Raz som bol v spanielsku a isiel som primeststkou dopravou... a zrazu bus zastavil a bol nejaky problem... zistil som ze bus nema sancu vytocit zatacku kvoli arogantnemu debilovi... potom sofer nieco zahucal... zrazu presli okolo mna 3 "skrine" vystupili spolu so soferom... chytili auto... a posunuli asi 5 m nabok... ? nastupili, oprasili si ruky a bus isiel dalej
Zeleznici v povodnej trase medzi Petrzalkou a Wolfsthalom brani okrem ineho cesta E58 a hranicny priechod Petrzalka - Berg. Trat totiz viedla po jej nasype. Len ti uz bohuzial nepoviem zdroj.
Rovnako dlhý a rovnako široký autobus s približne rovnakým usporiadaním sedačiek budú mať aj približne rovnakú kapacitu. To hovorí fyzika, matematika a logika. Na kriedový papier môžem, vytlačiť údaj aký chcem. Môžeš uviesť, pri akých obložnostiach sú počítané tebou nekriticky preberané údaje?
Samuliačik, ak si to nepochopil z textu, tak reagujem na to, že len indivíduum mdlého rozumu môže hodnotiť obsaditeľnosť vozidla podľa tabuľkových údajov a tvrdiť, že Citelis 18M má menšiu kapacitu ako Solaris 15. Nemám záujem ťa provokovať, mám záujem na tom, aby si sa spamätal a prestal trieskať p94oviny.
Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?
Lenže tá kapacita SU 15 je reálne nižšia ako 18 metrového Citelisu, aj keď v tabuľkách je taká ako píšeš.
Re #87270 Amoral: Interval by mal byť taký, aby v každej hodine, maximálne každé 2 hodiny spoje chodili v tých istých minútach. Napr.: 8:00, 12, 24, 36, 48, 9: 00, 12, 24, 36, 48, resp.: 8:00, 24, 48 9: 12, 36, 10: 00, 24, 48,... .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike