Keď tu je reč o Kamennom námestí, napadla ma jedna úplna schotozvrhlosť - čo tak na ňom po vylúčení IAD spraviť kruhový objazd pre električky, s niekoľkými odstavnými koľajami pre možnosť otočenia sa z každého do každého smeru a výdrže otáčajúcich sa vozov, a s niekoľkými tupými koľajami zaústenými do objazdu ako stanovišťami záložných vozidiel? ? ?
Linku 1 z Dúbravky na Hl.st. sme tu už mali.. počas výluky sa ukázalo jej nové trasovanie na ŽST Nové mesto oveľa lepšie a myslím, že aj na imhd bola k tomu anketa, a väčšina ľudí bola ZA nové trasovanie. Tak neviem čo tu riešiš..
Druhá vec je, že L13 by mohla mať kratší interval, aby sa pri prestupe na ňu zo smeru Dúbravka/K.Ves/Petržalka nemuselo dlho čakať..
Požiadavka cestujúcej verejnosti: expresná linka 76 zo Štátnych lesov cez Slovnaft, Povodie Dunaja a Vodostav do Spaľovne. Interval 3/6/4 a cez víkend 8 minút ? ? ?
Kedysi bola aj napr. 74 oveľa viac využívaná a v súčasnosti krachuje. ?.
Neviem či je to tak aj v prípade krásňan, ale v Petržalke sa na delené poradia (a veľa ich teda nie je) vypravujú vozy, ktoré sa počas sedla podrobujú opravám, prehliadkam, či údržbám. Možno práve preto stoja tie cez sedlo vo vozovni. Ale to by vedeli zas iní. ?
Kedysi vyuzivalo MHD viac ludi. A povedz mi odkial ty mas poziadavky cestujucej verejnosti. Lebo ja mozem povedat ze chcem linku Trhovisko - White Cross Square so zachadzakmi na ZST Vinohrady (vtedy ked si chcem kupit elektricenku) a prehlasit to za poziadavku cestujucej verejnosti.