Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #86664:
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek má právo ťa zadržať/zaistiť?
Reply on: AAA #86664:
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek ťa zadržať/zaistiť?
"Otázna však zostáva obnova zastaralého vozidlového parku trolejbusov aj v kontexte úvah o rušení trolejbusových tratí v nekopcovitých častiach mesta"
Reply on: Martin Fundárek #86662:
Podľa mňa z toho vyplýva právo DPB zistiť tovje osobné údaje na základe zistenia príslušníka PZ, určite nie však právo revízora ťa násilím zadržať. Veď nemá ani právo použiť donucovacie prostriedky (chamty, hmaty, údery). Takže keď ty sa rozhodneš odísť, čo ti môže spraviť bez porušenia zákonov? Nemôže ťa ani zbiť.
Reply on: Själavrak #86635:
Prečo to nedočítaš do konca? Veď boli dlhodobo odstavené, tak prečo to berieš tak dramaticky? Furt lepšie ich vyradiť, ako za nich platiť poistku (aj keď stoja).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #86634:
... a ak sa nepreukážeš platným lístkom, si povinný preukázať osobné údaje nutné na vymáhanie pokuty, a ak sa nepreukážeš ani týmito údajmi, si povinný strpieť zistenie totožnosti privolaným policajtom (z čoho vyplýva, že si povinný na jeho príchod počkať a revízor ťa môže zadržiavať, ergo aj brániť vo vystúpení).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: crima #86606:
Zle. Revízor môže zadržiavať cestujúceho v prípade, že sa na výzvu nepreukáže platným lístkom ani platným dokladom totožnosti. Revízor nemôže zadržiavať cestujúcich, ktorí
a) sa preukázali platným lístkom,
b) sa nepreukázali platným lístkom, ale sa preukázali platným dokladom totožnosti,
c) neboli vyzvaní na predloženie lístka.
Reply on: M3go #86652:
Myslíš vložením nízkopodlažného článku do K2? ?
Reply on: AAA #86657:
Prečo hlúposť?
Reply on: KT8 #86642:
Dávno v BA novinách bolo slúbené (ešte pred 9/2005), že ak sa nakúpia nové kĺbové autobusy tak sa nasadia na L50. Keby sa nevykonali zmeny v linkovaní L50 by doteraz obsluhovali sólo autobusy. Práve na L50 by sa hodil Solaris ale nie 15 ale 18, ktorá tu nieje. Ak chce DPB nejak rozvíjať ekodopravu tak nech konečne buduje trolejbusové a električkové trate. Odvolávať sa neustále na nákup plyňákov pre ich ekologickosť je otrepané. Ak sa začne rozvíjať dostatočne elektrická trakcia v meste nemusí byť BA žiadny plyňák, lebo autobusy budú len ako doplnok - Devín,DNV,Východné,Petržalka,(minimum),P.Biskupice.
Reply on: Själavrak #86656:
1. Vedenie to momentálne neumožňuje.
2. Je to hlúposť.
Reply on: KT8 #86642:
Preto som navrhol 201,202 a 212 lebo sú tam kĺbové trolejbusy a hovoril som o nákupe klbákov pre tieto linky a pre dlháče. Sóla by išli na tradičné linky. Inak nebolo by fajn zlúčiť 206 a 209, nasadzovať na ne, ak bude dostatočný počet 25Tr, a premávali by závlekom cez NÚSCH? Len neviem či trolejové vedenie umožňuje odbočenie z Vlárskej od NOÚ na NÚSCH ?
Reply on: fobust #86452:
mne nezdá.
Reply on: ivanbuto #86440:
ja som to myslel o dosť inak ako si to ty pochopil asi... 🙂
hmm este k L84 cez namestie hraniciarov, lachova, bosakova, ekonomicka univerzita, Ovsiste tak ako kedysi chodila L104?
"Petržalčanom chýbajú nízkopodlažné autobusy" A ostatku Bratislavy hadam nie ?!

Ako sa dostane turista z Autobusovej stanice na Letisko?
Inak neplanuje Dp rekonstrovat T3 K2 na typ satra 3 a T3lf..(neviem ako to ide:D)
Reply on: M3go #86650:
Na Dieloch to bude problém ešte dosť dlho, pretože niesu vozidlá, ktoré by sa tam nasadili a na miesto 6 25 Tr kúpili úžasných 18 SOR-ov a problémom je aj to, že tam chodia 25tr s karosériou citelisu, tá tam je kapacinte voooobec nepostačujúca. Kapacita 130 ľudí to je skoro ako 12m bus, keď sa tam ľudia poriadne potlačili. A trolejové vedenie tam nebolo stavané kvoli životnému prostrediu (aj keď sa to hovorilo), ale aby tam mohli premávať kĺbové vozy, ale aj s hustejším intervalom. Som zvedavý ako dlho to bude trvať kým sa to napraví.

Letisko bude problém ešte dlho...a 61 tam bude jazdiť tiež dobre dlho....Na letisko by mali premávať vozidlá, ktoré sú prispôsobené usporiadaním interieru na prepravu väčšieho množstva batožiny, ale to by sme chceli od DPB asi veľa.
Reply on: Ik #86649:
25Tr by som dal na letisko tam by dochadzali na diesel agregat ved su nizkopodlazne klbove pre turistov akurat a na trolejoch mozu ist az po trnavsku (staru ikeu).
A na dlhe diely dat lepšie intervali lebo dojde 32 zobere ludi a potom 33 zobere ostatok a potom dlho nic nejde ludia sa tam nakopia a zasa tak isto .
Reply on: M3go #86646:
Na to je veľmi jednoduchá odpoveď, niesu peniaze...................................ako na všetko, ale raz sa určite dočkáme, ale skôr sú na rade Dlhé Diely.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.