Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #88505:
Doma mam staru dobru mapu, tak sa na to pozriem, zatial som presvedceny o Dresden-KMS.
Reply on: 810zssk #88503:
2. ja som pisal ne-normalny, ako opak normalneho, viem ze neexistuje ani normanly rozchod, ako uz niekto napisal nizsie. ked sa investuje tak poriadne, uz z pohladu kvality trate, je jednoduchsie nieco nanovo vybudovat ako opravovat 30 rokov.
3. druha je vacsi pocet prepravenych osob na rovnaku dlzku vozna
4. Nijako, ale skapal pes, tak som chcel nadviazat kontakt ?
Reply on: bwd #88500:
fakt 70 rokov, to som nevedel, musim sa prehryzt nemcinou, ale dik.
Reply on: kiko #88501:
Moment, Drážďany nie sú Karl-Marx-Stadt, Drážďany sú Drážďany (Dresden). Karl-Marx-Stadt sa dnes volá Chemnitz, Saská Kamenica.
Reply on: bwd #88500:
Že to fungovalo v minulosti, viem. Že sa to chytilo aj teraz naposledy, som nevedel. Vďaka za info.
1) Re #88468 Ámos: S nadpisom suhlasim, ale inak ide o zdrbanie DPB za sprostosti (1000mm rozchod), opisanie historie loga a vychvalenie sucasneho loga spolu s informaciou ako sa na nom dotycny po veceroch nadrel.

2) Re #88472 kiko: Po prve, bratislavsky rozchod NIE JE nenormalny. Navyse keby sa investovalo do prerobenia trati na rozchod 1435mm tak zostane na udrzbu este MENEJ penazi a bude to este HORSIE. Tak netrep momotiny.

3) Re #88488 kiko: Napis mi dve vyhody. Jedina je vacsi pocet dostupnych vozidiel.

4) Re #88493 kiko: a to zas ako suvisi?
Reply on: Ámos #88497:
Je, akurát Východný ? . Podvozky vyrába Siemens Wien, ex Siemens SGP, ex Simmering-Graz-Pauker.
Reply on: S499.1023 #88498:
Ja si ten clanok niekde pozhanam, o Karl-Marx-Stadt som nevedel, ale bol by som zvedavy ci to este funguje vo Viedni, a nakolko sa to vyuziva. Mimochodom neviem si predstavit nakladne eliny aj cez den, u nas by na to ludia nastupili. ?
Reply on: S499.1023 #88498:
Vo Viedni to funguje už vyše sedemdesiat rokov, má to aj špeciálny názov "Güter Bim" (Bim je po viedensky električka) a má aj stránku http://www.gueterbim.at/
Reply on: Valec #88496:
Ing. Šestina musí svoj názor na rozchod zakomponovať úplne do všetkého ? . V DPB majú z neho hrôzu, lebo svoje názory na potrebu okamžitej zmeny rozchodu pertraktuje aj písomnou formou na magistráte a oni to potom musia posudzovať.
Poslať ho s tým obratom do análu nemôžu, bo ing. Šestina je Dráhový úrad a robil by im dusno ? .
Ja som ale osobne znechutený z toho, že taký špičkový odborník elektrikár sa tak zaryl do rozchodu a teraz ho rieši hlava-nehlava.
Reply on: kiko #88495:
V Drážďanoch napríklad. Aj cez deň. Vo Viedni o tom neviem, ale, nakoniec, možné to je. Možno by o tom niečo vedel bwd alebo orlominerálnik - ale toho som tu už dlho nevidel.
Reply on: S499.1023 #88492:
Hm nie je... Myslel som ze tie podvozky bude z D.
Ale Reich to je ?
Reply on: tr3mp #88470:
Dotyčný si zrejme v závere článku nemohol nechať pre seba svoj názor na rozchod tak ho tam musel nejak zakomponovať. Inak si neviem vysvetliť, prečo inak celkom slušný článok o logu musel ukončiť vetou o niečom úplne od veci.
Reply on: S499.1023 #88494:
Ja som cital o Viedni, pred dvoma rokmi asi, potom kde?
Reply on: kiko #88493:
To máš síce pravdu, ale nie je to vo Viedni ? ? ? .
Reply on: S499.1023 #88492:
A viete ze vo Viedni premavaju aj nakladne elektricky, sice v noci, ale predsa. Tak si tamojsi dopravny podnik privyraba. Z jednej firmy do druhej po el. drahe. A neviem ci nie aj cez zeleznice.
Reply on: Ámos #88489:
Že by Viedeň bola v Nemecku ? ?
Reply on: S499.1023 #88490:
Rodne cislo, cislo OP a pasu, mena rodicov a matky zaslobodna..... ?!?!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.