"Zachováme sociálne zľavy v MHD pre žiakov, študentov a dôchodcov aj v rozsahu bezplatnej dopravy (nad 70 rokov a ZTP)"
Tento slub sa mu uz nepodarilo splnit ?
"Stabilizujeme linkovanie MHD so zahusťovaním intervalov, aby sme uspokojili reálne potreby cestujúcich, na základe výsledkov dopravných prieskumov"
Zatial sa len zhorsovali ?
Asi tomu, kto ju nepoužíva. Na tom sa mi nezdá nič divné.
Takéto výrazy by sme skôr mohli používať na označenie predstaviteľov magorstrátu, ktorí zrejme kvôli pridlhému pobytu vo svojej funkcii už nevedia čo zo sebou a rozhodli sa v poslednom čase uprednostniť "verejné záujmy" dôchodcov (nič proti nim osobne) pred záujmami VŠETKÝCH OBČANOV. Zrejme kvôli ich vyššej účasti na voľbách.
Viď napr. zmeny na L84 a likvidácia nočnej dopravy. ?
Presne jak si napisal museli rychlo ludom strcit nieco pred oci, lebo odstavili nove Solarisy ludia sa mackali v starych vozoch a ako naplast rychlo dali do medii ze sa kupili SORky, asi najlacnejsia a najrychlejsia prva pomoc tomuto vozovemu parku... len skoda ze zbytocna... pri takom pocte ludi co tu cestuje su potrebne klbove a jedneho typu nie ako vystavisko po päť kusov z kazdeho... potom aj ta udrzba a opravy tak vyzeraju (pol rocne odstavky pre nedostatok dielov) ked dielne a sklady musia disponovat z kazdeho nieco a po troche... ?
Pretože SOR vyhral dodávku na 9.5-ky...na 12m busy by sa musela vyhlásiť nová súťaž. Čo by podstatne predĺžilo čas dodania. Záhradkár potreboval nahradiť čo najskôr 12m vrakosy, lebo by sa mu už rozsypali na ceste a myslím, že mu bolo uplne jedno čím a ešte aj musel niečo strčiť ľuďom pred oči...
Som veľmi zvedavý koľko ľudí prinútil pán Ing. prvý generál Ciciak ísť na túto stránku a hlasovať za "áno"! Možno za to sľubuje aj vyššie odmeny ? . Inak si neviem predstaviť, ktorý normálny človek môže hlasovať za "áno".
? venujem sa lukostreľbe, takže keď ma na*erú.... tým, že si vyberám služby, si rozhodujem, či sa mi chce ísť jazdiť a som na to fyzicky aj psychicky pripravený, alebo nie... bežne si beriem jednu-dve služby za týždeň, to sa dá ešte prežiť v zdraví.... a čo zanedbám za volantom, to potom doženiem na lukostreleckom tréningu.... ?
Ja neplacem ja otvaram diskusiu na ich planovany socialny program vodicov... otvaram oci na celkovy pohlad ich planov ktore su viac ako smiesne... ja si svoj zivot a zdravie udrzujem sam, ale ked si ho niekde v praci nicim tak nech mi ho aj liecia alebo moju kondicku zabecpecuje zamestnavatel ked si to praca vyzaduje... nie? Ty ked musis pisat nejake formulare v praci tak ti daju aj papier aj pero... hmm?
VLK: To je jasne ze casu malo ale pokial ti aspon zalezi na tom aby si zil po par rokoch odpracovanych ako clovek schopny inej prace a nie ako poloinvalid tak musis nieco zo sebou robit inak sa nedozijes ani dochodku... ?
maximálne môžeš na KPČ (kratší pracovný čas - mimochodom je to normálna pracovná zmluva, ibaže na kratší pracovný čas) odpracovať týždenne 19,5 hod., čiže mohli by napr. pri záväzku viac ako 10 hod. týždenne vrátane ponúkať aj túto výhodu... Myslím si, že aj pre DPB by to bolo výhodné, nakoľko brigádnici by tým pádom uzatvárali zmluvy na vyšší počet hodín...
ja cez deň pracujem ako dopravný technológ, ako držiteľ vod. preukazu sk. D z dôvodu zabezpečenia si "oficiálnych" skúseností jazdím pre DPB ako brigádnik. Výhodu to má len jedinú (teda okrem toho, že budem mať tie skúsenosti) - a to finančné prilepšenie si ku platu, čo pri BA nákladoch nie je na škodu. Žiadne iné výhody nemám, cestovné si platím ako každý iný, a na nič iné asi ani nemám nárok... Výhody oproti ostatným vodičom? Heh, asi jedine to, že ja si služby vyberám...
Tým, že si vyberám služby, zvládam obe práce, ale nie je to žiadna sranda...
Premavka 41 sa predlzila tusim kvoli Vozovni Hrobonova, kde im nahradza sluzobne spoje. Pred zmenou nocakov tam nejake vecerne spoje pre zamestnancov robil SV/401 ci 402
Podľa mňa určite, pretože v podstate nemáš lístok. To je to isté, ako keď má človek zľavnený lístok a nemá naň nárok, a chytí ho revízor. Síce lístok štiknutý má, ale ako keby ho vlastne ani nemal. ?
Mám otázku ohladom toho blbeho zdrazovania MHD!!!!
Ked mam elektricenku a nekupim si listok, chyti ma revizor..tak potom platim aku pokutu? Snad nie 1400Sk ako keby som nemal ani elektricenku. lebo ak ano, tak je to uz totalne ....
Nepremávala donedávna (neviem do kedy) náhodou len do max. 22:50 h? Takéto podobné linky (s nižším dopytom cestujúcich) končia pokiaľ viem do 23. hodiny (napr. 23, 24, 38, 43, 44, 49, 51, 57, 58, 77, 79, 151).
Totiž z Hlavnej stanice podľa CP ide ešte aj 23:35 h (teda po prvom odchode nočákov ) a späť zo Šafranovej potom 23:46 h. To pre koho sa tak predĺžila doba jej prevádzky?
Z denných liniek som si ešte všimol, že nočákom (hlavne dennou tarifou) tak trochu konkurujú svojimi poslednými odchodmi aj linky č. 1, 12, 28 a určite sa ešte stále nejaké nájdu, nechce sa mi ich hľadať. ?
Re #89194 ba1031: Dožvie ako by reagoval oblastný dispečer, keby si ho požiadal o asistenciu pri tom otáčaní cúvaním kvôli neprítomnosti vrátnika. Že koľko by si na neho čakal a že či aj od neho by si sa dočkal nadávok. ? Ale to by už medzitým ten vrátnik určite prišiel...
OTÁZKA NA VODIČOV BRIGÁDNIKOV: Vy stíhate aj nejakú inú prácu okrem vodiča v DPB? Ak nie, tak aké máte výhody oproti stálym vodičom? Zatiaľ som sa tu dočítal len o nevýhodách...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK