Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #94667:
"Tie signálne plány by ináč zaujímali aj mňa..."

Zoscanujem tie, čo mám k dispozícii a pošlem. Ale asi až zajtra, teraz som lenivý.
Reply on: Tramway #94800:
Osobne som za zrealizovanie narvhu od tr3mp-ho 🙂 Pohladaj v archive
Reply on: Ámos #94669:
..."co nase softwary ktore ovladaju krizovatky dokazu a hlavne co nedokazu!!!"

Dokážu všetko, čo im múdre hlavy naprogramujú. Nie je nič, čo by nedokázali - je to Siemens a FUNGUJE po celej Európe. Problém je v absencii tých múdrych hláv.
Reply on: Beus #94667:
no jeden nas spolocny znami stym predsa robi, tak sa ho spytaj co nase softwary ktore ovladaju krizovatky dokazu a hlavne co nedokazu!!!
Reply on: Beus #94665:
aaa na co? Ked by sa tam dokazali otocit aj teraz za pomoci dispecera ako na triangli?
Reply on: 810zssk #94799:
Veď keby nebolo vtedy pri zmene linkovania a-busov v Petržke toľko "hromžiacich" ľudí, už mohlo byť zavedené aj nové linkovanie električiek ?
Reply on: bwd #94635:
Presne tak. Projektujú to ľudia, ktorí tomu zjavne vôbec nerozumejú. Tie signálne plány by ináč zaujímali aj mňa, a celkom rád by som si o tom niekedy naštudoval troška viac, aby som do toho mohol rýpať aj poloprofesionálne 😉
Keď som totiž kedysi na bratislava.sk prezentoval svoje názory na riadenie križovatiek z pohľadu mojich vedomostí o procesoroch a programovaní riadenia, bolo mi absolútne bez argumentov vyčítané, že tomu nerozumiem, hoci viem že mám pravdu a DÁ sa to aj inak. Len sa NECHCE. 😞
Reply on: Tramway #94794:
Taketo problemy, zial, budu kym sa kompletne nezmeni linkovanie.
Reply on: Tramway #94788:
Bolo to myslene ironicky.
Reply on: Tramway #94787:
Ja som hromzil ked mi zrusili zastavku pod domom. To neznamena ze to nebol dobry krok.
Reply on: Beus #94665:
tocnu by si nechcel? ?
Reply on: Tramway #94794:
ale veď ja som reagoval na tento tvoj príspevok: milannco: Viem , oveľa reálnejšie bybolo zavedenie nočných liniek N26 a N92.
Čítaj si to poriadne.
Reply on: Tramway #94791:
ale najreálnejšie je, že to ostane v súčasnom stave, pretože nie je žiaden dôvod niečo meniť.
Reply on: Tramway #94787:
vždy je počuť len hromžiacich ľudí! Videl si niekedy niekoho hádzať konfety, jasať, otvárať šampanské, keď im zlepšili spojenie?
Keď tu je reč o Kamennom námestí, napadla ma jedna úplna schotozvrhlosť - čo tak na ňom po vylúčení IAD spraviť kruhový objazd pre električky, s niekoľkými odstavnými koľajami pre možnosť otočenia sa z každého do každého smeru a výdrže otáčajúcich sa vozov, a s niekoľkými tupými koľajami zaústenými do objazdu ako stanovišťami záložných vozidiel? ? ?
Reply on: Tramway #94783:
tie linky si platí VW, takže trasy sú prispôsobené požiadavkám firmy. S tvojím návrhom by ťa VW poslal do paže...
Reply on: Tramway #94783:
Ja by som zaviedol linku NXY Bratislava - Brezno.
Reply on: Tramway #94778:
Nauc sa pouzivat reakcie a zistis.
Reply on: Tramway #94770:
Linku 1 z Dúbravky na Hl.st. sme tu už mali.. počas výluky sa ukázalo jej nové trasovanie na ŽST Nové mesto oveľa lepšie a myslím, že aj na imhd bola k tomu anketa, a väčšina ľudí bola ZA nové trasovanie. Tak neviem čo tu riešiš..
Druhá vec je, že L13 by mohla mať kratší interval, aby sa pri prestupe na ňu zo smeru Dúbravka/K.Ves/Petržalka nemuselo dlho čakať..
Reply on: Tramway #94774:
to bude zastávka Námestie Biely Kríž. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.