie hodné tak akurát Záhradníka?, ale však uvidíme, či má na to zrovna on vplyv pri rozhodnutí, a aj či dodrží slovo..? ?
Ale vidia v tom rozdiel... Ľudia totiž rozlišujú vozy hlavne podľa náteru a ten je diametrálne odlišný od Ik 280. Kebyže pred bežného vlka postavíš Ik 280, Ik 283 bez GO a Ik 283 po GO v BBDS, tak Ti povedia, že prvé dva sú rovnaké a ten tretí je iný. A keďže 283 bez GO už nejazdia, ľudia si to nezmýlia (aspoň dúfam)...
Máš na mysly 283 ? Ináč ludom je to podla mna jedno či je to Ikarus 280 alebo 283 oni v tom rozdiel nevidia! Ja a určite aj vy by ste takú rozlúčku prijali. Či nie? ?
P.S. Počul si hromžiť ľudí, že L1 nejde na stanicu? Tak zlúč L12+13 ako navrhuješ a až potom zistíš, čo je to hromaženie, keď zistia, že zo Šafka nejde smerom na Karlovku a Dúbravku NIŠT
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Takisto aj tu v Prahe ma irituje, že keď idem do Vystřeleného oka a idem od jednotky na Ohrade smerom k Husitskej, tak se križovatka nedá prekonať na jedenkrát, pretože jednak nesvieti Voľno pre chodcov vždy, keď by to bolo bezkolízne, jednak preto, že prioritou signálneho plánu je plynulý prejazd IGK, ktoré tam aj tak stoja v kolóne.