Rovnako dlhý a rovnako široký autobus s približne rovnakým usporiadaním sedačiek budú mať aj približne rovnakú kapacitu. To hovorí fyzika, matematika a logika. Na kriedový papier môžem, vytlačiť údaj aký chcem. Môžeš uviesť, pri akých obložnostiach sú počítané tebou nekriticky preberané údaje?
Samuliačik, ak si to nepochopil z textu, tak reagujem na to, že len indivíduum mdlého rozumu môže hodnotiť obsaditeľnosť vozidla podľa tabuľkových údajov a tvrdiť, že Citelis 18M má menšiu kapacitu ako Solaris 15. Nemám záujem ťa provokovať, mám záujem na tom, aby si sa spamätal a prestal trieskať p94oviny.
Takze projekt bratislavskeho metra bol len nenaplnenou viziou byvaleho rezimu? Preco sa potom vobec prerokovaval a roky pred verejnostou prezentoval, ked ho mesto ako take udajne nepotrebuje? A kedy sa zacnu naplno preferovat elektricky?
Lenže tá kapacita SU 15 je reálne nižšia ako 18 metrového Citelisu, aj keď v tabuľkách je taká ako píšeš.
Re #87270 Amoral: Interval by mal byť taký, aby v každej hodine, maximálne každé 2 hodiny spoje chodili v tých istých minútach. Napr.: 8:00, 12, 24, 36, 48, 9: 00, 12, 24, 36, 48, resp.: 8:00, 24, 48 9: 12, 36, 10: 00, 24, 48,... .
To iste sa da dosiahnut pri plnej preferencii elektriciek. Metro sa stavia tam kde nie je miesto pre elektricky. V Bratislave sa este par desiatok rokov mozme spoliehat na elektricky. Potom pride cas na metro.
Nuz co s nim bude nevedno.Udajne sa ma opravit,ale zatial stale stoji zakryty plachtou na betone bez pohnutia.Ale snad sa dockame opravy.Jedine ak by tie recicky o vymene vsetkych solarisov platili len na tento jeden jediny kus.
..nejde v pripade metra skor o zrychlenie presunu cestujucich? neviem, ci tomu nerozumiem, ale to porovnam trebars s prazskym metrom, tak ziadnou inou alternativnou dopravou sa nepresunies po prahe rychlejsie, ako metrom..
K Citelis vs. Solaris: Povodne cisla Citelisu boli asi zle, na stranke Karosy je udanych cca. 144 (CNG verzia), co nic nemeni na fakte ze o 3 metre kratsi Solaris ma o 145 miest, to znamena ze 18-metrovy asi bude mat o dost viac.
1) Re #87270 Amoral: Keby si sa na to pozrel blizsie tak zistis ze L91 a 191 sice naozaj maju intervaly 24 minut ALE v useku Novy Most - ZST Rusovce maju prekladovy interval 12 minut.
2) Re #87277 Andy: VYNIKAJUCO napisane, 100%ny suhlas alebo vlastne
3) Re #87278 zakaznik: Navyse to vyzera na celkom peknu trat Co je samozrejme len vedlajsie, ale predsa..
4) Re #87284 Igorko: Mozes laskavo specifikovat na co KOKRETNE reagujes. A ak ti ide len o provokaciu tak laskavo pouzi e-mail.
5) Re #87285 crima: S metrom? Ak sa nemylim plany metra uz cca. 5 rokov nie su. A medzi nami - metro by bolo uplne zbytocne.
6) Re #87286 Amos: Ja tomu celkom verim. Za tych 700 milionov by to vyslo zrovna na takych 70 busov. Problemom je ze je potrebne aby ta obnova potom dalej pokracovala. A to nie je iste.
7) Re #87288 Amos: Ja som len porovnal kapacitu Citelisu 18 a Solarisu 15. A tam vychadzaju presne tieto cisla.
luky133
http://www.joj.sk/jojvideo/poiar-a-bus-v-ba-linka-cislo-32.html
Toto sú tie nové duobusy co sa slúbili ako predvolebný slub?
? ?