Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #91083:

Prakticky však môžem povedať, že cestovanie po meste IAD je na neporovnateľne vyššej úrovni ako cestovanie MHD. Výnimku tovoria možno tramvaje napr. na Račišradiále, kde je cesta tramvajou v rannej špičke rýchlejšia ako cesta IGK. Lenže na množstve dopravných tokov je miesto kapacitnej tramvaje nekapactiný autobus alebo trolejbus (síce s intervalom 3 až 4 minúty), ale NIE JE rýchlejší ako cesta autom v tom istom smere, tak prečo ním cestovať? Sieť električiek by mala byť v Bratislave oproti dnešnému stavu minimálne dvojnásobná a električka by mala byť skutočne preferovaná. Verím že medzi súčasnými autobusovými a trolejbusovými linkami je dosť adeptov, ktoré by sa oplatilo z hladiska dlhodobých prevádzkových nákladov nahradiť dopravou koľajovou.
Reply on: fobust #91081:
To máš pravdu, že do cestnej infraštruktúry ide oveľa viac ako do MHD, ale hentie príklady rozhodne neznamenajú, že mesto má nejakú koncepciu, že preferovať IAD. Podľa mňa ak je tu nejaká filozofia, tak jedine taká, že sa ide sabotovať celá doprava v BA, okrem riečnej hádam. Apollo tu malo byť už dobre dávno a psotaivli si ho ako pomník, aby sa na primátora a spol nezabudlo. Prístavná sa nerozšírila ako miesto, kde nás najviac páli, ale že tam na to bolo miesto a bolo to najlacnejšie. a navyše po Twincity, gumonke, Cvernovke a všetkých BC na Nivách bude kolabovať aj Prievozská aj Prístavná 4 pruh. Nábrežie v smere do mesta problém ani z ďaleka nevyriešili, kolóny sú tam aj naďalej, akurát oproti pôvodným dĺžkam trocha menšie, ale lieviky ďalej ostali. V smere von z mesta to bola kompenzácia pre CSS pri tuneli (pomáha aj busom - MHD), ktorá na bratislavské pomery celkom preferuje eleltričky idúce do a z tunela.
Teda zhrnuté, tento prínos stavieb na celkovú dopravnú situáciu v Ba je asi ako nákup 51 sorov v rokoch 2000 - 2007 a 6 25Triek 22 solarisov v 2006 pre našu MHD.
Reply on: Mike #91078:

To je pravda, ale stále ide viac peňazí do cestnej infraštruktúry ako do verejnej dopravy. Most Apollo, rozšírenie Prístavnej a aj Račianskej, nedávne rozširovanie nábrežia v oboch smeroch, teraz tie úvahy o rušení BUS pruhov. A čo socka? Čo sa za ten čas do nej investovalo? Od roku 1998 sa nekúpil jediný kĺbový autobus. Zrušil sa nákpu 6 ks 25 Tr na DD. Trolejbusy na DD je iba poltické rozhodnutie, prevádzka linky 133 je vyhadzovanie peňazí. 33ka nemá stále dobrý prestup a ani mať nebude, hlavne že pribudne jeden jazdný prhuh na Molecovej. Nestavajú sa žiadne nové trate, obmedzujú sa výkony, dražie cestovné, prakticky sa tu likviduje nočná doprava idiotskou tarifou. V noci ma cesta autom stojí rovnako ako cez deň, prečo je to u socky inak?
http://citytransport.info/Frame1.htm TO SA OPLATI POZRIET !!
METRO,AUTOBUS,TROLEJBUS,ELEKTRIČKA--- TO VŠETKO V JEDNOM ?
Reply on: kecho #91061:
Nemá sa to spustiť až 10.12.?
Reply on: fobust #91076:
Filozofia mesta nie je podpora IAD, lebo sa nestavajú nové cesty, jestvujúce sa nerozširujú, križovatky sa neprebudovávajú na mimoúrovňové, územný plán je iba sci-fi, na ktoré sa môžeme tešiť že raz snáď bude zrealizované všetko, čo je v ňom, ale niekto nevie kedy, prečo, ako a za čo.
Reply on: Mikimaus #91075:

