Na základe skúseností z detstva, keď sme chodievali na 32 na Zlaté piesky aj na Vajnorskú dc, TRi môžem povedať, že aj ja by som nastúpil na Račku smer Trnko, kdeby som išiel na Mlyny, aby som urval miesto na sedenie, prípadne sa vôbec do autobusu dostal.
Nádherne si to zjednodušil spôsobom sebe vlastným. Ak by som niekde na výpadovke chcel prejsť cez priechod, mohlo by to znamenať aj kilometer naviac. Problém je totiž niekde inde - v tom kamikadze štýle. Nemám podklady ale mám taký pocit, že viac chodcov bude usmrtených na priechodoch ako mimo ne - mimo priechod si totiž väčšina ľudí dá väčší pozor.
Samozrejme, nakup obojsmernych vozov by bol riesenim mnohych vyluk - len na tom useku kde sa naozaj rekonstruuje by sa nejazdilo a inak by sa chodilo az tam kam by sa dalo s tym ze by sa otacalo povedzme cez kalifornan... ale napr. v pripade Dubravky by tiez pomohlo (a to vidim realnejsie) keby sa konecne vybudovalo odbocenie z obratiska Karlova Ves na smer Dubravka.
To akoze co bude namiesto Ik 280 jazdit? Vlastne v BA je prebytok busov a naviac novepridudokoncaroka . Vid vcerajsia MU? Mimochodom vie niekto ci Ik 283 zostanu? ?
? ? Nidky vsetkym nevyhovies a zmenu L83 si vyziadali ludia. Okrem ineho tie dve skoly su dost blizko od zastaviek Hrobakova, takze malde nohy maju nech sa prejdu cca 6-7 minut.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023