Reply on: FESI #93160:
iMHD.sk nie sú stránkami DPB, takže plačeš na nesprávnom hrobe... Okrem toho presmerovanie 83 nebol výmysel DPB, ale MČ Petržalka. Tie deti tam môžu ísť zo zast. Hrobákova, čo vôbec nie je ďaleko (normou EÚ stanovenú/odporúčanú hranicu 400 m to ani zďaleka neprekračuje). Inak Tvoj príspevok mi pripadá ako, prepáč, výkrik typickej polointeligentnej petržalske dôchodkyne. ?
marian555
Re #93143 Hrdy_DlhoDielcan: Pokial viem cez tunel je znizena rychlost kvoli zlemu stavu trate a samotneho tunela. Zatekatam, panely a okolie kolaji je zdevastovane a miestami rozpada sa. Kolaje boli aj niekolko krat rezane a provizorne zvarane.
Jednoducho sa caka na generalku tunela, ktora sa odklada a odklada ?
Co sa tyka rychlostnych rekordov, su lepsie miesta kde sa uplatnuju rychliky ? ps nemozte niekto spomenut aka to bola najvyssia rychlost na eline v BA?
Re #93144 Hrdy_DlhoDielcan: Nakolko som takisto Dlhodielencan ti odpoviem aj na toto.
1. Myslim, ze N33 nema zlu trasu. Mozno sa zda zbytocne dlha, ale obsluzi vacsiu oblast. Ak je clovek na Zochovej potrebuje sa dostat na DD, vyuzije N34 na Molecku a prestup na N33, nemusi sa bat ze by nestihal, nakolko N33 robi velky okruh, prichadza myslim 5-7 minut neskor na Molecku.
2. N34 chodi preto cez Zochovu, lebo ma uz tak dlhu trasu. Bus musi stihnut do Dubravky a naspat za tu hodinu.
N33 naoplatku mala kratsiu a tak sa vyuzila jej casova rezerva na predlzenie linky. Podobne bolo riesenych viacero liniek.
Napriklad aj N29 nechodi uz po nabrezi ale cez Kramare. Ak potrebujes zo Zochovej na Devin, stihas N34 na Botanicku a tam pockas tiez myslim 5 minut na N29 ?
No a teraz sup do postele ? ?