No takže dnes som bol za Ľ. Romanom a dal som mu ten projekt s tou elinou namiesto metra aj dlhodobý rozvoj eliny v BA.
Takže najprv antimetro. Dnes stým akurát išiel za primátorom a elinu do Petržalky chcú dať na rokovanie mestského zastupiteľstva lebo ževraj je nejaký investor, ktorý by chcel investovať na elinu 300-500 mil. USD na dlhodobý úver, kde je predpoklad, že by to mesto bolo schopné splácať. Samozrejme že to bude na rozchode 1435 - určite! (Asi som potešil pár ľudí ) Pretože s napojením nosného systému (či už to bude metro, elina alebo VAL) na železnicu sa počíta tak, či tak.
Dlhodobý rozvoj eliny: S mostom Košická sa počítať nedá, neuniesol by to, nie je na to projektovaný. Využitie Starého mosta sa mu veľmi ľúbilo, lebo zrekonštruovať ho treba tak, či tak. A veľmi sa mu ľúbila vetva cez most La Franconi aj keď tá odbočka na Slávičie je zbytočná. A taktiež elina sa musí ťahať z Rače do Svätého Jura lebo sa tým otvorí zóna na rozvoj bytovej zástavby. Tvrdí, že metro pre mesto, ktoré má menej ako 1mil. obyvateľov je nezmysel. Ide poslať dvoch ľudí do Londýnskych dokov odkiaľ chodí elina do okolia resp. predmestia Londýna, aby sa pozreli na ich riešenia keďže je tam silná zástavba je to hodené na kaskády. Mala by to zaplatiť fa, ktorá investuje v zóne Pribinova.
Hovorili sme dosť dlho a nedá sa to sem všetko, tak ak by vás zaújmali ako chce riešiť nejaké veci tak sa spýtajte - určite odpoviem.
Takže najprv antimetro. Dnes stým akurát išiel za primátorom a elinu do Petržalky chcú dať na rokovanie mestského zastupiteľstva lebo ževraj je nejaký investor, ktorý by chcel investovať na elinu 300-500 mil. USD na dlhodobý úver, kde je predpoklad, že by to mesto bolo schopné splácať. Samozrejme že to bude na rozchode 1435 - určite! (Asi som potešil pár ľudí ) Pretože s napojením nosného systému (či už to bude metro, elina alebo VAL) na železnicu sa počíta tak, či tak.
Dlhodobý rozvoj eliny: S mostom Košická sa počítať nedá, neuniesol by to, nie je na to projektovaný. Využitie Starého mosta sa mu veľmi ľúbilo, lebo zrekonštruovať ho treba tak, či tak. A veľmi sa mu ľúbila vetva cez most La Franconi aj keď tá odbočka na Slávičie je zbytočná. A taktiež elina sa musí ťahať z Rače do Svätého Jura lebo sa tým otvorí zóna na rozvoj bytovej zástavby. Tvrdí, že metro pre mesto, ktoré má menej ako 1mil. obyvateľov je nezmysel. Ide poslať dvoch ľudí do Londýnskych dokov odkiaľ chodí elina do okolia resp. predmestia Londýna, aby sa pozreli na ich riešenia keďže je tam silná zástavba je to hodené na kaskády. Mala by to zaplatiť fa, ktorá investuje v zóne Pribinova.
Hovorili sme dosť dlho a nedá sa to sem všetko, tak ak by vás zaújmali ako chce riešiť nejaké veci tak sa spýtajte - určite odpoviem.
Majkl
24/02 17.6.
BBDS kúpi MAN LION´S COACH RH 413 A13 za 198 500 EUR bez DPH.
26/02 1.7.
DPB odoberie nové označovače značky Mielec v sume 14 400 EUR.
29/02 22.7.
DPMK si dá zgenerálkovať (s prípravou na plynofikáciu) u Zlinera
5 ks B741 a 5 ks C744 v hodnote 31,9 mil. Sk.
SAD Zvolen si nechá zgenerálkovať Karosy C734 v hodnote 9 mil. Sk / rok
u firmy Rošero (Sp. N. Ves).
30/02 29.7.
DPB hľadá firmu, ktorá zrealizuje rekonštrukciu vrátnice a výpravne
Jurajov dvor, sever. Celý tento špás bude stáť 32 mil. Sk.
31/02 5.8.
DPB hľadá firmu, ktorá zrealizuje GO náprav "A" a "C" pre Ikarusy.