Prezuj líštičku na zimné gumy a kašli na socku.
Reply on: Mike #91074:

Ja mám pocit že filozofou mesta je podpora IAD, ale pre istotu tvrdia (ne)kompetentní že ich zájumom je MHD, ale to tiež iba preto, aby čo najviac ľudí tou mizernou sockou cestovalo a oni mali ako-tak prázdne cesty po ktorých sa vyvážajú v IGK. A ak toto meste nemá filozofiu, aký zmysel má potom tvoja práca, práve na tom oddelení. Aký zmysel má celé to oddelenie, keď Cílek a/alebo Ďurkovský rozhodne bez ohľadu na tom čo odporučíte? Ja by som dal okmažite výpoveď, ak by som mal pracovať v takých podmienkach, kde sa moja práca znevažuje.
Reply on: fobust #91073:
JJ ? ? ? ?
Reply on: fobust #91073:
Toto mesto nemá filozofiu.
Reply on: _ERIC #91072:

Ďalší dôkaz toho, že v tomto meste si treba kúpiť auto a vykašlať sa na socku. Posledný odstavec je najlepší. Ja som filozofiu mesta už pochopil. A čudujem sa prečo mesto tvári že chce MHD zlepšovať, lebo kroky sú presne opačného charakteru. Kúpte si auto, kašlite na socku, v tomto meste to nemá zmysel. Kompetentní sú nekompetentní a nevedia sa poučiť na chybách iných, musia sami padnúť na hubu, aby zistili že kvalitná MHD je základ dopravy v meste. A môžu sa potom aj pomočiť, čím by vytvorili krásnu sybiózu s tým smradľavým hnedým ktoré po sebe zanechali. Kupujte autá, ľudia. Prípadne bycikle ak máte radi adrenalín a nebezpečie.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=5125

ked si toto citam mam chut zabijat ? toto uz je fakt vysmech zdravemu rozumu
Reply on: slavius #91068:
je nejak zvláštne nakódená, ale zato je pekne rýchla. Keď preklikávam tak mi nezobrazuje adresy (zostáva na pôvodnej). Pod šitxplorerom sa dokonca zobrazuje s chybami ?. Ale áno, myslel som toto, len som sa k tej adrese nevedel dopracovať. ?

Re #91062 fobust: no to je skôr na R.I.P. , lebo to už jednak v Essene nejazdí a z čoho si myslíš, že vychádzali Sanosy a Škoda-Sanos ? ?

Re #91069 2xT3SUCS: no to teda naozaj ? Tak sa radšej priprav na to, že minimálne také isté množstvo informácií získaš aj v angličtine (a v ďalších jazykoch) (záleží na Tebe, či sa rozhodneš o ne prísť). Okrem toho si myslím, že tvorcovia rozhodne nebudú nejtiv spíkri, stránka je písané veľmi easy angličtinou, dá sa to v pohode prekladať zo slovníkom.

No jo, tie kolieska sú ďalším mechanickým kúskom, ktorý niečo stojí.
Reply on: Andres28 #91037:
ktory reflex please? das link?
Reply on: Sommelier #91058:
super obrázky ?
škoda, že nevedia slovensky ?
už viem, že pomocné kolieska nemajú len bicyklíky... ?
Reply on: Sommelier #91058:

Predpokladám, že si myslel túto stránku:
http://citytransport.info/OBahn.htm
Reply on: tulenique #91066:

Nikde na internete nie je. Môžem ti ho osobne dať, prípadne poslať mailom. Nepresadzujem však tvrdohlavu "moje" riešenie, na magistráte bol vypracovný tzv. variant č. 5, pri ktorom síce nie je prestup na jednej hrane, ale je to veľmi dobre vymyslené a osobne by bol rád keby sa realizoval, má totiž lepšiu priepustnosť križovatky ako moje riešenie a bezpečnosť prestupu je zrovnateľná.
Reply on: fobust #91046:
Da sa navrh tvojho riesenia niekde najst ? Rad by som vedel nejaky zjednoduseny nacrt, aby som si to vedel predstavit....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.