Na málo frekventovaných zastávkach, ktoré sú dnes "na znamenie" vodič nemusí zastaviť, pokiaľ ho nenúti grafikon, na zastávke nie je nikto a pokiaľ nedá žiadny cestujúci znamenie, že chce vystúpiť. Vtedy vodič na takej zastávke nezastaví vôbec, alebo ak na nej niekto čaká, tak zájde k zastávke, spomalí, prípadne zastaví a ak čakajúci prejaví vôľu nastúpiť stlačením vonkajšieho tlačidla, tak nastúpi. V tomto zase nie je vôbec žiadny problém.
Niekto tu písal, že ľudia väčšinou podgurážený, robia "neplechu" v nočných linkách. Má pravdu, lepšie je, keď sa zdražie cestovné, než ako keď za "smiešnu" cenu vyvážajú títo ľudia.
Na druhej strane, doplatia na to aj ľudia, ktorí nemajú s týmto nič spoločné a nemajú resp. nechcú poškodzovať vozy a nevinne budú platiť viac.
Naozaj ťažké rozhodnúť sa pre alebo proti zvýšeniu, 'bo nemôžme triediť ľudí pred nástupom.
Nesuhlasim. Vsetky zastavky na znamenie nepovazujem za dobry napad. A zas na niektorych stat furt je tiez blbost. Ale bol by som za vsetko na znamenie medzi 20.00 a 6.00
Myšlienku mať NIEKTORÉ ZASTÁVKY NA ZNAMENIE osobne považujem za jednu z naj zvrhlostí vo verejnej doprave vôbec, nevidím v tom vôbec žiadny význam okrem mätenia substrátu. Keď na znamenie, tak všetky. Lepšie napísané - na znamenie a všetky.
K tarife nocnej dopravy:
Skoda ze to nevyriesili tak ze by sa ponechala sucasna tarifa az do zdrazovania cestovneho ktore sa planuje. Po nom by boli pri PCL dve moznosti vyberu:
- nova cena
- stara cena, avsak bez platnosti na nocnej doprave
Mňa ešte nemal kto moc doceniť takže nerobím si z toho ťažkú hlavu... Ak si si nevšimol tak kvalitu MHD berem nielen podľa toho aká ide pred mojim domom. Osobne hodnotím zmeny v intervale L88 negatívne hoci ju nevyužívam no viezol som sa ňou zopár krát tak viem o čom to je. A nielen ňou. Keď som sa dočítal o tom vynechanom spoji na L65 tak ma skoro treslo o zem, lebo potom ranný interval sa vyšplhá z 20min na 40.
No ľudia boli zjavne dobre slepí keď zvolili Ďurkovského, už len z princípu by som volil dakoho iného kým sem na všetky dobré funkcie dosadí celú svoju bandu známych a pod. Preto by som na ďaľšie štyri roky nevolil tých istých ľudí lebo by si moc privykli na moc a začali sa usadzovať ako doma vo vedúcich postoch.
bwd
Na málo frekventovaných zastávkach, ktoré sú dnes "na znamenie" vodič nemusí zastaviť, pokiaľ ho nenúti grafikon, na zastávke nie je nikto a pokiaľ nedá žiadny cestujúci znamenie, že chce vystúpiť. Vtedy vodič na takej zastávke nezastaví vôbec, alebo ak na nej niekto čaká, tak zájde k zastávke, spomalí, prípadne zastaví a ak čakajúci prejaví vôľu nastúpiť stlačením vonkajšieho tlačidla, tak nastúpi. V tomto zase nie je vôbec žiadny problém.