All: tie nehody sa stali na priechode pre chodcov cez trať pred Casey. Proste nejakí dementi si mysleli, že keď je tam na ceste zebra, tak na to vyasfaltované cez trať môžu vojsť aj oni, veď máme demokraciu, ako tu už niekto spomínal. Je to síce dosť úzke, ale oni sú predsa šikovní vodiči, všakže?
Nechápem len jednu vec: ČO na tých nehodách preboha tak dlho vyšetrujú? Veď je to absolútne jasné a malo sa to uzavrieť priamo na mieste, tam nie je o čom diskutovať. A tým dvom hovädám v autách okamžite zobrať vodičáky, najlepšie doživotne, len škoda že v našej banánovej republike sa také nedá.
Bol tu spomínaný prejazd pri OMV na Botanickej. Dlhodobo bol a je uzavretý zátarasmi. ALE...nejaký somár z ODP na magoriáte si zjavne zmyslel, že ho znova otvorí, pretože tam cca pred týždňom nainštalovali fungl nového "hada" (červeno-biele zábrany, tváriace sa ako obrubník) a nastriekali čerstvé čiary krížom cez trať tak, aby bolo umožnené odbočenie smerom od Lafranconi na pumpu. Takže sa máme na čo tešiť. Niekomu zjavne nestačilo, že to tam maximálne zdržiavalo všetkých (nielen električky), musí to skúsiť znova.
Zábrany tam síce ešte stále sú, otázkou je, dokedy. A cestujúci v električkách si zasa budú užívať čakanie na ďalšom semafore, a prudké brzdenie pred ním. Ale veď sa nakoniec vlastne nič nedeje. Spustíme ešte "preferenciu" v Karlovke, a ešte zopár ďalčích, chronometráže sa predĺžia, ďalší cestujúci z električiek presadnú do áut, električky budú prázdnejšie, a keďže nebude po nich taký dopyt, bude sa môcť predĺžiť interval na 15 minút, takže ani nové vozy nám nebude treba. Bravo, koľko financií magistrát ušetrí...
Nechápem len jednu vec: ČO na tých nehodách preboha tak dlho vyšetrujú? Veď je to absolútne jasné a malo sa to uzavrieť priamo na mieste, tam nie je o čom diskutovať. A tým dvom hovädám v autách okamžite zobrať vodičáky, najlepšie doživotne, len škoda že v našej banánovej republike sa také nedá.
Bol tu spomínaný prejazd pri OMV na Botanickej. Dlhodobo bol a je uzavretý zátarasmi. ALE...nejaký somár z ODP na magoriáte si zjavne zmyslel, že ho znova otvorí, pretože tam cca pred týždňom nainštalovali fungl nového "hada" (červeno-biele zábrany, tváriace sa ako obrubník) a nastriekali čerstvé čiary krížom cez trať tak, aby bolo umožnené odbočenie smerom od Lafranconi na pumpu. Takže sa máme na čo tešiť. Niekomu zjavne nestačilo, že to tam maximálne zdržiavalo všetkých (nielen električky), musí to skúsiť znova.
Zábrany tam síce ešte stále sú, otázkou je, dokedy. A cestujúci v električkách si zasa budú užívať čakanie na ďalšom semafore, a prudké brzdenie pred ním. Ale veď sa nakoniec vlastne nič nedeje. Spustíme ešte "preferenciu" v Karlovke, a ešte zopár ďalčích, chronometráže sa predĺžia, ďalší cestujúci z električiek presadnú do áut, električky budú prázdnejšie, a keďže nebude po nich taký dopyt, bude sa môcť predĺžiť interval na 15 minút, takže ani nové vozy nám nebude treba. Bravo, koľko financií magistrát ušetrí...
Ámos