No co... povedat mu, nech si nasetri dva litre na normalne spreje a nech urobi nejaky pekny velky wrajt pod mostom (najlepsie Pristavnym alebo Lafranconi )
Kde na stranke SDA je text o tom buse?
Rocnik 1986 - to moze byt aj 2881 Alebo 4903.
d3k0 #9392> 1907 to urcite nie je, 26.7. som ho este fotil na linke 39 1903 stal vo februari v ohrade, ten by to byt mohol, ale na ich stranke pisu, ze je to rocnik 1986, takze ani 1903 nesedi
24hodinový lístok v Brne platí pre 2 osoby a 1 decko, ale len cez víkendy. 24hodinový lístok vo Viedni stojí 5 EUR, ale výhodnejšie sa javí zakúpiť si 8-tage-Wien karte ktorá stojí 24 EUR (pred zdražením 21,8) a platí 8 ľubovoľne vybraných dní po 24 hod. Tak je možné vo Viedni cestovať 24hodín za 3 EUR = 135 Sk.
Ad:Tatrovečka
Ta Tatra chudera je tam uz ako inventar - chytili ju zaplavy uz v marci-vlastne stale stoji na tom istom mieste, akoby sa s nou vobec nejazdilo-ktovie preco?...Hmmm...
Rada by som sa ta opytala na jednu vec-chalani mi na schodzi spominali, ze imhd ma ako clenku este jedno dievca-si to ty, o kom hovorili? A ak ano, prides na septembrovu schodzu?
#9387> Čísla za pomlčkou sú kontrolné čísla, ktoré boli zavedené v celej Európe kvôli počítačovému spracovaniu. Konkrétne pre rušne to funguje takto:
Každú párnu číslicu prenásobíš dvoma, nepárnu opíšeš, v takto vzniknutých číslach sčítaš všetky číslice a čo chýba do najbližšej desiatky, to je kontrolné číslo:
4 2 0 9 6 2
4+4+0+1+8+6+4 = 27, zostavaju 3
4 2 0 9 6 6
4+4+0+1+8+6+1+2 = 26, zostavaju 4
(Poznámka: celé "Európske" označenie hnacieho vozidla pozostáva z dvanástich číslic, 11+1 kontrolná. U nás sa však používa iba posledných 7. Na osobných a nákladných vozňoch však nájdeš všetkých 12.)
zdravim vsetkych po dlhsom case
prave som sa vratil z Vysokych Tatier, kde som stravil par dni...mal som aj trochu casu na povozenie sa elektrickami, takze napisem par dojmov
Stare krasne tatranske elektricky uz pomaly ale isto po vyse 30. rokoch odchadzaju na zasluzeny odpocinok...v prevadzke uz bola len jedna (ci stale ta ista neviem) suprava tychto nezabudnutelnych elektriciek (420.962-3 + 420.966-4....vie mi niekto povedat co znamenaju tie cisla za pomlckou?) jazdiaca na trati Tatr. Lomnica-St. Smokovec a aj to nie cely den, o cca 17.00 uz odchadza do Popradu... Vie niekto co sa stalo s ostatnymi? Este existuju a vypravuju sa obcas, alebo uz len tato suprava jazdi?
S novymi elektrickami prisla do Tatier uz doba moderna, aj ked moderne neznamena vzdy lepsie trochu mi pripominali niektore nase sci-fi, kde boli elektricky so zvacsenymi oknami - presne tak vyzeraju tie nove tatranske, v nizkopodlaznej casti su okna skoro odhora az dole no uz je koniec stahovacim oknam ako tomu bolo v tych starych...v jednom clanku maju (malicke) otvaracie vetraky len 2(!!) okna (jedna elektricka sa sklada z dvoch clankov pre cestujucich a jedneho spojovacieho s vyzbrojou)...vozne su vybavene inf.systemom BUSE, pri kazdych dverach vnutri su dva (chrbtom k sebe obratene) vnutorne panely (take ake mame aj u nas), na ktorych sa zobrazuje cas a nasledujuca zastavka, pocas statia na zastavke je tam cas, sipka a konecna stanica. Na vonkajsich trvalo svieti konecna stanica. Hlasenie zastavok fungovalo v jednej z dvoch s ktorymi som sa viezol...gong je ako ten u nas, dalej to hlasi "Nasledujuca zastavka", to iste v nemcine aj v anglictine (Next stop), a nakoniec samotny nazov zastavky, hlasitost je uplne super. Pred St.Smokovcom to este oznamuje moznost prestupu do T.Lomnice, samozrejme tiez v troch jazykoch. Pri kazdych dverach su dva oznacovace listkov (od firmy Mikroelektronika), ich vyznam som zatial nepochopil Dvere maju dopytove ovladanie. Miest na odkladanie batozin je zalostne malo, v nizkopodlaznej casti chybaju hlavne tie nad sedadlami Vnutri su tie vozy dost tiche, iba vyzbroj trochu bzuci, nebolo pocut ziadne "piskanie"spod kolies pri jazde v zakrutach ako to pozname z tych starsich... No kedze som sa nimi viezol len dva krat nemozem ich hodnotit uplne do detailov - v niecom su samozrejme lepsie, ale v inom zase zaostavaju oproti predchadzajucim...
Bol som v Tatrach zrovna ked bolo 90. vyrocie zacatia uplnej prevadzky TEZ, no bohuzial velmi sa nevyznamenali...v sobotu 17.8. jazdila sice historicka suprava - Kometa (TEVD22)+TEVD16+TEVD12 a na stanici v starom smokovci predavali nejaky obrazovy material (pohladnice, kalendar...) ale o samotnej historii sa clovek vela nedozvedel ziadne, ani len strucne, informacne letaciky....knihu o historii TEZ maju sice v pocitaci, ale pre nedostatok penazi vyjde az nabuduci rok
to je nateraz vsetko, mozno ma este nieco napadne, idem uz spat
deko a hroch - dik...teda len dodam ze v Brne je to skutocne 48 KC pre 1. a 2. pasmo...Ale aj tak, nic z mojho tripu do Brna nebude...asi az buduci mesiac...
Inac, na www.staremesto.sk v casti "Co nove na webe" je stranka "Cestovne poriadky MHD", na ktorej je link na www.iMHD.sk. Tie linky su uz snad vsade...
d3k0, kami: ja som bol v tom ich ikaruse nazivo (kamarat je v sda, neodsudzujte ma za to :-D), je to riadny pruser. kupili ho za 60 tisic a nechali si ho opravit... ale radoval som sa ako male deco, lebo som sa prvykrat vyskytol na sedadle vodica...
ad pravda: fiiha, ze by sa uz aj media pridavali na stranu elektriciek do petrzky? no pekne, len tak dalej, xixi
Klimo: jazdili tam aj I280 - x907 a este nieco. x907 mal vlek nizsie pri zemi ako Schumacher. A videl som tam aj 3195. Ale potvrdzujem ze to TVM nezvladla a tak vsetci zasluzene nadavali na Anoviziu.
D3k0: SDA ma aj I280 (vraj vyradeny z DP) a aj doubledecker.
ad Praha: myslim ze v BB by sa tiez nieco na pozicanie naslo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Z
Ja som 1907 videla asi dva-tri tyzdne dozadu-uz neviem na akej linke, tusim 97 al 86-cez vikend.