Jediný štrajk cestujúcich voči MHD, kedy ju odmietli používať, o ktorom viem, bol v Prahe v roku 1939 na Jeseň, na protest proti okupácií. Vtedy to bol vyhlásené na nejaký novembrový deň v duchu, že ani keby pršalo a fujačilo cestujúci tramvaje nepoužijú a pôjdu peši. ?
Chápes to spravne. Mesto povedalo, ze da zo svojho rozpoctu iba 500 milionov v nasledujucich troch rokoch. Otazne je, ci si DP bude moct zobrat mestom kryty uver.
Ale šak tam je že midi+mini, tak buď je to nejaká splátka za tieto SORy, čo došli, alebo sa dokúpia ešte nejaké, alebo Meďák(y) sa nakúpia, v rámci tendnecie sústavnej znižovaní kapacity.
Ale fakt, jeden - dva meďáky by sa nám zišli, na L180, a ako náhrada za tieto 2, príp. na nejaké služobáky vodičom, nech nemusí sólo vrakosa voziť 4 ľudí po Ba. ?
Tiež sa mi nezdá že 5,8 miliardy, však to by bolo nevídané a znamenalo by to prakticky celý nový vozový park. Nieže by sa nám nezišiel, ale rozpočet mesta Bratislava je okolo 6 miliárd, tak to bude asi nejaká blbosť. Každopádne 580 miliónov na autobusy a trolejbusy je už reálnejších. O tom že to v konečnom dôsledku bude znamenať dostatočnú obnovu vozového parku pochybujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Vysvetli prosím čo sa skrýva za SZNR - Dopravné prostriedky, lebo vyzerá to zaujímavo:
Návrh organizácie: 1 268 000 / 1 265 000 / 960 000
Návrh mesta: 200 000 / 200 000 / 100 000
poznámka: rok 2008 / 2009 / 2010
Chápem to správne že DPB chce na roky 2008 až 2010 spolu 3, 493 miliardy a mesto navrhuje iba 0,5 miliardy Sk?
Ak som to správne pochopil, tak o to viac sa utvrdzujem v tom že v tomto meste sa treba na socku vykašlať a kúpiť si auto! Nechcem byť vulgárny.