Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikimaus #86726:
Treba tlačiť na zamestnávateľa, nech vytvorí podmienky 🙂 Častokrát sa dá dohodúť, len sa o tom treba porozprávať (nemému dieťaťu ani vlastná mater nerozumie). Možno aj sprcha v objekte existuje, len o ňu nikto nejaví záujem.

Ak máš problém uchovaním vecí a bicykla, je možné oprieť sa dokonca aj o zákonné ustanovenia. Zákonník práce hovorí v § 151 odsek (3):
"Zamestnávateľ je povinný zaistiť bezpečnú úschovu najmä zvrškov a osobných predmetov, ktoré zamestnanci obvykle nosia do zamestnania, ako aj obvyklých dopravných prostriedkov, ak ich zamestnanci používajú na cestu do zamestnania a späť s výnimkou motorových vozidiel. Túto povinnosť má aj voči všetkým ostatným osobám, ak sú pre neho činné na jeho pracoviskách."
Čiže na bezpečné uchovanie bicykla a uschovanie vecí máš zákonný nárok.

Ak je zamestnávateľ seriózny a je to len trochu možné, vytvorí aj ostatné dôležité podmienky na dochádzanie na bicykli, teda možnosť osprchovať sa a prezliecť sa.

Celkom by ma zaujímalo, či v Tvojej robote naozaj nie je možné osprchovať sa a prezliecť po príchode na bicykli, alebo si to len neskúšal a myslíš si, že to možné nie je 🙂 Moja skúsenosť z viacerých zamestnaní mi hovorí, že to možné je, aj keď sa to na prvý pohľad tak nezdá. ?
Reply on: mimi #86724:
takže za rok zisk z reklamy 15,9 miliona korun ? logicky vydelíme 12 (zistíme príjem na mesiac) = 1 350 000 ak je celovozova reklama na 100 vozidlach (je ich určite) tak to vychádza na 13 250sk celovozova reklama na mesiac. trošku malo nie ?
Reply on: MEG0 #86717:
Ano nizsie ?
Re #86718 tr3mp: Nemam sa kde prezliect ani osprchovat a kedze chodim po kancloch tak nechcem pachnut (od potu, alebo ako pojazdna parfumeria) po slapani na biku (prave preto ta klima v busoch co som pred par dnami spominal), niesu chodnickz a po ceste je to o hubu a napokon tam kde pracujem je po hlavnej len chodnicek asi tak pol metra na sirku a este aj stlp pripadne aj znacka v pravidelnom slede na nom dost casto nadrovku parkujuce auta, ze neprejde ani chodec nieto este bike. Zial sa mi tiez nepozdava tolerancia aut voci bikeom.
?
Uvazoval som aj o bikeu, ale po vsetkych pre a proti som sa rozhodol pre IGK..zial.
Re #86719 Andy: Tu pred pracou sa da parkovat, robili okrem ineho cez leto aj parking ?
Reply on: TeBeCe #86705:

Hlavne že im nefunguje diskusia. Som tam chcel napísať čo si myslím o návrhu stavať na Cíglfelde národné štadióny. Akosi však môj username a heslo nejdú. Srať ich!
OT:

Šlachta: Rozhodnutie o hale bolo politické

S rozčarovaním sledoval rokovanie zastupiteľstva hlavný architekt Bratislavy Štefan Šlachta. A hneď po skončení debaty o národných športových stánkoch a rýchlom hlasovaní Zrkadlovú miestnosť Primaciálneho paláca opustil.

"Pýtate sa na môj názor? A načo? Veď páni poslanci oň vôbec neprejavili záujem!" povedal krátko pred odchodom Pravde. Ako zdôraznil, členovia zastupiteľstva podľa neho "urobili čisto politické rozhodnutie, ktoré má s odborným pramálo spoločného a vedie do rizika".

Šlachta varuje, že už teraz stiesnené územie prírastok dvoch obrovských športovísk s veľkou kapacitou divákov najmä dopravne len sotva znesie. "Hokejový zväz by teraz mal vypísať medzinárodnú súťaž so serióznou porotou, aby sa preukázala riešiteľnosť dopravného napojenia," mieni.

Prerokúvaný materiál o hokejovej hale, podpísaný šéfkou magistrátnej sekcie dopravy Tatianou Kratochvílovou, pritom k problému dopravnej zaťaženosti uviedol zásadné údaje iba na niekoľkých riadkoch. Píše sa v ňom, že v súvislosti s výstavbou arény sa uvažuje o potrebe 3 000 až 3 500 parkovacích miest, že priľahlá Trnavská cesta sa rozšíri o jeden jazdný pruh, že vjazd do športového areálu bude z Trnavskej (čiže cez úzku ulicu Odbojárov - pozn. red.) a výjazd na Bajkalskú (čiže cez taktiež úzku ulicu Kalinčiakovu či Viktora Tegelhofa - pozn. red.), že do oblasti je dobrý prístup hromadnou dopravou a peši a že vzhľadom na rozhodujúce využívanie už jestvujúcich komunikácií nie je dopravné riešenie finančne náročné.

Zo situácie, ktorá nastala, však Šlachta viac ako magistrát viní zväz ľadového hokeja. "Už samotný spôsob našej kandidatúry vlani v Rige bol zvláštny. Prezentovali sme tam virtuálnu halu na virtuálnych pozemkoch za virtuálne peniaze," poznamenal znechutený hlavný architekt metropoly.

sp, Pravda

-

Tiež nesúhlasím. Cíglfeld nie je vhodný na takú záastavbu a nie iba dopravne. Ako chce Ďurkovský obhajovať že štadión národného významu cpe do akejsi bočnej uličky? Takáto stavba si zaslúži reprezentatívne miesto na mestskej triede, kľudne aj v Petržale. Whoops, tam sú lukratívne pozemky, na tých radšej vyryžujeme ich predajom súkromníkovi. Štát by nedal bakšiš za to že tam môže stavať štadión...
Reply on: S499.1023 #86708:

Tiež si myslím že 5 minút je veľa. Bohvie či nerátali že sa im tam pripletie Krabust na linke 11 alebo 13. ?
Reply on: Andy #86720:
"to je bezpečne možné akurát tak v noci a cez víkendy, skús niekedy v poobedňajšej špičke ísť po centre." - Vzhľadom na to, že na bicykli jazdím do roboty a z roboty cez celé mesto (aj cez centrum a v špičke) minimálne tri dni z päť a predpokladám, že Ty dennodenne na bicykli nejazdíš, vnímam Tvoje odporúčanie ako trochu mätúce. Odporúčaš mi totiž, aby som skúsil niečo, čo bežne robím 🙂

Súhlasím, že na cestách sa jazdí dosť divne, najmä prednosť sprava málokomu niečo hovorí (čudujem sa, že má toľko ľudí vodičák). Napr. dnes som dával prednosť jednému autu, čo išlo sprava a vodič nechcel ísť ani za svet. Asi preto, že som bol na rovnejšej ceste 🙂 Zastavil som, pár sekúnd som mu ukazoval, že má prednosť na čo mi on stále ukazoval, nech idem ja - potom ma to prestalo baviť a išiel som. A naopak, keď mám prednosť ja, tak ju zase vodiči veľakrát nedávajú ? Nedávanie prednosti neberiem ako ignoráciu cyklistov, skôr ako všeobecnú neznalosť predpisov, keďže sa mi to v rovnakom množstve stáva aj pri jazdení autom. V oboch prípadoch treba dávať pozor okolo seba a predvídať správanie ostatných účastníkov premávky. 🙂
Reply on: tr3mp #86718:
Ja osobne jazdím na bicykli po meste dosť, ale to je bezpečne možné akurát tak v noci a cez víkendy, skús niekedy v poobedňajšej špičke ísť po centre. Na cestách na teba pozerajú ako na exota, ktorý zavadzia, a na chodníku nie je kde prejsť kvôli veľkému počtu ľudí. Navyše veľká časť vodičov berie cyklistov ako niečo, čomu sa nedáva prednosť, ani keď to ide po hlavnej ceste. Napríklad na 29. augusta smerom na Kollárovo námestie je hlavná cesta, ale keď tade idem na bicykli, musím sa tam správať ako keby tam bola pre mňa STOPka, pretože väčšina vodičov mi tam nedáva prednosť. Ale toto už nie je ani chyba mesta, ale našej mentality.
Reply on: Mikimaus #86713:
Táto naša veľdedina je zlá v tom, že sa tu poriadne nedá používať ani auto, ani bicykel, ani verejná doprava... To nie je také jednoduché, že presadnúť do auta... Tiež som ochotný radšej dať pár tisíc mesačne za to, že sa budem voziť pohodlne a rýchlo, ale tu jednoducho nie je kde parkovať. V centre to výjde riadne draho, a v širšom centre, napríklad v okolí Prievozskej je to hrôza, pretože okrem BUS pruhu nie je kde ani zastaviť na pár sekúnd a nie ešte parkovať. Ja napríklad jednoducho nemôžem chodiť autom do práce aj keby som sa roztrhal, vo firemných garážach môžu parkovať len topmanažéri, a v okolí 1 km od tohoto miesta jednoducho po 8:00 nie je nikde na chodníku ani na tráve ani meter štvrcový voľného miesta. Zaparkovať môžem najbližšie asi v dvoch tretinách cesty domov, tak to môžem ísť rovno peši z domu.. 🙂

Mimochodom za električenku by som zaplatil kľudne aj tri krát viac, ak by jej kvalita tej cene zodpovedala, ale momentálne kvalita MHD nezodpovedá ani tým 300 Sk mesačne, takže nemám o ňu záujem, najmä ak vidím čo sa deje v súvislosti s DPB v posledných mesiacoch. Ak uvidím nejaký fakt pozitívny krok, tak si ju opäť kúpim.
Reply on: Mikimaus #86713:
"DPB ma donutil ucpavat mesto a kazit vzduch" - Prečo nechodíš napr. na bicykli alebo pešo? To sú len dve alternatívy, MHD alebo IAD?
Reply on: Mikimaus #86714:
Ahaa,chcel si napisat nizsie.
Reply on: Mikimaus #86714:
Ziadnu nevidim.Zatial.
Reply on: Ik #86651:
To ako že bez trolejového vedenia by tam nemohli premávať napr. Mercedesy Citaro G s motorom 260 kW v intervale trebárs 1 minúta? Samozrejme, že to trakčné vedenie tam bolo postavené kvôli životnému prostrediu. Doporučujem nebojovať za trolejbusy odcestnými argumentami, škodí im to.
Reply on: MEG0 #86711:
Vid reakciu vysie ?
Reply on: S499.1023 #86709:
Ano mal..no cez leto tu bol tankodrom a Foxika som si nechcel nicit, pripadne nechat sepalit bagristom ? Musel som to pretrpiet..prakticky skoncili az v polovici septembra ? Zial bohu DPB si moju podmienecnu priazen absolutne nezasluzil a prejdem naozaj k pomeru 7:0 v prospech Foxika, tak ako som vravel na jar, ze to bude tak cez leto ?
Radsej si zaplatim 7x viac (vratane poistiek, benzinu, servisu...) ako teraz za elektricenku, ale pojdem aj 7x pohodlnejsie nez teraz. DPB ma donutil ucpavat mesto a kazit vzduch ?
P.S. Ked uvidis modreho Foxa tak to som ja ? Aj ked je pravda, ze v takej istej farbe som ich len v BA videl asi 4-5 ?
Reply on: Solider #86674:
No tak nám porozprávaj, čo si počul od "jedného pána zo SOR-u" a prečo by to malo byť "akože nič moc". Potom si to skonfrontujem s tým, čo som počul priamo v SOR-e. Samozrejme, že SOR nebude vyrábať električky a na 99% ich nebude vyrábať ani Solaris (neviem, nič som neskúmal ale je to taká nebotyčná hovädzina, že som si trúfol dať na pravdepodobnosť realizácie max. 1 😵.
Reply on: Mikimaus #86706:
Ty mas ale problemy.Sa divim,ze nechodis uz davno autom,ked ta tak serie situacia v MHD. ?
Reply on: 810zssk #86668:
Doporučoval by som trocha sa do problému ponoriť, predtým než začneš produkovať "odborné" posudky. Jazda trolejbusov na pomocný pohon na Letisko MRŠ (ako keby sme mali aj iné.. doporučujem aj hlavnú stanicu ŽSR premenovať na Hlavnú stanicu Vavra Šrobára...) nepredstavuje žiadne ničenie vozov. To, čo ničí vozy na DD, nie je jezda s cestujúcimi k Novému mostu ale neustále štartovanie a stopovanie agregátov pri otáčaní pri Riviére.
Reply on: Mikimaus #86706:
Nemal si už podľa jarných vyhrážok dávno sedieť v líštičke a do MHD ani nepáchnuť ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.