A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek má právo ťa zadržať/zaistiť?
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek ťa zadržať/zaistiť?
Podľa mňa z toho vyplýva právo DPB zistiť tovje osobné údaje na základe zistenia príslušníka PZ, určite nie však právo revízora ťa násilím zadržať. Veď nemá ani právo použiť donucovacie prostriedky (chamty, hmaty, údery). Takže keď ty sa rozhodneš odísť, čo ti môže spraviť bez porušenia zákonov? Nemôže ťa ani zbiť.
Prečo to nedočítaš do konca? Veď boli dlhodobo odstavené, tak prečo to berieš tak dramaticky? Furt lepšie ich vyradiť, ako za nich platiť poistku (aj keď stoja).
... a ak sa nepreukážeš platným lístkom, si povinný preukázať osobné údaje nutné na vymáhanie pokuty, a ak sa nepreukážeš ani týmito údajmi, si povinný strpieť zistenie totožnosti privolaným policajtom (z čoho vyplýva, že si povinný na jeho príchod počkať a revízor ťa môže zadržiavať, ergo aj brániť vo vystúpení).
Zle. Revízor môže zadržiavať cestujúceho v prípade, že sa na výzvu nepreukáže platným lístkom ani platným dokladom totožnosti. Revízor nemôže zadržiavať cestujúcich, ktorí
a) sa preukázali platným lístkom,
b) sa nepreukázali platným lístkom, ale sa preukázali platným dokladom totožnosti,
c) neboli vyzvaní na predloženie lístka.
Dávno v BA novinách bolo slúbené (ešte pred 9/2005), že ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak sa nasadia na L50. Keby sa nevykonali zmeny v linkovaní L50 by doteraz obsluhovali sólo autobusy. Práve na L50 by sa hodil Solaris ale nie 15 ale 18, ktorá tu nieje. Ak chce DPB nejak rozvíjať ekodopravu tak nech konečne buduje trolejbusové a električkové trate. Odvolávať sa neustále na nákup plyňákov pre ich ekologickosť je otrepané. Ak sa začne rozvíjať dostatočne elektrická trakcia v meste nemusí byť BA žiadny plyňák, lebo autobusy budú len ako doplnok - Devín,DNV,Východné,Petržalka,(minimum),P.Biskupice.
Preto som navrhol 201,202 a 212 lebo sú tam kĺbové trolejbusy a hovoril som o nákupe klbákov pre tieto linky a pre dlháče. Sóla by išli na tradičné linky. Inak nebolo by fajn zlúčiť 206 a 209, nasadzovať na ne, ak bude dostatočný počet 25Tr, a premávali by závlekom cez NÚSCH? Len neviem či trolejové vedenie umožňuje odbočenie z Vlárskej od NOÚ na NÚSCH ?
Na Dieloch to bude problém ešte dosť dlho, pretože niesu vozidlá, ktoré by sa tam nasadili a na miesto 6 25 Tr kúpili úžasných 18 SOR-ov a problémom je aj to, že tam chodia 25tr s karosériou citelisu, tá tam je kapacinte voooobec nepostačujúca. Kapacita 130 ľudí to je skoro ako 12m bus, keď sa tam ľudia poriadne potlačili. A trolejové vedenie tam nebolo stavané kvoli životnému prostrediu (aj keď sa to hovorilo), ale aby tam mohli premávať kĺbové vozy, ale aj s hustejším intervalom. Som zvedavý ako dlho to bude trvať kým sa to napraví.
Letisko bude problém ešte dlho...a 61 tam bude jazdiť tiež dobre dlho....Na letisko by mali premávať vozidlá, ktoré sú prispôsobené usporiadaním interieru na prepravu väčšieho množstva batožiny, ale to by sme chceli od DPB asi veľa.
25Tr by som dal na letisko tam by dochadzali na diesel agregat ved su nizkopodlazne klbove pre turistov akurat a na trolejoch mozu ist az po trnavsku (staru ikeu).
A na dlhe diely dat lepšie intervali lebo dojde 32 zobere ludi a potom 33 zobere ostatok a potom dlho nic nejde ludia sa tam nakopia a zasa tak isto .
Na to je veľmi jednoduchá odpoveď, niesu peniaze...................................ako na všetko, ale raz sa určite dočkáme, ale skôr sú na rade Dlhé Diely.
AAA