Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #85922:
Obávam sa, že aj tak by to bolo nie práve ideálne.
Re #85921 kecho: Neviem, že neplatí. Ono, fakt to nie je také jednoduché, ako by sa zdalo, ale v budúcnosti.
Do tej mapky som zaznačil iba existujúce + petržalskú trať.
Reply on: kecho #85921:
Miesto tam je, poznám to tam moc dobre, (4roky som tam chodil do školy - SGeŠ) ? teraz budem 5 rokov na STU cestovať MHD ?
Reply on: Själavrak #85918:
Nie tretiu, ale prvú a druhú s existujúcim ostrovčekom o zhruba 2 metre k Tescu.
Reply on: intony #85920:
lenže dvojvozňová tuším nestojí až pri semafóre, ale pri označníku...
Reply on: Själavrak #85906:
je taký veľký problém presunúť Vazovku o 20 metrov nižšie? veď pred odbočkou na tuším Blumentálsku je dosť miesta...

Re #85909 intony: ktorá? bolo tu prezentované, že 40 m sa týka iba busov a na eliny už od nejakého dátumu neplatí...

Re #85910 intony: by som do tej mapky navrhol návrat elín zo stanice na Štefánikovu (a pripájanie sa k súčasnej trati na nám SNP) + prípadné zrušenie trate na Štefanovičovej - na Štefánke by stačilo ubrať IGK z každej strany jeden pruh ? a je to... veď jeden je aj tak vždy zablokovaný autami, ktoré stoja pri chodníku a stále niečo vykladajú (teda aspoň sa tak tvária)...
Reply on: kecho #85913:
Je to viditeľné voľným okom, keď sa ti pristaví na Nám. Ľ. Štúra dvojvozňová súprava, že ďalšia by už vytŕčala.
Na Kamennom námestí je priestor na mierne posunutie trate pre potrebu druhého ostrovčeka.
Reply on: intony #85915:
Vsak hej 🙂
Reply on: intony #85910:
V tom návrhu http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe-a-
neriesenie-ich-stavu.html by si kam posnunul tú tretiu koľaj? Ja si viem predstaviť leda tak to posunutie výhybky a vybudovanie triangla zastávok,vieš ako to myslím?
Reply on: kecho #85913:

1) Lenze ak zhorsis interval tak je to krok k mensej konkurencieschopnosti MHD voci IAD.
2) Co sa tyka Kamenneho, pozri o prispevok vyssie..
Reply on: 810zssk #85902:
Myslím, že by to bolo dobré riešenie - aj kvôli trati do Petržalky. Zastávka Kamenné námestie by tam mohla byť, ak by sa výhybka Nám SNP / Špitálska posunula viac do križovatky (viem že to nie je tak dávno, čo sa posúvala na súčasné miesto). Predpokladom by musela byť "bezsemafórová" preferencia električiek.
Reply on: 810zssk #85912:
Je tam obojsmerné Kamenné nám., aj Námestie SNP, dokonca ešte zvlášť vyobrazené. Súčasne odpovedám aj Själavrakovi na #85911
Reply on: Själavrak #85911:
Ved ja o tom probleme viem. V pripade ze by tam doslo k vypnutiu semaforov na trvalo tak by sa ta vonkajsia kolaj aj mohla obetovat..
Reply on: intony #85904:
keď nebudú všetci na obede ?

Re #85903 810zssk: nezhoršenie intervalu? zvýšenie kapacity o 50% a zvýšenie intervalov napr. o tretinu, to by bolo realizovateľné + vidiči by sa dali použiť aj inde v BA.
btw. interval - čo je teraz napr. 11+14 z Ľ. Štúra, keď obe odchádzajú počas 1-2 minút a potom štvrťhodinu nič?

Re #85902 810zssk: pri obojsmernom "Kamenné" nemáš kde umiestniť ostrovček pre ľudí, jedine ak by si zrušil cestu... zrušenie nám. Štúra a presunutie Jesenského pred divadlo by bolo určite dobré, aspoň by sa znížilo zdržanie odstránením 1 zastávky... a zmizol by aj možný problém nezmetenia sa trojeliny na Štúra ?

Re #85898 intony: nebol by som si tým taký istý, ale hádať sa nebudem. nemeral som dĺžku trate presne na centimeter ?
Reply on: intony #85910:
Ach tak, to som cital. Ale tam sa pise len o obojsmernom Kamennom namesti / Jesenskeho 🙂 Ale ten navrh vseobecne povazujem za velmi dobry 🙂
Reply on: 810zssk #85902:
Ako zobojsmerníš Kamenné námestie keď naproti v smere na Jesenského/Nám.SNP sú dve koľaje - vnútorná pre 4,11,14,17 a vonkajšia pre 1? Skôr by som zrušil tie odbočky pre L13 pred Nám.SNP a na Kamennom pre 1 na Nám. SNP a tam postavil nástupné ostrovčeky - obidve zastávky by sa volali Kamenné námestie a triangel zastávok by dopĺňala zastávka nám. SNP v mieste pred semaforom ešte spoločný s autami. Tým pádom by električka zastavila na zastávke, kde by vyčkala prípadne na voľno a nie ako teraz L13 pred Nám. SNP - stojí na križovatke a potom ešte aj na zastávke, detto pre L1,4,11,14 a 17, len ide o Kamenné nám.
Reply on: 810zssk #85908:
http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe-a-neriesenie-ich-stavu.html
Problémom je tam Karlovka a Mladá garda, kde vlastne ani ja sám so sebou nesúhlasím, takžeto neber vážne.
Reply on: Själavrak #85906:
Obmedzuje v prvom rade vyhláška a to, že sa nikomu nechce, pretože sa nedá. Krátkych zastávok je naozaj minimum, tie čo spomenul fobust, plus tie tri čo som ešte ja.
Reply on: intony #85907:
Fakt? Tvoj blog sledujem, ale nevsimol som si.. pls. hodis link? Mna to napadlo asi minuly tyzden uplne nezavisle 😃
Reply on: 810zssk #85902:
Je mi to mierne známe, žeby z môjho článku? ?
Reply on: intony #85898:
Čiže potom tú trojičku neobmedzujú vyhlášky, ale samotné dĺžky našich nemožných zastávok (o ich polohe nehovoriac). Keby zastávka Nám. Ľ Stúra bola pred výhybkou tak trojička by sa tam zmestila a nevytŕčala by do križovania s odbočkou na nábrežie. Detto aj na Vazovovej pre linky 3,5,11 smer Rača sa zmestí jedna dvojička a poza ňu sa hrnú gumokoly aby stihli na Račku zelenú aj za cenu,že dakoho prejdú, často kašlú na to, že elina tam už stojí a ľudia nastupujú/vystupujú...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement