Reply on: MEG0 #86717:
Ano nizsie ? Re #86718 tr3mp: Nemam sa kde prezliect ani osprchovat a kedze chodim po kancloch tak nechcem pachnut (od potu, alebo ako pojazdna parfumeria) po slapani na biku (prave preto ta klima v busoch co som pred par dnami spominal), niesu chodnickz a po ceste je to o hubu a napokon tam kde pracujem je po hlavnej len chodnicek asi tak pol metra na sirku a este aj stlp pripadne aj znacka v pravidelnom slede na nom dost casto nadrovku parkujuce auta, ze neprejde ani chodec nieto este bike. Zial sa mi tiez nepozdava tolerancia aut voci bikeom.
?
Uvazoval som aj o bikeu, ale po vsetkych pre a proti som sa rozhodol pre IGK..zial.
Re #86719 Andy: Tu pred pracou sa da parkovat, robili okrem ineho cez leto aj parking ?
fobust
Šlachta: Rozhodnutie o hale bolo politické
S rozčarovaním sledoval rokovanie zastupiteľstva hlavný architekt Bratislavy Štefan Šlachta. A hneď po skončení debaty o národných športových stánkoch a rýchlom hlasovaní Zrkadlovú miestnosť Primaciálneho paláca opustil.
"Pýtate sa na môj názor? A načo? Veď páni poslanci oň vôbec neprejavili záujem!" povedal krátko pred odchodom Pravde. Ako zdôraznil, členovia zastupiteľstva podľa neho "urobili čisto politické rozhodnutie, ktoré má s odborným pramálo spoločného a vedie do rizika".
Šlachta varuje, že už teraz stiesnené územie prírastok dvoch obrovských športovísk s veľkou kapacitou divákov najmä dopravne len sotva znesie. "Hokejový zväz by teraz mal vypísať medzinárodnú súťaž so serióznou porotou, aby sa preukázala riešiteľnosť dopravného napojenia," mieni.
Prerokúvaný materiál o hokejovej hale, podpísaný šéfkou magistrátnej sekcie dopravy Tatianou Kratochvílovou, pritom k problému dopravnej zaťaženosti uviedol zásadné údaje iba na niekoľkých riadkoch. Píše sa v ňom, že v súvislosti s výstavbou arény sa uvažuje o potrebe 3 000 až 3 500 parkovacích miest, že priľahlá Trnavská cesta sa rozšíri o jeden jazdný pruh, že vjazd do športového areálu bude z Trnavskej (čiže cez úzku ulicu Odbojárov - pozn. red.) a výjazd na Bajkalskú (čiže cez taktiež úzku ulicu Kalinčiakovu či Viktora Tegelhofa - pozn. red.), že do oblasti je dobrý prístup hromadnou dopravou a peši a že vzhľadom na rozhodujúce využívanie už jestvujúcich komunikácií nie je dopravné riešenie finančne náročné.
Zo situácie, ktorá nastala, však Šlachta viac ako magistrát viní zväz ľadového hokeja. "Už samotný spôsob našej kandidatúry vlani v Rige bol zvláštny. Prezentovali sme tam virtuálnu halu na virtuálnych pozemkoch za virtuálne peniaze," poznamenal znechutený hlavný architekt metropoly.
sp, Pravda
-
Tiež nesúhlasím. Cíglfeld nie je vhodný na takú záastavbu a nie iba dopravne. Ako chce Ďurkovský obhajovať že štadión národného významu cpe do akejsi bočnej uličky? Takáto stavba si zaslúži reprezentatívne miesto na mestskej triede, kľudne aj v Petržale. Whoops, tam sú lukratívne pozemky, na tých radšej vyryžujeme ich predajom súkromníkovi. Štát by nedal bakšiš za to že tam môže stavať štadión...