Ešte dobre si popozeraj odpovede ne svoje príspevky - mám taký dojem že tu lezieš na city asi všetkým a musím súhlasiť asi si zakomplexovaný - podľa Teba nedocenený jediný vhodný kandidát na post generálneho riaditeľa generálnych riaditeľov MHD v EU !!!!!!!!!!! ????????? !!!!!!!!!!
neutral zakazany je, aj rychlost je obmedzena (napr. na 105 km/h), porusenie tychto povinnosti je na zodpovednosti vodica.
Nie kazdy retarder vyzaduje zaradenu rychlost - napr. Karosa B 932.
JA osobne brzdim z kopca zasadne motorom - bez ohladu na vek a hmotnost vozidla. Na Skode 100 a kopcoch ako Sachticky to inak ani neslo (kamarat skusil a brzdy nastastie iba smrdeli, na Favorite, ci Felicii sa mu tam zas vzpriecili brzdove dosticky).
vážený, prepáč ale s Tebou nediskutujem, už som Ti niekoľkokrát napísal že podľa mňa tu až často zastupuješ a obhajuješ Tých čo sú za katastrofálny stav MHD zodpovedný, dokonca som presvedčený že si jeden z ních. Samozrejme nad Teba nie je, Ty čo je spojené z dopravou si NAJMÚDREJŠÍ MACHO a nemienim s Tebou polemizovať. APROPO ja by som odbory v DPB zrušil lebo sú aj tak zbytočné pre vodičov nič neurobili ale to je na dlhú debatu. A vieš aj neuveriteľne všetkých urážať na tomto fóre
lebo len TY a zase len TY máš totálny patent na pravdu o MHD !!!
Normálne si buduješ TOTALITNÉ MYSLENIE jedného / každí si doplní sám /
Nuz,tak to som mal potom fakt stastie,ze mi prdlo tesnenie pod hlavou kompresora,voz som normalne zastavil v zastavke a viac som sa nepohol a az vtedy som zbadal na budikoch len 3 ATM na oboch okruhoch ( a to som ale pocas jazdy-vchadzania do zastavky, citil ze voz nejako netaha a neuvedomil som si ze voz brzdil z tohto dovodu,ale velmi slabo) Po prichode dielne ma natlakovali vzduchom a sam vozmajster to odviezol do dielne,bez toho aby ma dali na tyc i ked mal znacne problemy,Liazka bola za nami ako poistka v pripade nudze. To bolo 5.7.2007 pamatas si Jakub1 co si vtedy pisal sem na forum ohladne toho???Bolo to na Racku ako 25 a N21
Vystihol si to presne. Ale laminátka je už raz taká. Keď začne cvakať stykačmi, vrčať a syčať kompresormi a vzduchotechnikou a sršať iskrami na trakčnom trafe, tak to tak dopadne. ?
"...potom sem napíš koľko zubov ti ostalo..."
No, ja Ťa síce osobne nepoznám, ale Laminátku poznám a dosť pochybujem, že by to bol on, kto by po fyzickom konflikte rátal zuby.
A celkovo by som sa chcel Laminátky zastať. Je to človek, ktorý má dosť hlboké znalosti o doprave a má za sebou aj náležitú prax na koľajach i pri točení veľkým volantom. Jeho príspevky, ktoré zosmiešňujú protistranu (musím priznať, že niekedy dosť hrubým spôsobom, ktorý je aj mne proti srsti), však zvyčajne nasledujú až po tom, čo protistrana tvrdošíjne trvá na svojom omyle napriek nedostatku relevantných argumentov. Čím však nechcem povedať, že urážky v slušnej diskusii schvaľujem - sú nenáležité a rozhodne nepomáhajú jej úspešnému ukončeniu, ba práve naopak. Tým skôr, keď ide o diskusiu písomnú a každý si môže prečítať, čo vyplodil, prv, než príspevok odošle - pri ústnej diskusii sa slovo, ktoré vyletelo z úst, už späť vziať nedá.
Asi tak. Keby som napísal dajme tomu,že doprava Na Pantoch alebo na Východné je na nič tak automaticky by som sa tam podľa neho musel presťahovať,alebo tam dakoho mať, proste nejak musel byť naviazaný na tú lokalitu. O tom,že som písal dosť o veľa o spojení Háje - STU, je známe. Ale niesom tak obmedzený,ako si on o mne myslí,že neviem o problémoch ostatných mestských častí s dopravou. Trebars,že vlakové spojenie DNV - Lamač - Železná studienka - HL.ST. (napr. L121)by pomohlo viem. Určite by bola 21 menej natrepaná a samozrejme,že spojenie Východné - Predmestie by uľahčilo cestu ľuďom na Východnom za prácou a ľuďom ktorí tam cestujú za prácou na Východné (L155).
Semafory by to chcelo v celom meste, hlavne na Riviére pre električky aby mali zelenú a na Pionierskej. Vlastne vybudovaním električkovej preferencie a predĺžením vzdialeností zastávok na 400m a viac by sa dali aj tam vodiči ušetriť a použiť na autobusy,resp. trolejbusy kde si nepomôžeš,lebo tie stoja v zápchach tak či onak. V terajšom stave ako to je, je L38 luxus a to nemalý. Napr. cintorín v Petržalke neni vôbec obsluhovaný MHD. Podotýkam,že na ten cintorín nechodím,ani som tam nikdy nebol,aby si niekto (nie ty ? ), že pretláčam zas do popredia dáku mne vyhovujúcu linku.
S tým, že linka 38 je chorá, súhlasím. Hodinový interval je nanič, keď pohreby idú v rýchlejších intervaloch, tak či tak musíš ísť 37, alebo dlho čakať. Ale zachádzanie 37 by nič neriešilo, pretože tam je chronometráž dosť natesno a keby si pridal zachádzku ku krematóriu, potreboval by si ďalší voz, takže by si žiadneho vodiča neušetril. Chcelo by to vybudovať poriadny chodník od krematória k zastávke a tlačidlové semafory, aby sa dalo bezpečne prejsť cez hlavnú cestu - a potom zrušiť 38 bez náhrady.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nal Sehel