ale ináč tá myšlienka pomôcť československému výrobcovi nie je zlá. Tiež som si už všimol, ako napríklad České dráhy čakajú na práve vyvíjanú novú lokomotívu od Škody, pričom už dávno mohli kúpiť Taurusa keby chceli.. Alebo to platí aj pri nákupe električiek od Škody, a takisto aj poschodových jednotiek rady 471.. A trocha im aj fandím, pretože vďaka tejto "pomoci" si štát môže získať prestíž.. ?
? ako neviem co sa vzrusujete nad audinou ked nasi pani policajti nedokazu dat pokutu ani staremu vagenu ktori si o cca 22 00 niekto zaparkuje kludne v strede zastavky sumrcna ci suhviezdna linky 78 a oni len tak prejdu ako by sa nechumelilo a ked som isiel o 50 minut naspat este stale tam stal a z hodou okolnosti isli tade dalsi policajti
no lenže Ikarus nevyvinul veľmi dlhý čas žiaden nový autobus.. Ikarusy rady 400 boli posledným modelom Ikarusu, a pritom boli vyvynuté už v 80-tych rokoch! A fabrika skončila až v 2007(alebo 2006?)...A predsa nebudem kupovať 15 rokov ten istý typ autobusu, keď môžem kúpiť iný, technicky oveľa vyspelejší autobus od iného výrobcu...
Ja som nemyslel priamo zahraničie.. Myslel som menšie mestá, napr. v Česku alebo na Slovensku... Menšie mestá práve preto, lebo do menších miest sa kupuje aj menej autobusov, a keď sa vyskytne nejaká závada, je ľahšie opraviť týchto pár kusov, ako keby sa malo opraviť kusov 160...
Napríklad keď tu bol NB18 na testoch, zistilo sa, že prvé dvere pri otváraní búchajú do kolesa, že v kĺbe je "diera", v ktorej môže niekomu uviaznuť noha atď.. aby bolo jasné čo som tým myslel..
Okrem toho, ak bude SOR vyrábať dobré autobusy, a mať dobrý marketing, budú sa predávať aj bez nejakej podpory.. Viď Solaris..
? a kolko chces cakat rokov kym si niekto zo zahranicia kupi ceskoslovensky bus do vtedy ked sa aj tie nove sorky zacnu vyradovat Sorka nema take dobre meno vo svete ako Karosa respektivne teraz us Irisbus
Chces aby Sor dopadol ako Ikarus ked ho nedokazali podporit ani Madarske velke mesta ☠
Je zima a v zime sa vozy rýchlo špinia! A to, že je špinavý ešte nie je dôvod na to, aby bola ich údržba zlá. Možno je v zime zlá len starostlivosť o pleť ale údržba určite nie!
Tak neviem potom odkiaľ sa berú tie zasrané vozy ráno na 95 ? tak čisté sú, že neni dakedy ani cez sklo vidieť. Dá sa o ňom povedať len toľko, že je priesvitné ale prihľadné zrovna moc nie ?
Náhodou, niektoré sú (väčšina) celkom dobre udržiavané. Veď u nich sú oveľa čistejšie vozy ako napríklad v 3. DPA. Pekný vzor máš napríklad 4827, nie len čistota, ale aj údržba je vynikajúca.
Peto lenze vyvoj ide dopredu, raz to muselo prist. Okrem toho vyhlad z okna mam rovno na Prazsku a som videl ako novucke klbove KArosy a Bambusy obiehali do kopca Ikace jedna radost a aj menej smradili. Zajtrajsej akcii drzim palce nech vsetko dopadne dobre a k plnej spokojnosti vsetkych zucastnenych ?
tam dan moze byt velmi variabilna. Napriklad Florida ktoru som obyval (necely rok) mala 6,7 alebo 8% - zaviselo to od miesta. Velkomesta mali 6%, atraktivne turisticke miesta 8. Takze ceny tam ani s danou nie su nejake vysoke. Co sa tyka ryzovania v tom s tebou suhlasim, ale u amikov zavazi asi aj fakt ze su robeni v mexiku - nizsie mzdove naklady.
no pozr, americke auta vydrzia viac - prakticky bez udrzby a s nedestilovanou vodou v chladici dokazu slapat aj 10 rokov...viem o com hovorim, zil som v USA rok, mali sme 10-rocneho chevroleta.... ak myslis kvalitu spracovania v interieri, s tym s tebou suhlasim - ale zasa nie celkom lebo napriklad taky Cadillac Fleetwood ma svojim interierom uplne uchvatil a nestal viac ako tu taky lepsi Passat...
Solider